Profitabilitatea crescută în primele 9 luni ale anului 2024 consolidează afacerile Antibiotice Iași

Dimensiune font:

| 15-11-2024 10:16

 Iași, 15 noiembrie 2024

 

Antibiotice SA (simbol ATB) a remis Bursei de Valori Bucureşti (BVB), vineri, 15 noiembrie 2024, raportul care cuprinde rezultatele economico-financiare aferente primelor 9 luni ale anului 2024. 

Datele din raport reflectă creșteri sustenabile ale principalilor indicatori financiari ai companiei, ce se înscriu în trendul de dezvoltare prevăzut în planul de afaceri “The Future Together”, cu obiective ambițioase până în 2030. 

Cele mai importante realizări în primele 9 luni ale anului 2024 comparativ cu aceeași perioadă a anului 2023:

· creșterea cifrei de afaceri pe piața internă și internațională cu 9%; 

·   realizarea unui profit net de 87,9 milioane lei, în creștere cu 15%;

·  avans cu 16% a afacerilor pe piețele internaționale;

·   creșterea valorii acțiunii ATB cu aproximativ 200%, de la 1,18 lei la 30.09.2023 la 3,44 lei în septembrie 2024;

·    intrarea în indicele BET, indicele principal al BVB;

·   investiții de 78,5 milioane lei, în creștere cu peste 50%.

Rezultate financiare consolidate

Cifra de afaceri a companiei Antibiotice obținută din piața internă și piețele internaționale în primele 9 luni ale anului 2024 a înregistrat valoarea de 506 milioane lei, în creștere cu 9% comparativ cu perioada similară a anului 2023, când a înregistrat valoarea de 463 milioane lei.

Profitul net generat de Antibiotice a atins nivelul de 87,9 milioane lei, în creștere cu 15% comparativ cu perioada similară din anul 2023, când a înregistrat valoarea de 76,7 milioane lei. 

Indicatorii financiari de solvabilitate:

·         Lichiditatea curentă (active curente, mai puțin disponibilitățile în numerar/datorii bancare pe termen scurt) este de 13,01, mai mare decât 1,2 (nivel minim agreat de instituțiile bancare). Valoarea înregistrată de acest indicator indică menținerea echilibrului financiar pe termen scurt și capacitatea companiei de a onora obligațiile bancare curente pe seama activelor lichide

·  Datoriile bancare totale raportate la nivelul EBITDA înregistrează un nivel de 0,94, fiind în parametrii agreați de instituțiile financiare (nivelul maxim admis este de 3,5);

·   Total datorii bancare/capital propriu este de 0,14, mai mic decât 1 (nivel maxim acceptat de instituțiile financiare).

Consolidarea afacerii în piața internă

Pe piața internă, Antibiotice a realizat o cifră de afaceri netă în valoare de 303,79 milioane lei, cu 5% peste nivelul realizat în aceeași perioadă a anului anterior. 

În această perioadă, principalele obiective pe care Antibiotice și-a concentrat activitatea au fost reprezentate de creșterea cotei de piață corelată cu potențialul de vânzare al produselor în fiecare din segmentele pieței pharma, respectiv: farmacii cu circuit închis (hospital) și farmacii cu circuit deschis (retail). 

Creștere de 16% a afacerilor pe piețele internaționale

În perioada ianuarie-septembrie 2024, Antibiotice Iași a înregistrat pe piața internațională o cifră de afaceri de 202,26 milioane lei, cu 16% mai mare decât cea înregistrată în perioada similară a anului anterior, efect pozitiv al strategiei de expansiune teritorială a companiei. 

·         Exportul de substanțe active antifungice consolidează poziția companiei pe piețele internaționale

Substanțele active antifungice produse de Antibiotice Iași sunt vândute în peste 55 țări la nivel mondial. În perioada analizată, s-a înregistrat progres în principalele proiecte de dezvoltare din zonele Europa, America de Nord și America Latină. 

·         Creștere cu 20% a exportului de produse finite

Veniturile din vânzarea de produse finite au fost în valoare de 130,4 milioane lei, în creștere cu 20% raportat la perioada similară a anului trecut (108,3 milioane lei). 

Rezultatul vine în urma consolidării portofoliului de peniciline beta-lactamice sterile în Europa, regiune care reprezintă 40% din valoarea exportului. Antibiotice Iași este unul dintre cei mai importanți jucători pe piața internațională pe acest segment, deși aceste piețe sunt dificil de accesat prin prisma condițiilor stricte privind calitatea medicamentelor, optimizarea supply chain-ului, competitivitatea prețului în licitații și implementarea standardelor internaționale privind sustenabilitatea. 

În Orientul Mijlociu s-a înregistrat o creștere de 50% a vânzărilor, comparativ cu perioada ianuarie-septembrie 2023. Acest rezultat se înregistrează ca urmare a pătrunderii pe piața Emiratelor Arabe Unite și creșterii vânzărilor în Arabia Saudită și Irak atât pe portofoliul de medicamente antiinfecțioase, cât și pe cel destinat afecțiunilor cardiovasculare. 

Alături de piețele noi din Europa și Orientul Mijlociu în care Antibiotice a inițiat vânzări în acest an se află și Australia, piață în care s-au realizat primele vânzări în luna septembrie. În perspectivă, compania își propune să inițieze înregistrarea de noi produse prin care să își dezvolte prezența și în această zonă. 

În celelalte regiuni, tradiționale pentru companie, precum America de Nord (SUA și Canada), Asia (Vietnam) și Moldova, vânzările s-au înscris pe un trend de creștere  între 8-20% și se mențin astfel în top 5 teritorii strategice ale companiei. 

Portofoliul de produse în continuă evoluție

În primele 9 luni ale anului 2024 portofoliul companiei a fost completat cu 19 produse noi. Acestea se adresează patologiilor infecțioase, cardiovasculare, musculo-scheletice, ale tractului digetiv și sistemului nervos central, în conformitate cu direcțiile de dezvoltare strategică ale companiei. 

·         Portofoliul de forme solide orale a fost completat cu 16 produse noi: 4 produse cu prescripție medicală pe clasa antiinfecțioase (medicație critică conform listei publicată de European Medicines Agency), 4 suplimente alimentare destinate ameliorării simptomatologiei datorate infecțiilor urinare, disconfortului abdominal, sănătății cardiovasculare și favorizării unui somn natural și 8 produse din gama de suplimente veterinare (utilizate în tratamentul afecțiunilor cutanate, afecțiunilor sau infecțiilor acute ale tractului urinar, îmbunătățirii imunității, refacerii și menținerii florei intestinale, a sănătății articulațiilor, funcției hepatice și susținerii funcției renale). 

·         Portofoliul diviziei de produse topice a fost completat cu 3 produse noi: 1 dispozitiv medical destinat prevenirii și tratamentului cicatricilor și 2 produse dermatocosmetice, parte a unei linii de produse destinate îngrijrii tenului seboreic, cu tendință acneică. 

Dezvoltare durabilă prin proiecte de investiții strategice

În vederea dezvoltării durabile, compania a realizat în primele 9 luni din 2024 investiții totale de 78,5 milioane lei, valoare cu peste 50% mai mare decât cea realizată în perioada similară a anului 2023 (51,03 milioane lei). 

·         Investiții în dezvoltarea portofoliului de produse. În perioada de referință au continuat investițiile în proiecte de cercetare-dezvoltare în vederea obținerii unor produse noi, de calitate, sigure, eficiente și competitive pe piață.

Obiectivul principal al portofoliului viitor este consolidarea poziției pe piața internă și fructificarea potențialului în piețele internaționale, asimilând produse aflate în ultimele tendințe de prescriere și consum. 

·         Investiții în proiectul „Capacitate de producție, ambalare și depozitare produse sterile, soluții și topice”, parte din planul de afaceri “The Future Together 2030”. În perioada ianuarie-septembrie 2024 s-au derulat proceduri pentru încheierea contractelor de proiectare și execuție pentru cele două fluxuri de fabricație (injectabile și topice). 

·         Investiții în noua bază logistică – capacitate de depozitare produse finite. Această investiție a fost începută în anul 2023 și are termen de finalizare la sfârșitul anului 2024. 

·         Investiții în procesul de transformare digitală a companiei prin digitalizarea proceselor și tehnologia informației.

Intrarea în indicele BET, indicele principal al BVB

În luna septembrie 2024 Antibiotice SA a intrat în indicele BET, indicele principal de la Bursa de Valori București, care cuprinde cele mai tranzacționate 20 de companii listate, considerate cele mai performante de pe piața românească de capital.

 ***

 Persoanele interesate de mai multe informații pot consulta Raportul administratorilor aferent primelor 9 luni din anul 2024 pe site-ul Bursei de Valori București (www.bvb.ro), al Autorității de Supraveghere Financiară (www.asfromania.ro) sau pe website-ul companiei Antibiotice S.A. (www.antibiotice.ro), secțiunea „Investitori > Informații financiare > Raportări financiare”.

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Cea mai veche fabrică din țară, înființată în 1771, a intrat oficial în faliment
02/04/2025 19:53

 Uzina Constructoare de Masini (UCM) Resita a intrat oficial in faliment, incepand de pe 2 aprilie, potrivit unei decizii a Tribunalului Bucuresti. Compania, care produce hidroagregate şi echipamente hidr ...

Creșterea taxelor, o amenințare directă pentru românii deja sufocați fiscal
02/04/2025 14:37

Romanii trebuie să se pregătească: valul de taxe si impozite care urmează nu mai e o speculatie, ci o certitudine. Daniel Dăianu, presedintele Consiliului Fiscal, a declarat fără echivoc că majorarea ...

Top beneficii extrasalariale în 2025. Tichetele de masă, munca remote și abonamentele medicale fac diferența
02/04/2025 14:00

Tichetele de masă, primele de sărbători, abonamentele medicale si munca remote nu mai sunt doar „mofturi” pe hartie, ci repere clare ale unei piete a muncii in continuă transformare. Potrivit ...

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Intermedierea financiară - între realitate și potențial
02/04/2025 13:08

Discurs rostit in cadrul conferintei cu tema „Ancore strategice pentru dezvoltarea sectorului bancar in noul context global" organizată de Banca Natională a Romaniei si Academia de Studii Economice ...

 Lansare proiect „La Moara Culturală – hub etno-agrar, muzeu virtual”
02/04/2025 09:00

  Lansare proiect „La Moara Culturală – hub etno-agrar, muzeu virtual”

România, pe primul loc în UE la șomajul tinerilor. Ce se ascunde în spatele unei statistici care ar trebui să ne cutremure
01/04/2025 17:08

Romania a ajuns in decembrie 2024 pe primul loc in Uniunea Europeană la rata somajului in randul tinerilor sub 25 de ani, cu un procent socant de 26,3%. Conform datelor Eurostat, tara noastră a depăsit state ...

Românii pot investi, din nou, în titluri de stat Fidelis. Dobânzile anunțate de Ministerul Finanțelor
01/04/2025 16:15

 Persoanele fizice rezidente si nerezidente cu varsta peste 18 ani pot investi in titlurile de stat Fidelis denominate in lei si in euro, de vineri, 4 aprilie, pană vineri, 11 aprilie, conform unui comuni ...

România produce suficientă carne de pui pentru consumul intern, dar importă masiv carne de porc
01/04/2025 13:39

Romania este autosuficientă in productia de carne de pui, acoperind integral nevoile nationale si avand chiar capacitatea de a exporta. Declaratia a fost făcută de Ioan Popa, presedinte si fondator al compan ...

VERDENTA S.R.L., Vaslui, a derulat, din 9 aprilie 2024, proiectul „DEZVOLTAREA ACTIVITĂȚII SOCIETĂȚII VERDENTA S.R.L.”,
01/04/2025 12:48

COMUNICAT DE PRESĂ Data: 01.04.2025 LA FINALIZAREA PROIECTULUI ”DEZVOLTAREA ACTIVITĂTII SOCIETĂTII VERDENTA S.R.L.”

REGAL PLAST S.R.L., Pașcani,derulează, din 04 Noiembrie 2024, proiectul „DIGITALIZARE REGAL PLAST SRL
01/04/2025 12:43

   COMUNICAT DE PRESĂ  Data: 01.04.2025 LA LANSAREA PROIECTULUI ”DIGITALIZARE REGAL PLAST SRL”  

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei