Cât a costat și cum arată primul tren diesel românesc
Dimensiune font:
Electroputere VFU Pașcani, din județul Iași, a produs primul tren diesel românesc, care așteaptă să fie omologat. Are trei vagoane și s-a lucrat la el timp de 4 ani. Costurile prototipului au ajuns la 5 milioane de euro.
Potrivit reprezentanților Electroputere EFU Pașcani, au fost integrate echipamente atât din străinătate, cât și din România. Din vara trecută au fost făcute mai multe teste pe care trenul diesel românesc le-a depășit cu brio. A parcurs aproximativ 30.000 de kilometri în diverse condiții.
Pe liniile de cale ferată din țară, trenul poate circula cu o viteză de până la 120 km/h, însă are capacitatea de ajunge și la 200 km/h.
Are 164 de locuri pe scaune, are climatizare și este proiecte la nive de standarde europene. De asemenea, trenul se poate transforma destul de simplu din automotor diesel într-un electric.
Doar 40% din rețeaua feroviară românească este electrificată, iar după 1989 nu s-a mai continuat cu electrificarea, astfel că trenurile diesel sunt încă de bază chiar și pe unele magistrale importante.
Sursa - www.greatnews.ro
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau