Afacerile companiei Antibiotice în semestru I din 2023 au crescut cu peste 27%, în acord cu planul multianual de afaceri

Dimensiune font:

| 14-08-2023 10:00

 Iași, 14 august 2023

Antibiotice SA (simbol ATB) a remis Bursei de Valori Bucureşti, în data de 14 august 2023, raportul administratorilor și opinia auditorului cu privire la situațiile financiare interimare la data de 30.06.2023. Rezultatele, în acord cu planul de afaceri The Future Together elaborat pentru perioada 2023-2030, indică creșteri sănătoase și sustenabile determinate de noile strategii de maximizare a randamentelor și consolidare a afacerii pe plan intern și internațional.

Antibiotice în primul semestru al anului 2023:

Ø  creșterea echilibrată a cifrei de afaceri pe piața internă și internațională cu 27%

Ø  creșterea cu 27,8% a cifrei de afaceri obținute pe piața internă, consolidând în structură profitabilitatea companiei;

Ø  majorarea cu 25,7% a cifrei de afaceri obținute la export;

o   consolidarea unui export cu 82% mai mare în SUA, ceea ce a determinat creșterea corespunzătoare a profitabilității afacerii

o   dublarea vânzărilor pe piața Vietnamului ca urmare a reluării consumului post-pandemic, cu impact pozitiv asupra profitabilității

o   câștigarea unei noi licitații în UK în valoare de 5,2 milioane euro, pentru produse injectabile cu profitabilitate crescută

Ø  realizarea unui profit net de 62 milioane lei, comparativ cu valoarea de 33,9 milioane lei înregistrată la 30.06.2022;

Ø  creșterea valorii acțiunilor din free – float la valoarea de 44,6 milioane euro, la 31.07 2023, de la valoarea de 36 milioane euro, înregistrată la 30.12.2022;

Ø  atragerea de fonduri nerambursabile în valoare de peste 85 milioane lei pentru o capacitate de producție a produselor sterile, soluții și topice;

Ø  obținerea unei cofinanțări în valoare de 4,1 milioane lei pentru dezvoltarea unei capacități de producție a energiei verzi;

Ø  Investiții de 27,2 milioane lei în dezvoltarea portofoliului de produse, producția de energie verde, modernizarea laboratoarelor și logisticii.

 

Creștere cu 27% a cifrei de afaceri în primul semestru din 2023

Conform Raportului Administratorilor, în primele 6 luni ale anului 2023 compania Antibiotice a înregistrat o creștere semnificativă a cifrei de afaceri obținute din vânzările pe piața internă și piețele internaționale, în valoare de 67,2 milioane lei, ajungând la nivelul de 315,9 milioane lei, cu 27 % mai mare comparativ cu perioada similară a anului precedent.

Pe piața internă, creșterea înregistrată este de 27,8% (de la valoarea de 153,4 milioane lei în semestrul I din 2022, la 196 milioane lei la 30 iunie 2023). Saltul afacerilor pe piețele internaționale este reprezentat de o creștere cu 25,7% (de la 95,3 milioane lei, în perioada similară din 2022, la 119,8 milioane lei la semestrul I din 2023).

Creșterea vânzărilor de medicamente și substanțe active din portofoliul Antibiotice are ca fundament strategia de repoziționare pentru produsele din portofoliu, optimizarea politicilor de marketing, precum și contextul pieței, marcat de creșterea incidenței afecțiunilor acute respiratorii, inclusiv cele suprainfectate bacterian.n

 La finalul semestrului I anul 2023, Antibiotice a realizat un profit net de 62 milioane comparativ cu valoarea obținută în perioada similară a anului precedent (33,9 milioane lei), ca efect coroborat al:

·         optimizării structurii de vânzare în piața internă a claselor antiinfecțioase de uz sistemic (creșterea în consum cu 29%) și preparate dermatologice (creștere cu 14%, determinată de prețul superior de valorificare);

  • renegocierea parteneriatelor cu distribuitorii, pe fiecare segment de piață – hospital, lanțuri naționale, minilanțuri și farmacii independente, în scopul îmbunătățirii cotei de piață și a profitabilității;
  • creșterii vânzărilor în piața internațională într-o structură ce a generat o profitabilitate superioară cu 76%;

·         reducerea cu 13% a cheltuielilor cu materii prime și a cheltuielilor cu energia electrică, gazele naturale prin optimizarea consumurilor, a prețurilor și tarifelor acestora;

încurajării menținerii unui consum rațional de medicamente.

Creștere cu 27,8% a cifrei de afaceri obținute pe piața internă

În primul semestru al anului 2023 a fost redefinit modul de lucru cu distribuitorii și lanțurile naționale din România, în strânsă corelație cu potențialul de vânzare al fiecărui produs raportat la segmentele de piață și potențialul de vânzare al fiecărui partener.

Astfel, în primele 6 luni, Antibiotice a realizat o cifră de afaceri de 196 milioane lei, în creștere cu 27,8% comparativ cu perioada similară a anului precedent. În acest fel, s-au consolidat vânzările de antiinfecțioase de uz sistemic (+29% creștere a vânzărilor), dezvoltând în același timp și clasele terapeutice unde deține poziții importante în piața internă: preparate dermatologice (+14%), sistem cardiovascular (+5%) și tract digestiv (+23%).

Pe segmentul vânzărilor către spitale (Hospital), unde Antibiotice este recunoscută ca principal furnizor de medicamente antiinfecțioase, în primele 6 luni ale anului, vânzările au înregistrat o creștere valorică cu 14,2%, ( de la 66,1 milioane lei în semestrul I 2022, la 75,4 milioane lei în același semestru din 2023).

 Pe segmentul lanțuri naționale, valoarea vânzărilor a crescut cu 14,3% în primul semestru din 2023 față de aceeași perioadă din anul precedent (de la 54 milioane lei la 61,7 milioane lei) iar vânzările prin farmaciile independente și minilanțuri s-au majorat în primul semestru al anului 2023 cu 27,9% (de la 94,1 milioane lei în semestru I din 2022, la 120,3 milioane lei în semestru I 2023). 

În România, Antibiotice este lider cantitativ pe forma farmaceutică unguente (20,9%), supozitoare și ovule (36,1%) și pulberi injectabile (56,3%) și lider valoric pe segmentul medicamentelor generice cu prescripție și non-RX comercializate în spitale, cu o cotă de piață de 13,9%. (sursa CEGEDIM)

Creșterea vânzărilor a fost determinată, deopotrivă, de consumul crescut pe portofoliul de produse antiinfecțioase și cele pentru răceală și gripă, precum și de atragerea a noi produse în portofoliu și consolidarea prezenței în piață pentru medicamente fără prescripție medicală, precum gama Fluxiv®, Saliform®, Clafen® Rapid, gama Simbiflora® .

Produse noi asimilate în portofoliu, în acord cu nevoile pieței

În primul semestru din anul 2023 portofoliul de produse dezvoltat prin cercetare proprie și in-licesing s-a completat cu 9 produse, solicitate de piață, țintele din planul de afaceri multianual prevăzând atragerea a 100 noi de produse până în anul 2030.

Portofoliul de forme solide orale a fost completat cu 2 noi produse: Equilibra® Plus comprimate, un supliment alimentar ce conține magneziu organic și vitamina B6, care contribuie la refacerea nivelului energetic al organismului și la funcționarea normală a sistemului nervos și Remiflu® granule, un medicament OTC, o triplă combinație de paracetamol, maleat de clorfeniramină și acid ascorbic, indicat în ameliorarea simptomelor de răceală și gripă.

Portofoliul de produse topice s-a extins prin lansarea a 4 produse noi: 3 produse ce completează linia de dermatocosmetice, Tinero® AZ, destinate ameliorării simptomelor date de rozacee și Zinba®, un medicament OTC antiinfecțios topic cu spectru larg, destinat prevenirii și tratamentului infecțiilor bacteriene de la nivelul pielii.

Portofoliul de produse injectabile a fost extins cu alte 3 produse antiinfecțioase: Vancomicină Atb® 500 mg, Vancomicină Atb® 1 g pulbere de concentrat pentru soluție perfuzabilă și Cefazolină Atb® 1 g pulbere pentru soluție injectabilă/perfuzabilă.

Creșterea cifrei de afaceri la export cu 25,7%

În ceea ce privește activitatea de afaceri pe piețele internaționale, în primul semestru al anului 2023 cifra de afaceri obținută la export a fost de 119,8 milioane lei, în creștere cu 25,7%, comparativ cu perioada similară a anului 2022 (95,3 milioane lei).

Dintre piețele țintă care conduc în clasamentul vânzărilor de produse marca Antibiotice în primul semestru, se remarcă Statele Unite ale Americii, în creștere cu 82% (de la 10 milioane lei în semestrul I 2022, la 18,2 milioane lei în perioada similară a anului 2023), ceea ce a determinat creșterea corespunzătoare a profitabilității afacerii. În această piață compania își consolidează cota de piață pentru 6 medicamente betalactamice sterile utilizate în spitale.

Piața Vietnamului, cu rezultate și profitabilitate în creștere, a înregistrat o dublare a vânzărilor (de la 8 milioane, la 16 milioane lei în semestru I din 2023), ca urmare a reluării consumului post-pandemie și câștigării de licitații naționale pentru 3 medicamente antiinfecțioase.

Antibiotice este prezentă cu valori în creștere și în Marea Britanie, unde recent a câștigat o nouă licitație organizată de Autoritatea Națională de Sănătate din UK pentru vânzarea de medicamente injectabile antiinfecțioase în valoare de 5,2 milioane euro.

Totodată, Antibiotice și-a consolidat poziția de furnizor de medicamente destinate spitalelor din regiunea Europei Centrale și de Est, odată cu adjudecarea unor licitații în Ungaria, Serbia, Albania, Lituania și finalizarea procedurilor de înregistrare a medicamentelor în Bulgaria, Polonia, Italia, Spania și Germania ce vor asigura creșterea amprentei medicamentelor antiinfecțioase, marca Atb®, în Uniunea Europeană.

 

 Investiții de 27,17 milioane lei pentru dezvoltarea sustenabilă

În vederea dezvoltării sustenabile, compania a realizat în primele 6 luni din 2023 investiții totale în valoare de 27,17 milioane lei, din care 8,16 milioane lei reprezintă proiecte de cercetare proprie, in-licensing și echipamente pentru modernizarea capacităților de cercetare.

Digitalizarea platformei prin softuri dedicate activităților de resurse umane, controlul calității, cercetare, dar și securizarea datelor la nivelul companiei, reprezintă altă direcție a investițiilor ce totalizează 4,58 milioane lei.

Pentru producția de energie verde din surse proprii, compania a obținut o finanțare nerambursabilă prin PNRR în valoare de 4,07 milioane de lei în vederea construcției unui parc fotovoltaic la sol cu o putere instalată de 2,5 MW și a început construcția unui al doilea parc de panouri fotovoltaice pe clădiri, cu o putere instalată de 1,2 MW. Ambele proiecte se vor finaliza în acest an.

Compania a obținut și fonduri nerambursabile, in suma de  85.002.772 lei, pentru proiectul „Capacitate de producție, ambalare și depozitare produse sterile, soluții și topice”  a cărei valoare totala este de 200.101.617 lei. Implementarea acestui proiect va asigura fabricația de noi medicamente generice valoroase prin abordarea a noi forme farmaceutice, respectiv soluții sterile injectabile și produse topice sterile. Antibiotice fructifică astfel expertiza în domeniul fabricației de pulberi sterile injectabile prin abordarea unui nou segment de medicamente destinat spitalelor (soluțiile sterile dozate în flacoane de sticlă), precum și afecțiunilor dermatologice și oftalmice (topice sterile).

A fost încheiat un acord cu BEI în baza Planului de afaceri The Future Together 

Planul de Afaceri–The Future Together 2023-2030 este principalul instrument de conducere a companiei care trasează direcțiile de dezvoltare pentru anii viitori, fiind monitorizat prin indicatori de performanță ce țintesc creșterea cifrei de afaceri și a profitului, dezvoltarea portofoliului de produse, implementarea de investiții sustenabile și creșterea valorii acțiunilor pe piața de capital și a activului net contabil.

Creșterea afacerii fundamentată în planul de afaceri The Future Together are în vedere conturarea unei viziuni privind dezvoltare a portofoliului de produse, care va fi supusă consultării Băncii Europene de Investiții (BEI), conform acordului de consultanță semnat în luna aprilie 2023. Acordul de consultanță prevede evaluarea posibilităților de extindere a portofoliului actual pe noi piețe și identificarea de noi molecule/proiecte de cercetare-dezvoltare care să determine asimilarea de  produse diferențiate, cu valoare mare, dar și pentru identificarea de bune practici aplicabile proceselor industriale care să conducă la îmbunătățirii profitabilității platformei .

Pentru dinamizarea acțiunilor în scopul atingerii obiectivelor planului de afaceri multianul The Future Together a fost realizată o reorganizare deparatementelor cu rol strategic în dezvoltarea firmei.

Astfel, pentru trasarea unei viziuni mai clare asupra parcursului viitor la nivel de produs, conform conceptului from molecule to market și pentru o mai bună gestionare a factorilor cu impact în performanța afacerii pe termen lung s-au redefinit și reașezat rolurile a două structuri nou înființate, respectiv Managementul Portofoliului și Planificare și Marketing Strategic.

 ***

Persoanele interesate de mai multe informații pot consulta Raportul administratorilor, opinia auditorului cu privire la situațiile financiare interimare la data de 30.06.2023  pe site-ul Bursei de Valori București (www.bvb.ro), al Autorității de Supraveghere Financiară (www.asfromania.ro) sau pe pagina web a companiei Antibiotice SA (www.antibiotice.ro), secțiunea „Investitori > Informații financiare > Raportări financiare”.

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
O fabrică din România a fost premiată pentru produsele scoase pe piață! Compania deține 21 de brevete internaționale
17/04/2025 15:55

O fabrică din Romania a fost premiată pentru produsele scoase pe piată! Este vorba despre fabrica de biscuiti ETi din Craiova. Compania a primit prestigiosul premiu „TPM Excellence Award Level 1” ...

S.C. DUO EXPERT S.R.L. anunță începerea implementării proiectului cu titlul ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE ÎN CADRUL SOCIETĂȚII DUO EXPERT S.R.L
17/04/2025 14:09

Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!“ S.C. DUO EXPERT S.R.L. anuntă inceperea implementării proiectului cu titlul ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE &Ic ...

Românii ar mai putea avea încă o zi liberă. Este vorba despre 4 februarie, Ziua Mondială de Luptă Împotriva Cancerului
17/04/2025 10:52

Parlamentarii S.O.S. Romania au depus la Parlament un proiect de lege prin care propun ca Ziua Mondială de Luptă Împotriva Cancerului - 4 februarie - să fie inclusă in lista sărbătorilor legale nelu ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” ”Digitalizarea MEDCONTAB EXPERT SRL”
17/04/2025 09:12

 „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” ”Digitalizarea MEDCONTAB EXPERT SRL”

SC EMS-ELECTRA SRL, având CUI 24256465, anunță demararea implementării proiectului ”Digitalizarea EMS-ELECTRA SRL pentru creșterea eficienței proceselor de business”
17/04/2025 09:09

 SC EMS-ELECTRA SRL, avand CUI 24256465, anuntă demararea implementării proiectului ”Digitalizarea EMS-ELECTRA SRL pentru cresterea eficientei proceselor de business”

COMUNICAT DE PRESĂ „PNNR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”  Anunț privind începerea implementării proiectului cu titlul ,,DIGITALIZAREA ACTIVITATII ANIMAR EXPERTVET SRL PRIN  ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE SI SOFTURI”
17/04/2025 09:00

COMUNICAT DE PRESĂ „PNNR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Anunt privind inceperea implementării proiectului cu titlul ,,DIGITALIZAREA ACTIVITATII ANIMAR EXPERTVET SRL PRIN ACHIZI ...

România e din nou țara cu cea mai mare inflație din UE
17/04/2025 06:34

Rata anuală a inflatiei in Uniunea Europeană a continuat să scadă in luna martie, pană la 2,5%, de la un nivel de 2,7% in februarie, insă Romania a redevenit tara cu cea mai ridicată inflatie, cu un avan ...

Industriaș român: Vom fi mai săraci cu 50%
17/04/2025 06:31

Stefan Vuza, proprietarul Chimcomplex, cel mai mare grup industrial romanesc din domeniul chimiei si petrochimiei, prevede un viitor sumbru pentru industria romanească, in următorii trei ani. Preturile mari ...

ANOFM – Peste 32.000 de locuri de muncă sunt disponibile la nivel național
16/04/2025 20:59

 Peste 32.000 de locuri de muncă sunt disponibile la nivel national, cele mai multe dintre ele pentru persoanele fără studii sau cu studii primare si gimnaziale.   Conform ANOFM, angajatorii cau ...

De-dolarizarea comerțului mondial aruncă în aer piața aurului
16/04/2025 20:03

* politica izolationistă a Casei Albe, cu deprecierea dolarului, care si-a pierdut rolul de „refugiu” sigur, si a lipsei de incredere in institutiile si activele americane din partea investitorilor ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei