„La 20 de ani de la primul mall inaugurat, în Iași, compania Iulius își continuă misiunea de a consolida comunități prin lansarea unui nou concept de retail, cu o puternică amprentă distinctivă a zonelor în care sunt construite. Family Market se pliază pe așteptările și necesitățile locuitorilor din zone rezidențiale în expansiune. Primul proiect de acest tip este propus în comuna Miroslava din județul Iași și presupune o investiție de peste 6 milioane de euro”, transmite compania ieșeană.
Ce înseamnă Family Market?
„Proiectele sunt dezvoltate în centrul unor zone cu densități mari de populație și răspund nevoilor particulare ale acestora, oferind economie de timp, acces la servicii inexistente în arealul proxim, dar și un spațiu social. Formatul de mici dimensiuni integrează atât un supermarket și un mix personalizat de servicii, cât și parcuri amenajate și spații recreative”, se mai arată în comunicat.
„Coffee shop, farmacii, florării, saloane de înfrumusețare, spălătorii, brutării, puncte de prezentare a micilor producători” sunt doar unele dintre serviciile care ar putea fi oferite în Family Market Miroslava.
Adauga comentariul tau