Cati bani incaseaza angajatii din primarii, ministere, consilii judetene si DSP-uri. Salariile bugetarilor nu vor mai creste in urmatoarea perioada

Dimensiune font:

| 17-01-2021 10:36

 Veniturile bugetarilor vor ramane la valorile din prezent pentru urmatoarea perioada, doar salariul minim brut va creste cu 40 de lei. Ziare.com va prezinta o parte dintre salariile angajatilor de la stat, sume care vor fi inghetate, in contextul pandemiei 


Salariile brute ale bugetarilor au crescut, de la 1 ianuarie 2018, cu 25%. Anul acesta, singura crestere salariala este cea a venitului minim brut pe tara, la 2.300 de lei. In schimb, nu se anunta nicio alta majorare pentru angajatii de la stat, iar premierul Florin Citu a anuntat chiar inghetarea veniturilor, pe fondul pandemiei de coronavirus. Recent, ministrul Muncii,   a dat asigurari ca salariile nu vor scadea, dar ca vor fi analizate bonusurile acordate.

Ziare.com publica salariile bugetarilor angajati la o parte din companiile de stat, precum si bonusurile pe care le obtin si indemnizatiile de hrana - valori care ar urma sa ramana la fel pentru urmatoarea perioada, in conditiile inghetarii anuntate de prim-ministrul Citu.

Salariile din minister

 

In Ministerul Culturii, salariul unui consilier public incepe de la 3.896 de lei pe luna, brut, cat castiga un asistent de consilier, si poate ajunge la 6.895 de lei, cat incaseaza un consilier superior, la fel ca un consilier in achizitii publice. Un manager public ia pana la 9.441 de lei, iar un auditor, 7.222 de lei, ceea ce inseamna 4.225 de lei, net.

Consilierii din randul personalului contractual castiga pana la 6.252 de lei, brut, un referent poate obtine pana la 4.177 de lei, un arhivist are un venit de 5.550 de lei, iar salariul unui sofer este de circa 4.200 de lei brut, adica 2.457 de lei, net. Sporurile pentru conditii vatamatoare sau periculoase pornesc de la 225 de lei si ajung la 1.685 de lei, brut.

Salariul lunar, brut, al ministrului Culturii este de 21.840 de lei, iar cel al unui secretar de stat, de 16.640 de lei, potrivit documentelor publicate de institutie pe site-ul personal. Veniturile vor ramane aceleasi anul acesta, dupa anuntul premierului Florin Citu.

Veniturile angajatilor din primarii

In primarii, un expert, inspector, consilier juridic, inspector de protectie civila si consilier de achizitii publice, in stadiul debutant, incaseaza de la 3.878 de lei pana la 4.829 de lei, brut, in functie de gradatie. Gradul de asistent vine cu salarii mai mari, care pornesc de la 4.032 de lei si ajung la 5.020 de lei. Un expert cu gradul principal ia intre 4.626 si 5.761 de lei, iar unul cu grad superior, de la 5.454 de lei pana la 6.792 de lei.

Salarii mai mari au auditorii, de pana la 7.211 lei si managerii publici, de pana la 9.599 de lei, potrivit grilei de salarizare publicata de Primaria Sectorului 3.

In ceea ce priveste functiile contractuale, administratorul public incaseaza 16.640 de lei, brut, un director general, 12.100 de lei, iar un sef de birou ajunge pana la 6.373 de lei. Un sofer poate castiga pana la 3.974 de lei, un ingrijitor are un salariu care variaza intre 2.819 si 3.511 lei, in timp ce un muncitor calificat are un venit de circa 3.900 de lei, iar unul necalificat, de doar 3.500 de lei, potrivit grilei de salarizare de la Primaria Sectorului 3 din Bucuresti.

Banii consilierilor judeteni

Indemnizatia de baza a unui presedinte de Consiliu Judetean este in jur de 18.000 de lei, brut, lunar, ceea ce inseamna circa 10.000 de lei, net. La acesta suma se adauga o majorare de 25% a indemnizatiei lunare pentru cei care implementeaza proiecte finantate din fonduri europene, ceea ce inseamna circa 2.700 de lei, net.

Un director executiv castiga 15.822 de lei pe luna, brut, plus indemnizatia de hrana de 4.164 de lei, pe an si voucherele de 1.450 de lei, pe an. Venitul brut al unui sef serviciu din Consiliul Judetean este de 16.234 de lei, iar cel al unui consilier variaza intre 5.034 si 13.745 de lei pe luna, in functie de gradul profesional.

 


Un sofer poate castiga intre 4.027 si 4.443 de lei brut, iar un muncitor necalificat, intre 2.517 si 2.777 de lei.

Salariile din Casa Nationala de Asigurari de Sanatate

In Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, un director castiga, brut, 13.723 de lei, la care se adauga 2.058 de lei, spor pentru conditii vatamatoare de munca, 1.450 de lei, voucherele anuale de vacanta si 4.160 de lei, pe an, pentru indemnizatia de hrana.

In functie de grad, un consilier public poate castiga de la 5.707 lei pana la 9.411 lei, brut, pe luna, iar sporul variaza de la 791 la 1.435 de lei pe luna. Din lista personalului contractual, soferul obtine 4.622 de lei pe luna si un spor de 667 de lei pe an, in timp ce un muncitor calificat castiga 4.191 de lei si un spor de 538 de lei.

Ca demnitari, presedintele CNAS castiga lunar 16.640 de lei brut, vicepresedintele, 14.560 de lei, iar directorul de cabinet, 8.165 de lei, la care se adauga sporul de 1.225 de lei pe an, voucherele de vacanta si indemnizatia de hrana, potrivit grilei de salarizare din 2020.

Banii angajatilor Directiilor de Sanatate Publica

Directorul executiv al DSP are un salariu de baza de 9.980 de lei, brut, pe luna. Aceasta suma este completata de un spor de 1.497 de lei, pentru conditii de munca si o indemnizatie de hrana de 347 de lei.

Un sef de birou ia intre 5.848 de lei si 8.703 lei, in functie de grad. La acest salariu se adauga sporul de 828-1.305 lei, voucherul de vacanta si indemnizatia de hrana.

Sefii de compartimente si laboratoare castiga intre 11.734 si 16.344 de lei, cu un spor care incepe de la 1.116 lei si ajunge la 1.961 lei. De asemenea, mai primesc indemnizatia de hrana si voucherele de vacanta. Chimistii, consilierii si inspectorii au un salariu de 5.705 - 7.551 de lei, in functie de grad.

Medicii primari, angajati DSP, castiga 15.565 de lei lunar, brut, medicii specialisti au un salariu de circa 11.000 de lei, in timp de asistentele medicale au un salariu brut de circa 4.800 de lei, pe luna.

 

 

 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

13:35

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str.Dumitru Iov nr.284, judetul Botosani, telefon 0231/552.351, fax 0231/552.626, e-mail: orasflamanzi@yahoo.com, cod fiscal 3372173. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general; Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 36/17.03.2025 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025, a bugetului activitatilor finantate integral din venituri proprii. Suma totala alocata de la bugetul local este de 40.000 Lei si se aloca in intregime pentru activitati cultural sportive. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul privind acordarea de finantare nerambursabila de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local aprobat prin Hotararea Consiliului Local Flamanzi nr. 10/31.01.2014, modificata prin Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 48/28.03.2025. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Orasului Flamanzi: https://orasul- flamanzi.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabila se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: https://orasul- flamanzi.ro si se poate procura de la sediul Orasului Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 12.06.2025, ora 16.00, la adresa: Orasul Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este 16.06.2025 -17.06.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Municipiul Vaslui, cu sediul in municipiul Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui, telefon 0235/310.999, fax 0235/315.946, e-mail: pmv@primariavaslui.ro, cod fiscal 3337532. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -4 terenuri apartinand domeniului public al Municipiului Vaslui, in vederea amplasarii de terase provizorii, situate in municipiul Vaslui, F.N., conform caietului de sarcini, H.C.L. Vaslui nr. 151/30.04.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019, identificate astfel: -T1 -suprafata de 75 mp, situat in imediata vecinatate a cladirii fostului Palat al Telefoanelor; -T2 -suprafata de 35 mp, situat pe platoul pietonal din zona Teatrului de Vara, in fata restaurantului Crama Domneasca; -T3 -suprafata de 64 mp, situat in partea dreapta fata de intrarea principala a Teatrului de Vara; -T4 -suprafata de 67 mp, situat in partea stanga fata de intrarea principala a Teatrului de Vara. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: de la sediul Municipiului Vaslui sau de pe site-ul institutiei: www.primaria vaslui.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Patrimoniu, etaj 2, cam. 210 din cadrul Municipiului Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 22.05.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 30.05.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Municipiul Vaslui, Registratura, municipiul Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depun intr-un singur exemplar, in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 02.06.2025, ora 10.00, la sediul administrativ al Pietei Centrale din municipiul Vaslui, Str. Nicolae Iorga nr. 2, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, municipiul Vaslui, Str.Stefan cel Mare nr.54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.05.2025.
Reguli clare la alegerile prezidențiale din 18 mai. Buletinul de vot nu se fotografiază, iar identitatea alegătorului poate fi contestată
15/05/2025 13:00

Biroul Electoral Central (BEC) a anuntat măsuri ferme privind desfăsurarea alegerilor prezidentiale din data de 18 mai, cu scopul de a asigura un proces electoral transparent, corect si conform legii. Una din ...

S-au schimbat cotele la casele de pariuri! Nicușor Dan e favorit, potrivit bookmarkerilor. Cotele pentru prezența la vot și mesajul lui Trump
15/05/2025 12:37

 Duminică, 18 mai, au loc alegeri prezidentiale in Romania. Sociologii anticipează o prezentă mare, de peste 60%. Casele de pariuri isi fac, de asemenea, propriile calcule. Cotele propuse de bookmakeri ...

Duminică, ziua în care votul poate rescrie viitorul politic al Europei: România, Polonia și Portugalia se află în fața unor decizii cruciale
15/05/2025 06:25

Milioane de alegători din Romania, Polonia şi Portugalia vor vota in acest weekend in cadrul unei „super duminici” electorale care va determina cursul democraţiilor lor intr-un moment de tensiuni politic ...

Viktor Orban implică Kievul în lupta politică internă - Ucraina ar fi atacat armata ungară cu sprijinul opoziției de la Budapesta
15/05/2025 06:23

Premierul Ungariei, Viktor Orbán, s-a plans de o presupusă operatiune fără precedent a serviciilor de informatii ucrainene impotriva tării sale, potrivit paginii premierului de pe Facebook. In videoclipul ...

Trump, în centrul atenției după ce a refuzat cafeaua saudită la întâlnirea de la Riad: „Poți să-l învinovățești?”
15/05/2025 06:21

Presedintele american Donald Trump a starnit controverse după ce a refuzat să bea o cească traditională de cafea saudită in timpul unei primiri regale fastuoase in Arabia Saudită. Momentul, surprins in t ...

LIVE VIDEO Dezbatere electorală la România TV. Nicușor Dan e singur în platou, George Simion a anunțat că nu vine
14/05/2025 20:17

 Miercuri seară, de la ora 20:00, Romania TV organizează o dezbatere electorală la care sunt asteptati atat Nicusor Dan, cat si George Simion. Conform postului de televiziune, ambii candidati au confirm ...

BEC a decis ca afișele lui George Simion din Iași să fie scoase
14/05/2025 16:00

 BEC a decis ca afisele lui George Simion din Iasi să fie scoase: „AUR se consideră mai presus de lege”. PNL Iasi a făcut sesizarea la BEC. Dispune comunicarea prezentei decizii către ...

  „România între dezbinare și speranță. Alegătorul nu mai poate fi păcălit”
13/05/2025 15:50

    - Domnule Serbescu, ne aflăm cu doar un pas inaintea incheierii unei perioade extrem de complicate din punct de vedere politic. Mi-am amintit de un interviu pe care l-am realizat in urmă ...

Trump ar vrea să meargă la ISTANBUL, dacă se vor întâlni Zelenski și Putin /„Cred că putem avea rezultate bune”
13/05/2025 06:10

Presedintele SUA, Donald Trump, a semnalat, luni, că ar putea merge in Turcia, unde joi sunt programate negocieri intre Rusia si Ucraina, liderul de la Casa Albă insistand pentru oprirea rapidă a războiului ...

Băsescu îl „irită” pe Sorin Grindeanu: N-o să-i convingă să voteze într-un fel toți cei care, de 20 de ani, ne înjură cu plăcuțe suedeze
13/05/2025 06:04

„N-am nevoie de certificate de european din partea nimănui si nici pesedistii n-au nevoie de certificate de acest tip. Să-mi spună unu ca Băsescu sau ca alti domni care de 20 de ani ne spun cum trebuie s� ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei