Pro TV a fost gazda perfectă de Crăciun
Dimensiune font:
Telespectatorii au ales să petreacă cea mai frumoasă sărbătoare din an alături de Pro TV, din al cărui program nu au lipsit filmele de animaţie, serialele de calibru, ştirile care aduc cele mai importante evenimente ale zilei şi concertul lui Ştefan Bănică, devenit deja tradiţie.
Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, încă o dată, Pro TV şi-a consolidat poziţia de lider incontestabil de audienţă, atât pe întreaga zi, cât şi pe fiecare producţie în parte.
Pe 25 decembrie, Pro TV a fost lider incontestabi
l de audienţă pe toate segmentele de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a obţinut, în medie, pe întreaga zi, 5,9 puncte de rating şi 17,8% din cota de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al doilea, înregistra un rating de 3,9 puncte şi 11,7 procente din cota de piaţă. În minutul de aur, 22.15, aproape 3.000.000 de telespectatori de la nivelul întregii ţări erau cu ochii pe Pro TV.
De Crăciun, direct din Las Fierbinţi şi-a găsit loc în casele telespectatorilor un episod special al îndrăgitului serial. Aventurile "de sezon" prin care au trecut Celentano şi Firicel, cei care au decis să-l răpească pe Moş Crăciun, au propulsat Pro TV în topul preferinţelor telespectatorilor. În intervalul 20.32 - 22.19, atunci când a fost difuzat episodul special, Pro TV a înregistrat, pe publicul comercial, o medie de 12,2 puncte de rating şi 25,3 procente din cota de piaţă, de aproape două ori mai mult decât Antena 1, clasată pe locul al doilea, cu doar 6,2 puncte de rating şi 12,9% cota de piaţă.
Şi publicul din mediul urban a locuit în Las Fierbinţi, iar Pro TV a obţinut, în medie, 10,5 puncte de rating şi 19,7% cota de piaţă. Antena 1, cea care ocupa tot locul al doilea, înregistra 5,5 puncte de rating şi 10,4 procente din cota de piaţă.
Petrecerea s-a mutat ulterior la "Tanti Florica", gazda perfectă care a adunat în jurul ei nu doar apropiaţii şi familia, ci şi telespectatorii Pro TV. În intervalul orar 22.19 - 23.19, atunci când a fost difuzat sitcomul, postul din Pache Protopopescu a obţinut, în medie, pe publicul comercial, 9,7 puncte de rating şi 22,1 procente din cota de piaţă, de mai bine de două ori mai mult decât Antena 1, care avea doar 4,3 puncte de rating şi 9,9 procente din cota de piaţă. Şi pe publicul din mediu urban "Tanti Florica" a fost lider de audienţă, înregistrând 8 puncte de rating şi 17,1 procente din cota de piaţă. TVR ocupa locul al doilea, cu 7 puncte de rating şi 15% cotă de piaţă, iar Antena 1 se clasa pe locul al treilea, cu doar 3,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 7,6 procente.
"O noapte de Craciun", concertul extraordinar al lui Ştefan Bănică, a menţinut voia bună în casele telespectatorilor. În intervalul orar 23.19 - 1.02, atunci când a fost difuzat concertul, Pro TV a fost lider de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban, obţinând 4,1 puncte de rating şi 12,8 procente din cota de piaţă, respectiv 3,5 puncte de rating şi 11,1% cota de piaţă.
mediafax.ro/
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau