Ultima săptămână de înscrieri ca voluntar pentru copiii din centrele de plasament

1000 de copii asteapta voluntari-1
Devino voluntar 2021 (14)-2

Dimensiune font:

| 28-09-2021 15:35

București, 28 septembrie 2021

Ultima săptămână de înscrieri ca voluntar

pentru copiii din centrele de plasament

 

1000 de copii și tineri instituționalizați din București și 25 de județe încă așteaptă voluntari care  îi ajute  învețe în acest an școlar. Cei care doresc  schimbe viitorul copiilor din centrele de plasament se pot înscrie în programul educațional Ajungem MARI până pe 3 octombrie. Școala online a avut un impact puternic negativ asupra copiilor din medii defavorizate, iar în programul Ajugem MARI sunt înscriși 2500 de copii și tineri care au nevoie de remediere școlară personalizata. Activitățile din proiect se vor desfășură anul acesta fizic sau online, în funcție de restricțiile în vigoare. Voluntarii pot opta și doar pentru implicare online.

Înscrierile pentru modulul de voluntariat 2021 – 2022

Voluntarii sunt așteptați pentru a le dedica 2-3 ore săptămânal copiilor și tinerilor vulnerabili. Scopul voluntarului în programul Ajunge MARI este să îi ajute pe copii să învețe, să descopere lumea, să prindă încredere în propriile forțe, să devină independenți și responsabili. Activitățile pe care le vor desfășura voluntarii sunt ședințe de remediere școlară și meditații pentru examene (română, matematică, engleză, franceză, informatică, fizică etc.), ateliere creative (arte plastice, muzică, dans, fotografie) sau ateliere de cultură generală și viață independentă pe baza suporturilor de curs create de specialisti (siguranță online, educație pentru sănătate, educație civică, TIC, educație financiară și antreprenorială, viața de adult, relații și prietenii).

Copiii și tinerii sprijiniți au varste între 7 și 20 de ani. Cei mai mulți sunt instituționalizați în centre de plasament, apartamente și căsuțe de tip familial, iar o parte dintre ei locuiesc cu asistenți maternali sau familii în dificultate, aceștia din urmă fiind beneficiari ai centrelor de zi.

Viața acestor copii în centre este foarte grea și a fost lipsită de dragoste și bucurii. Ei au nevoie  le fim aproape,  le dăruim dragoste și afecțiune,  le ascultăm supărările,  îi descoperim și  îi ajutam  își arate bunătatea sufletului lor și dragostea imensă pe care o au în interior, dar pe care greu au cui  o dea. Împreună putem face foarte multe pentru acești copii, astfel încât atunci când ies din centre  le fie mai ușor,  aibă încredere în ei și  facă față la problemele din viață reală. Puțini sunt cei care reușesc, dar împreună acest număr poate  crească.” – spune Luminița Varsandan, în vârstă de 53 de ani, voluntară de 2 ani pentru copiii din Arad

Înscrierea se face prin completarea unui formular online pe website-ul www.ajungemmari.ro la secțiunea Devino Voluntar - https://www.ajungemmari.ro/devino-voluntar/, unde se găsesc și toate detaliile despre program, până pe 3 octombrie. Urmează un training inițial online obligatoriu și o testare psihologică. Voluntarii vor fi repartizați la centre în funcție de programul lor, disponibilitate și ce vor sa lucreze cu copiii.

Voluntarii trebuie să aibă peste 16 ani, fără limită superioară de vârstă, iar un modul durează opt luni, în perioada noiembrie - iunie. Este de preferat ca tinerii si copiii institutionalizati sa aiba ca model voluntari ce provin din domenii diverse si care au experinta de viata, sunt rabdatori si consecventi.

„Sufletul acestor copii merită tot ce este mai bun, iar noi, voluntarii, putem  le oferim acest lucru. Nu mai amânați momentul, pentru  scuze sunt tot timpul. Dăruiți acestor copii dragoste și ajutor, iar ceea ce primiti în schimb este o stare de bine nemaiîntâlnită.” – este mesajul Luminiței pentru cei care se gândesc  devina voluntari

Programul Ajungem MARI se desfășoară în București, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Botoșani, Brașov, Buzău, Constanța, Cluj, Dâmbovița, Dolj, Galați, Hunedoara, Gorj, Iași, Ilfov, Mureș, Neamț, Prahova, Sibiu, Suceava, Timiș, Vrancea. În această toamnă echipa Ajungem MARI demarează activitea și în județele Vaslui și Mehedinți, unde sunt așteptați voluntari până pe 10 octombrie. Pentru extinderea în noi județe este necesară implicarea coordonatorilor locali voluntari.

În funcție de recomandările autorităților, în unele județe conducerea centrelor le va permite voluntarilor să participe fizic la activități cu copiii sau la ieșiri și excursii în afara centrelor. Acolo unde nu se poate merge fizic, voluntarii vor susține activități online pentru copii.

Programul Ajungem Mari este desfășurat de Asociația Lindenfeld, fondata in 2013 de 3 tineri din București. Ajungem MARI este singurul program național care susține pe termen lung educația copiilor și tinerilor instituționalizați și din medii defavorizate pentru a ajunge adulți fericiți, încrezători, responsabili și independenți. În prezent, în București și în 23 de județe, 2.500 de copii și tineri instituționalizați sau din familii defavorizate se bucură de educație interactivă și experiențe de formare cu sprijinul a 1.400 de voluntari alături de care lucrează săptămânal.

 

Website: www.ajungemmari.ro

E-mail: office@ajungemmari.ro

Facebook: facebook.com/ajungemmari/ 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei