Soții moldoveni pe care Cornel Dinicu dă vina pentru incendiul de la Ferma Dacilor demască totul: Dezvăluiri uluitoare despre tragedie

Dimensiune font:

| 24-01-2024 20:23

Soții moldoveni pe care Cornel Dinicu dă vina pentru incendiul de la Ferma Dacilor demască totul: Dezvăluiri uluitoare despre tragedie
Cei doi soţi despre care Cornel Dinicu spune că ar fi principalii suspecţi în cazul incendiului de la Ferma Dacilor au povestit ce s-a întâmplat, pentru Antena 3 CNN.


Deşi cei doi martori, soț și soție, din Botoșani, foști angajați la Ferma Dacilor au povestit în faţa anchetatorilor că au privit de la distanţă cum pensiunea se face scrum, aceştia se apără spunând că au fost cei care l-au ajutat pe Dinicu să stringă flăcările.

 

Mai mult, cei doi au declarat că sunt dispuşi să facă şi un test poligraf, aşa cum a cerut patronul de la Ferma Dacilor
Întrebat de ipoteza mâinii criminale, susţinută de patronul Fermei Dacilor, Cornel Dinicu a arătat cu degetul spre doi angajaţi de ai săi, soţ şi soţie, angajaţi recent la pensiunea din Tohani.

 

Cu doar câteva zile înainte de incendiul în care opt oameni şi-au pierdut viata, celor doi soţi li s-ar fi spus că vor fi daţi afară. Deşi martorii au povestit că în noaptea tragediei aceştia au stat şi au privit cum ferma este mistuită de flăcări, bărbatul spune că el a fost cel care l-a ajutat pe Dinicu să stingă focul.

"Noi eram și supărați pentru că salariul meu s-a ars în cameră, îmbrăcăminte am rămas fără. Şi am zis că: ''de ce?'' A spus că: trebuie să plecați, dacă vedeți presa sus la barieră, să nu dați niciun detaliu.

Și în ziua respectivă am plecat. Ne-am dus la Botoșani. El ne-a dus la gară. Ne-am dus la Botoșani, ne-am întors înapoi ca să ne căutăm un loc de muncă aici. Nu cum se spune că noi am vrut să fugim în Germania. Dacă eram noi suspecții, noi eram plecați de mult", a spus unul dintre cei doi soți.

Cuplul din Botoşani vine cu o serie de acuzaţii
La rândul lor, cuplul din Botoşani vine cu o serie de acuzaţii. "Mașina aia care a venit și s-a întors înapoi. Una albastră, de Călăraşi, Tulcea. Nu știu. Suspectă. O mașină suspectă. Am auzit o femeie țipând, afară. Am ieșit afară exact cum eram îmbrăcată.

Și m-am dus și am întrebat-o ce s-a întâmplat. Ea s-a uitat fix în ochii mei. Nu mi-a spus nimic. Da, era în palme de sânge. Pe față la fel. Și pe obrazul stâng era de fum, înnegrită. Între timp coboară soțul ei.

I-a spus doamna, deci soția, i-a spus să salveze cei doi copii care erau în cameră. A dat dânsa în el, a dat și soțul în ea. Deci acolo am văzut cum au dat reciproc", au spus angajații.

"Nu știu, se poate să fie avut, domnul Dinicu, dușmani"
Ambii exclud posibilitatea ca vinovatul să fie chiar Cornel Dinicu. "Cred că în momentul, în dimineața aceea, când s-a dat foc, cred că s-au și luat camerele imediat. Nu știu, se poate să fie avut, domnul Dinicu, dușmani".

Pentru a-şi doveni nevinovăţia cei doi soţi sunt dispuşi să meargă la testul poligraf, demers cerut deja de patrolul Fermei Dacilor. "Sunt de acord. Suntem de acord. Foarte sigur", au spus soții.

Anchetatorii iau în considerare în continuare şi varianta ca focul să fi fost pus. Însă, această ipoteză este clasată pe locul al treilea. Principalul motiv al izbucnirii incendiului rămâne o eventuală defecţiune la reţeaua de electricitate, spun procurorii. 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
Poliţist prins în flagrant când primea 4.000 euro mită, condamnat la închisoare
29/04/2025 11:48

Un politist din cadrul IPJ Dolj – Serviciul de Actiuni Speciale, a fost condamnat la o pedeapsă de 2 ani, 5 luni si 10 zile de inchisoare cu suspendare pentru comiterea a două infractiuni de trafic de influ ...

Cât câștigă grădinarii de Palatul Cotroceni, despre care Ilie Bolojan a spus că ”fac naveta pe un salariu mic”. Lista sporurilor oferite de Administrația Prezidențială
29/04/2025 11:43

Ilie Bolojan s-a arătat impresionat de performantele grădinarilor de la Palatul Cotroceni, despre care spune că fac naveta in fiecare zi si muncesc pe un salariu destul de mic. FANATIK a aflat cat castigă c ...

Reacțiile Ucrainei și Statelor Unite după ce Putin a anunţat încetarea focului între 8 şi 10 mai
29/04/2025 11:42

Preşedintele rus Vladimir Putin a declarat luni o incetare a focului de trei zile in războiul cu Ucraina, pentru a marca 80 de ani de la victoria Uniunii Sovietice şi a aliaţilor săi in cel de-al Doilea R� ...

Pe 7 mai va începe procesul de alegere a unui nou Papă
29/04/2025 09:30

Vaticanul a anunţat că procesul de alegere a unui nou Papă va incepe miercurea viitoare, pe 7 mai, zi in care a fost convocat Conclavul Cardinalilor. Ei s-au intalnit pentru prima oară după inmormantarea ...

Elevii învață ca niște roboți. Școala românească îi pregătește pentru examene, nu pentru viață
28/04/2025 14:01

  În Romania de astăzi, scoala nu mai modelează oameni, ci fabrică roboti de examene. Elevii sunt antrenati să memoreze mecanic pentru probele de la Evaluarea Natională si Bacalaureat, in ...

Rezultate foarte bune ale alergătorilor USV Iași,  la Semimaraton
28/04/2025 12:53

 Echipa Universitătii de Stiintele Vietii „Ion Ionescu de la Brad” din Iasi (USV) prezentă la Se-mimaratonul Iasi 2025 a reusit să obtină rezultate foarte bune la mai multe categorii propus ...

Cât te costă, de fapt, să aduci o mașină second hand din Germania în 2025: Lista completă de prețuri
27/04/2025 22:00

Achizitionarea unei masini second-hand din Germania rămane, si in 2025, una dintre cele mai populare optiuni pentru romani. Preturile mai accesibile si starea tehnică superioară a vehiculelor sunt principale ...

SUA anunță Linia Roșie: Ce va face Trump dacă nu va exista un acord de pace între Ucraina și Rusia
27/04/2025 20:43

Secretarul de stat al SUA, Marco Rubio, a afirmat că un acord de pace intre Rusia şi Ucraina trebuie să se intample in curand, şi că administraţia Trump va petrece săptămana viitoare incercand să stabi ...

Sindicatele din CFR Călători amenință cu greva generală. Compania nu a primit bugetul pe 2025
27/04/2025 20:23

Sindicatele din CFR Călători amenintă cu greva generală dacă bugetul companiei nu va fi adoptat de Guvern pană pe 16 mai. În lipsa acestuia, negocierea unui nou Contract Colectiv de Muncă pentru 20 ...

Vremea în minivacanța de 1 Mai. Elena Mateescu (ANM), prognoza meteo actualizată, inclusiv în București
27/04/2025 19:34

Elena Mateescu, directorul general al Administratiei Nationale de Meteorologie, a zis cum va fi vremea in minivacanta de 1 Mai. În ultimele zile, la nivelul intregii tări s-a resimtit o scădere a tempe ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei