Zeci de şcoli fără directori

Dimensiune font:

| 21-01-2022 12:15

Aproape 100 de posturi de director şi director adjunct au rămas vacante la nivelul judeţului Iaşi, urmând ca în următoarea perioadă să se desfăşoare o nouă sesiune a concursului pentru ocuparea acestor funcţii. Noua sesiune, la fel ca şi cel desfăşurat la începutul acestui an şcolar, este organizată de Inspectoratul Şcolar, lista completă cu funcţiile rămase vacante fiind publicate pe site-ul instituţiei, la fel şi bibliografia de examen sau metodologia. Astfel, la concurs pot candida persoanele care îndeplinesc, cumulativ, mai multe condiţii specifice, printre care şi să nu fi avut statutul de colaborator al Securităţii sau să nu aibă o hotărâre judecătorească care să îi oprească de la ocuparea unei funcţii de conducere. Cadrele didactice care doresc să participe la concurs pot să îşi depună dosarele în format electronic până pe 25 ianuarie pe platforma de înscriere a candidaţilor, respectând metodologia oficială. Ulterior, după evaluarea dosarelor, candidaţii aprobaţi vor participa la proba scrisă în data de 18 februarie, urmând ca locul de desfăşurare a acestei probe să fie stabilit şi comunicat ulterior, în funcţie de numărul de înscrişi. Proba de interviu se va desfăşura în perioada 16 - 25 martie, la aceasta urmând să participe doar candidaţii care au obţinut note de trecere la proba scrisă.

Zeci de şcoli fără directori

Conform listei publicate de Inspectoratul Şcolar, la nivelul judeţului sunt în acest moment 87 de instituţii de învăţământ, la care se adaugă şi Centrul de Excelenţă Iaşi, şi Clubul Copiilor Paşcani, care nu au încă funcţiile de director sau director adjunct (sau ambele) ocupate prin concurs. Printre acestea se numără şi şcoli, licee şi chiar colegii importante din municipiul Iaşi. Astfel, Colegiul „Costache Negruzzi” are vacante două posturi, de director şi de director adjunct, la Colegiul „Emil Racoviţă” a rămas vacant un post de director adjunct, la fel şi la Colegiul „Mihai Eminescu” sau Colegiul „Ioan C. Ştefănescu”. Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu” are, de asemenea, două posturi vacante, de director şi director adjunct, iar la Colegiul „Asachi” sunt vacante două posturi de director adjunct. Tot în municipiul Iaşi sunt disponibile, pe lângă numeroase şcoli, şi numeroase posturi de director de grădiniţă, pe listă aflându-se grădiniţele P.P. 1, 3, 4, 12, 13, 16, 18, 20, 22 sau 29. 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
În premieră națională, la Iași a fost testat un autobuz electric fără şofer!
25/04/2025 18:05

Primul autobuz autonom electric Karsan a ajuns la Iaşi, fiind prezentat de primar şi de Compania de Transport Public. Ieşenii au avut ocazia să vadă, in premieră, cum autobuzul autonom electric s-a strecu ...

DE 28 Iași – Târgu Frumos - Ce amendă primești dacă depășești pe partea dreaptă
25/04/2025 18:05

* in cadrul actiunilor de survolare si supraveghere a traficului rutier, derulate in aceste zile, aproximativ 35 de conducători auto au fost surprinsi in timp ce efectuau depăsiri neregulamentare ale altor au ...

Piața imobiliară - Iașul, lider național la perspectiva de dezvoltare
25/04/2025 18:03

* „Iasul este pe locul 1 la posibilitatea dezvoltare pe următorii 5-10 ani… În 2018-2019 cumpărai cu aproximativ 900 de euro metrul pătrat, iar acum o medie pentru orasul Iasi este de 1.65 ...

Captură impresionantă de droguri, la Iași!
25/04/2025 18:01

La data de 22 martie 2025, politistii Brigăzii de Combatere a Criminalitătii Organizate Iasi - Serviciul Antidrog,  impreună cu procurorii Directiei de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Orga ...

În spitalele ieșene mor zilnic câte 15 pacienți!
25/04/2025 18:01

* anul trecut, cele mai multe decese s-au inregistrat la Spitalul Clinic Judetean de Urgentă „Sf. Spiridon” – 1.273, la Spitalul Clinic de Urgentă „Prof. Dr. Nicolae Oblu” &ndash ...

Ești din Iași dacă... Expresiile care vorbesc în locul oricărui ieșean
25/04/2025 15:55

Sunt orase care se definesc prin clădiri. Altele, prin istorie. Iasul, insă, se defineste si prin limbaj. Nu oricum, ci printr-un dialect afectiv, incărcat de ironie blandă, nostalgie si un umor care-ti sca ...

O vioară Stradivariusul veche de 300 de ani va răsuna la Iași! Concert spectaculos în deschiderea Baroque Tour
25/04/2025 15:42

  Iasul are onoarea de a deschide cea de-a patra editie a turneului national Baroque Tour, pe 12 mai, ora 19:00, la Opera Natională Romană din Iasi (scena Teatrului National „Vasile Alecsandri&rdq ...

  O nouă speranță pentru ieșenii care vor să devină părinți. Guvernul oferă 10.000 de vouchere pentru FIV în 2025
25/04/2025 15:32

Guvernul Romaniei a decis să continue si in 2025 Programul national de sustinere a natalitătii prin Fertilizare In Vitro (FIV), o initiativă care oferă sprijin direct pentru cupluri si femei singure afectat ...

Cod galben de vijelii, ploi torențiale și grindină în majoritatea regiunilor, până duminică dimineața
25/04/2025 12:34

Administratia Natională de Meteorologie (ANM) a emis vineri, 25 aprilie 2025, mai multe avertizări de Cod galben de instabilitate atmosferică accentuată, valabile in trei sferturi din tară pană duminică ...

„World Unseen” la Iași: Expoziția care se vede cu sufletul și se atinge cu inima
25/04/2025 11:19

Într-o lume care vede prea mult si simte prea putin, „World Unseen” vine ca o respiratie adancă intr-o cameră in care lumina se aude, iar umbrele se ating. La Palatul Culturii din Iasi, loc ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei