OFICIAL: Volkswagen lansează un brand low-cost, dar nu ameninţă momentan Dacia
Dimensiune font:
Volkswagen a anunţat că va lansa pe piaţa din China un brand low-cost, alături de partenerii săi chinezi. Momentan, este neclar dacă această marcă ieftină va fi adusă şi în Europa pentru a concura cu Dacia.
Volkswagen a dezminţit întotdeauna zvonurile privind crearea unui brand low-cost, deşi a apreciat mereu progresele făcute de Dacia în acest segment. Se pare însă că germanii chiar pregăteau o ofensivă, ţinută ascunsă de oficialii brandului până astăzi.
Martin Winterkorn, preşedintele Volkswagen, a confirmat naşterea unui viitor brand low-cost, destinat mai întâi pieţei din China. Informaţiile potrivit cărora Volkswagen pregăteşte un brand rival pentru Dacia pe piaţa europeană rămân aşadar la stadiul de zvon.
Brandul cu produse abordabile va fi lansat doar în Ţara Marelui Zid, primul produs urmând să fie un automobil ieftin, al cărui preţ va fi cuprins între 6000 şi 7000 de euro. Pentru a putea construi un asemenea model, nemţii vor avea nevoie de ajutorul partenerilor săi chinezi, care vor construi o bună parte din viitoarea maşină.
Strategia germanilor este aceea de a lansa în China un model abordabil cât mai curând posibil, având în vedere apetitul acestei pieţe pentru vehicule low-cost. Pentru a fi siguri de succes, germanii vor lansa mai multe variante de caroserie, crescând astfel acoperirea gamei.
Ulrich Hackenberg, directorul departamentului de dezvoltare Volkswagen, a declarat că automobilul nu va avea un aspect ieftin şi va fi mai mult decât un simplu instrument destinat mobilităţii în orice condiţii.
Despre numele noului brand nu există informaţii şi este încă neclar dacă el va apărea şi în Europa pentru a fura din clienţii Dacia. Cu siguranţă însă vom vedea modelul de buget şi pe piaţa din India, mare amatoare de maşini ieftine.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau