Ce să știi dacă vrei să îți deschizi o firmă de curățenie?

echipa-de-curatenie-1571020054 (1)(1)

Dimensiune font:

| 15-11-2024 10:34

Ce să știi dacă vrei să îți deschizi o firmă de curățenie?

Ai spirit antreprenorial și vrei să lansezi o afacere cu potențial? Sectorul de curățenie este unul care îți oferă numeroase oportunități. Însă, înainte de a-ți lansa afacerea, este esențial să fii bine pregătit. În continuare, vom atinge cele mai importante aspecte de care să ții cont înainte de a-ți deschide o firmă de curățenie. 

Găsește un concept inovator

Competiția în sectorul de cleaning este acerbă, motiv pentru care este indicat să ai în vedere câteva aspecte legate de business. Poți deschide afacerea într-o zonă care are mare nevoie de astfel de servicii sau chiar acolo unde ai un număr mai mic de concurenți. 

O altă opțiune interesantă este să te specializezi într-un anumit domeniu. Pe lângă echiparea cu aspiratoare profesionale, care este valabilă în majoritatea sectoarelor, te poți decide asupra tipului de servicii pe care dorești să îl oferi. Iată ce opțiuni ai la dispoziție: Curățarea ferestrelor; Curățenie la domiciliu; Curățenie industrială (de exemplu, la diferite fabrici); Curățenie la spital; Curățenie auto; Curățenie în instituțiile de stat sau la sediul diferitelor afaceri. 

De asemenea, ca un plus în specializare, poți decide să folosești doar produse de curățenie organice, iar acest aspect să fie un factor de diferențiere. 

Stabilește prețurile

În industria de cleaning trebuie să ții cont de costurile directe (achiziția de produse de curățenie, asigurare etc.) cât și de costuri indirecte (trainingul angajaților, cheltuieli cu transportul etc.). Alți factori de care ar trebui să ții cont în stabilirea prețurilor sunt: Dimensiunile suprafețelor de curățat; Gradul de murdărie; Competiția; Cererea; Frecvența serviciilor; Zona geografică (de exemplu, serviciile de curățenie la 30 km de oraș vor avea un cost mai mare); Nivelul de experiență și calificare.

Cercetează piața

Realizarea unei cercetări de piață este un pas vital pentru a înțelege acest sector și pentru a identifica nevoile viitorilor clienți. Poți aduna informații despre competitori, tendințe pe piață și preferințele consumatorilor. 

Poți chiar solicita părerea celor din jur, de la profesioniști în acest domeniu la alți oameni de afaceri. Astfel, vei realiza o ofertă care se adaptează foarte bine la piața ta țintă și îți vei crește șansele de succes. 

Creează un plan de afaceri

Creionarea unui plan de afaceri te va ajuta să vezi dacă afacerea dorită de tine poate deveni profitabilă. În plus, poți folosi planul de afaceri pentru a obține finanțare de la instituțiile bancare. Iată ce ar trebui să acopere planul de afaceri: O prezentare generală a viitoarei afaceri; O prezentare a angajaților și a rolurilor lor; Elementele definitorii ale pieței locale de cleaning, eventul și rezultatele cercetării de piață; Modelul de afaceri și cum vei găsi primii clienți; Previziuni fiscale (contul de profit și pierdere estimat și planul financiar). 

Înregistrează firmei

Înregistrarea firmei presupune alegerea formei juridice (de exemplu, întreprindere individuală, SRL sau S.A.), obținerea autorizațiilor pentru a-ți desfășura activitatea și alegerea codului CAEN pentru serviciile pe care le oferi (codul 8121 este pentru activități de curățenie generală). 

Achiziționează materiale și echipamente 

Pentru a putea lansa afacerea din domeniul curățeniei, va trebui să investești în materiale și echipamente. Iată o listă a lucrurilor de care vei avea nevoie: Consumabile pentru curățenie (mop, găleată, ștergător de praf, perii, lavete din microfibră, mănuși de cauciuc, saci de gunoi, etc.); Produse de curățenie (spray-uri, detergenți pentru baie/bucătărie/sticlă/generali, dezinfectanți, șampon de covoare, detergent pentru pardoseli, soluție pentru lemn, etc.); Aspiratoare profesionale; Aspiratoare portabile; Aparat de ceruit podele; Vehicul de serviciu (opțional). 

Alege sediul afacerii tale

La sediu poți întâmpina clienții, precum și realiza trainingul angajaților, organiza ședințe și depozita materiale și echipamente. 

Pentru a avea o imagine cât mai bună, poți alege ca adresa sediului firmei de curățenie să se afle cât mai aproape de centru, într-o zonă ușor vizibilă și cu acces facil. 

Fă angajări

Este posibil să nu fie nevoie de angajați la început, însă pe măsură ce afacerea se va extinde, vei avea nevoie de oameni noi. 

Un bun indicator este momentul în care nu faci față cererii, dezamăgești clienții pentru că ai prea puțini angajați sau oferi servicii subcalitative. Poți angaja atât staff pentru curățenie, cât și secretară pentru a realiza programarea clienților, un angajat pentru marketing și un contabil. 

Promovează-te

În fine, pentru ca businessurile sau diferite instituții ori indivizi să îți poată folosi serviciile, va trebui să te promovezi. 

Dacă la început funcționează promovarea de la un client la altul, pe parcurs va trebui să investești timp și bani pentru a te promova prin flyere, panouri publicitare și reclame la radiourile locale. Inclusiv crearea unui site și a unor pagini pe platformele sociale te va ajuta să promovezi serviciile oferite. 

Deschiderea unei afaceri în domeniul curățeniei este un proiect ambițios care necesită o bună organizare, răbdare și timp dedicat pentru a satisface nevoile clienților. Oferă servicii de calitate și ține cont și de evoluția pieței pentru a-ți crește șansele de succes. 

Sursa foto: Shutterstock

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:08

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
România va închide peste 30 de puncte de frontieră de la 1 ianuarie. Ce se întâmplă cu angajații
25/12/2024 16:10

 Romania va inchide peste 30 de puncte de frontieră incepand cu 1 ianuarie 2025, atunci cand tara noastră va adera si terestru la spatiul Schengen, potrivit unui proiect de hotărare de guvern pus in dez ...

Cum să eviți certurile de Crăciun. Sfaturile unui psiholog
25/12/2024 11:32

Cand familia se reuneste pentru o sărbătoare, adesea apar si certuri. Un expert explică de ce este asa - si ce puteti face pentru a mentine lucrurile pasnice. Dacă nu vrei să ai o ceartă in familie de Cr ...

De ce nu e obligatoriu să iubiți sărbătorile. Sursele de stres sunt nenumărate: cheltuieli excesive, gătitul, atențiile, cadourile, grija siluetei
25/12/2024 01:12

Un studiu de care aminteste nutritionistul Mihaela Bilic arată că 40% dintre europeni abia asteaptă să treacă sărbătorile, 30% sunt convinsi că se vor ingrăsa din cauza exceselor alimentare si pentru 4 ...

Adevărata origine a Crăciunului și când a fost împodobit primul brad la români
25/12/2024 00:13

Crăciunul este, de fapt, o sărbătoare cu origine păgană, iar celebrul Mos Crăciun este o zeitate arhaică intalnită inclusiv la daci. Un soi de creator vechi, tolerat in crestinism si folosit pentru a fa ...

Când trebuie să împodobești bradul de Crăciun. Locul unde trebuie pus pentru a atrage abundența în viața ta
24/12/2024 13:06

Cand trebuie să impodobesti bradul de Crăciun. Este momentul in care cei mai multi dintre noi vom impodobi bradul de Crăciun! Iar dacă vrem să oferim o mană de ajutor destinului nostru, Feng Shui ne ofer ...

Fosta fabrică Moldomobila Iasi va fi demolată
24/12/2024 11:26

 Kaufland poate incepe demolările la fosta fabrică Moldomobila unde ar intentiona să amenajeze un parc de retail. Primăria Iasi a eliberat autorizatia de desfiintare in acest sens.     & ...

Magazin pesticide si soluții profesionale pentru protecția plantelor
24/12/2024 10:38

Magazin pesticide si solutii profesionale pentru protectia plantelor În peisajul actual al agriculturii si horticulturii moderne, protectia eficientă a culturilor reprezintă o prioritate fundamentală ...

S-a semnat contractul pentru amenajarea unuia din cele mai mari parcuri din IASI . Constructori din Iași, Brașov, Mureș, Arad
21/12/2024 12:46

 Primăria Iasi a semnat contractul pentru modernizarea parcului Ciurchi. Licitatia a fost adjudecată de către o asociere de firme conduse de Conest, iar valoarea se ridică la 19,5 milioane lei, fără ...

'Ordonanța-trenuleț' pe 2025 lovește și în pensionari: pensiile nu vor mai crește cu 12% de la 1 ianuarie
20/12/2024 14:47

  Guvernul a pregătit "Ordonanţa-trenuleţ" pentru bugetul pe 2025. Potrivit draftului obtinut de STIRIPESURSE.RO, salariile bugetarilor şi sporurile vor fi inghetate, iar pensiile ...

Lupta cu gândacii de canalizare: sfaturi pentru combatere și prevenire
19/12/2024 11:27

Lupta cu gandacii de canalizare: sfaturi pentru combatere si prevenire  Gandacii de canalizare sunt o problemă comună in multe locuinte si clădiri, mai ales in zonele urbane unde conditiile sunt propic ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei