Cum să obții un credit pentru extinderea și modernizarea fermei tale

Cum să obții un credit pentru extinderea și modernizarea fermei tale(1)

Dimensiune font:

| 10-10-2024 12:29

Cum să obții un credit pentru extinderea și modernizarea fermei tale

O fermă modernă este astăzi o condiție esențială pentru profitabilitatea în sectorul agricol. Prin soluții precum automatizarea, digitalizarea afacerii, introducerea sistemului de irigații sau aplicarea tratamentelor fitosanitare preventive se pot minimaliza riscurile din mediu. De asemenea, un control al stocurilor și valorificarea acestora la un preț mai bun poate face diferența în condițiile unei piețe schimbătoare.

Pentru investiții, trebuie să dispui de resurse, iar un credit pentru agricultură te poate scoate oricând din impas, oferindu-ți condiții avantajoase și un proces simplu și eficient de solicitare și aprobare a lui.

Ce pași trebuie să urmezi pentru a obține un credit agricol?

În urma unui proceduri simplificate, fără birocrație, poți avea acces la creditul care să te ajute să-ți modernizezi ferma. Trebuie să parcurgi câțiva pași pentru a intra în posesia sumei de care ai nevoie pentru investiții profitabile.

Într-o primă etapă, trebuie să comunici intenția ta, ce vrei să realizezi la fermă și echipa mobilă a instituției financiare non-bancare îți va face o vizită pentru evaluarea situației. În funcție de dimensiunile fermei, de productivitatea ei, de opțiunile pentru extindere și de nevoile de modernizare, vei primi consultanță specializată, în urma căreia vei fi îndrumat către cea mai avantajoasă soluție de creditare, personalizată.

Întocmirea actelor poate speria pe oricine, însă nu este cazul să-ți faci griji. Totul este simplificat, iar dosarul se realizează cu asistența specialiștilor, după care merge către analiză și aprobare. După acceptarea solicitării, primești finanțarea dorită, cu ajutorul cărora îți vei putea pune în aplicare proiectele.

Prin ce se deosebește un credit agricol de alte produse de creditare?

Spre deosebire de alte produse de creditare generaliste, un credit agricol se adresează exclusiv acestui domeniu și vizează afacerile din sectorul de cultură a plantelor sau din sectorul zootehnic. Banii obținuți sunt destinați nevoilor fermei, fie că este vorba despre capitalul de lucru, despre investiții, despre facilități de scont și factoring sau despre co-finanțare sau pre-finanțare a proiectelor derulate cu fonduri europene.

Finanțarea se obține mai rapid, printr-un proces simplificat, astfel încât să poți face intervenția în fermă cât mai curând posibil. Nu în ultimul rând, perioadele de rambursare sunt convenabile, iar ratele sunt eșalonate de două ori pe an, corespunzător perioadelor de recoltare.

Ce tipuri de credite agricole se pot accesa pentru extinderea și modernizarea fermei?

Pentru extinderea fermei se pot accesa credite precum Hectar Plus, pentru achiziția de teren agricol, simplu și rapid, cu plata la recoltă, sau Șeptel Plus, un credit pe care îl poți aloca pentru achiziția de juninci pentru reproducție, viței pentru îngrășat, furaje, premix-uri, energie, combustibil, întreținerea și renovarea clădirilor ori reparațiile utilajelor.

Modernizarea se poate face cu ajutorul unor produse financiare precum creditul Echipat, pentru achiziția de utilaje și mașini agricole, echipamente și instalații pentru ferme zootehnice; creditul pentru Irigații, care acoperă orice tip cheltuială necesară realizării unui sistem de irigații; creditul Farm Tech, pentru o fermă modernizată cu echipamente de ultimă generație; și creditul Utilaj Instant, pentru o achiziție rapidă a echipamentelor agricole.

Obținerea unui credit pentru extinderea și modernizarea fermei tale poate reprezenta cheia succesului în sectorul agricol. Un astfel de credit oferă acces la resurse financiare esențiale pentru investiții în utilaje moderne, sisteme de irigații și tehnologii avansate, contribuind la creșterea productivității și la reducerea riscurilor. Cu un proces simplificat și consultanță personalizată, fermierii pot accesa rapid finanțarea necesară, beneficiind de condiții flexibile de rambursare, adaptate ciclurilor agricole. Investițiile inteligente vor transforma fermierii în antreprenori competitivi pe o piață agricolă modernă.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:55

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi, cod postal 707485, telefon 0232/238.333, fax 0232/238.320, e-mail: primariasipote@yahoo.ro, cod fiscal 4540291. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 loturi de teren, amplasate in intravilanul satului Iazu Nou, Str. Tineretului, F.N., ce apartin domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 1 -suprafata de 2.020 mp, numar cadastral 61658, Cartea Funciara 61658; Lotul 2 -suprafata de 1.797 mp, numar cadastral 61655, Cartea Funciara 61655; Lotul 3 -suprafata de 1.364 mp, numar cadastral 61659, Cartea Funciara 61659; Lotul 4 -suprafata de 1.496 mp, numar cadastral 61714, Cartea Funciara 61714; 1 lot de teren, amplasat in intravilanul satului Mitoc, Str. Arhimandrit Nectarie, F.N., ce apartine domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 5 -suprafata de 1.236 mp, numar cadastral 61754, Cartea Funciara 61754; 2 loturi de teren, amplasate in intravilanul satului Mitoc, Str. Scolii, F.N., ce apartin domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 6 -suprafata de 1.342 mp, numar cadastral 61765, Cartea Funciara 61765; Lotul 7 -suprafata de 1.072 mp, numar cadastral 61747, Cartea Funciara 61747; conform caietului de sarcini, H.C.L. Sipote nr. 93/30.07.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Serviciul Administrare Patrimoniu, sau se poate consulta pe site-ul: www.primaria sipote.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Serviciul Administrare Patrimoniu, din cadrul Comunei Sipote, comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita in numerar la Casieria institutiei sau cu ordin de plata in contul Comunei Sipote, RO95TREZ24A70 5000200130X, deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, cod fiscal 4540291. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 16.10.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 24.10.2024, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi, Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 12.00, Camin Cultural Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Luca Arbore nr. 151, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Harlau, cu sediul in oras Harlau, Str. Gheorghe Doja nr. 1, judetul Iasi, telefon 0232/722.344, fax 0232/722.622, e-mail: jud-hirlau- reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata de 222 mp, situat in intravilanul orasului Negresti, Str.Decebal, F.N., T 30, P 97, Punct Tarina, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin C.F. nr. 73740 Negresti, nr.cadastral 73740, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 84/23.09.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, privind Codul Administrativ. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Serviciul Juridic din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 15.10.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 23.10.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 11.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren in suprafata de 100 mp, situat in intravilanul orasului Negresti, F.N., ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Cartea Funciara nr. 73583 Negresti, nr. cadastral 73583, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 72/30.08.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, privind Codul Administrativ, pentru realizarea unei constructii provizorii, in vederea desfasurarii de activitati comerciale. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 15.10.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 23.10.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, Sala Mare, parter, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
COMUNICAT DE PRESĂ Data :1.10.2024 Lansarea proiectului: SC VANINA BOUTIQUE SRL
10/10/2024 13:27

COMUNICAT DE PRESĂ Data :1.10.2024  Lansarea proiectului: SC VANINA BOUTIQUE SRL

PNRR, SC MAJUTEX SRL: „Accelerarea sustenabilitatii SC MAJUTEX SRL: Investitii pentru eficienta energetica in productie”
10/10/2024 11:10

 Iasi - 16 SEPTEMBRIE 2024 Comunicat de presă “PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Titlu proiect: „ACCELERAREA SUSTENABILITATII SC MAJUTEX SRL: INVESTITII PENTRU EFI ...

  COMUNICAT DE PRESĂ   ANUNȚ ÎNCHEIERE PROIECT „ALTFEL DE ACTORI”
10/10/2024 09:00

   COMUNICAT DE PRESĂ ANUNT ÎNCHEIERE PROIECT „ALTFEL DE ACTORI”  

Comunicat de presă. ANUNȚ DE ÎNCEPERE PROIECT: ,,CONSTRUIRE ȘI DOTARE CENTRU COMUNITAR INTEGRAT ÎN COMUNA BUTEA, JUDEȚUL IAȘI
10/10/2024 09:00

Comunicat de presă. ANUNT DE ÎNCEPERE PROIECT: ,,CONSTRUIRE SI DOTARE CENTRU COMUNITAR INTEGRAT ÎN COMUNA BUTEA, JUDETUL IASI", prin P.N.R.R/2022/C12/MS/I1.4 – Centre comunitar ...

COMUNICAT DE PRESĂ - 10.10.2024 - Anunț privind lansarea derulării proiectului ,,Creșterea intensității digitale în cadrul MORA TV SRL
10/10/2024 09:00

COMUNICAT DE PRESĂ - 10.10.2024 - Anunt privind lansarea derulării proiectului ,,Cresterea intensitătii digitale in cadrul MORA TV SRL  

Românii vor cash: 41% dintre companiile românești efectuează plata salariilor în numerar
10/10/2024 00:15

O proportie importantă a companiilor romanesti efectuează plata salariilor in numerar, ceea ce demonstrează atasamentul romanilor fată de banii lichizi. 41% dintre companii plătesc angajatii in numerar, a ...

 Premierul Ciolacu: Cota TVA nu va crește, s-au terminat discuțiile cu Comisia Europeană
10/10/2024 00:07

Premierul Marcel Ciolacu a declarat, miercuri, că ministrul Finantelor, Marcel Bolos, a finalizat discutiile cu Comisia Europeană pe tema măsurilor de reducere a deficitului bugetar si cota TVA nu va creste. ...

România nu intră în programul Visa Waiver pe uşa din dos, ci intră pe uşa din faţă, cu capul sus, afirmă ambasadorul României în SUA
09/10/2024 21:37

Ambasadorul Romaniei in SUA, Andrei Muraru, a declarat miercuri că Romania nu intră in programul Visa Waiver pe uşa din dos, ci intră pe uşa din faţă, cu capul sus, pentru că am indeplinit absolut toate ...

Un segment complex din autostrada A8, scos la licitație: tuneluri și pasaje reprezintă jumătate din lungimea sectorului
09/10/2024 21:23

 Compania Natională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat licitatia pentru un nou segment din autostrada A8, respectiv din sectorul montan: 32 km intre Sărăteni ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei