CONVOCATORUL ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR SOCIETATII ARCELORMITTAL TUBULAR PRODUCTS IASI S.A.

logo-arcelor-online

Dimensiune font:

| 20-04-2022 12:38

 Consiliul de Administratie al societatii ArcelorMittal Tubular Products Iasi S.A., societate avand sediul in Iasi, Str. Calea Chisinaului nr. 132, judetul Iasi, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J22/278/1991, cod unic de inregistrare 1973479 (denumita in continuare “Societatea”),

Avand in vedere

·         Prevederile art. 19 din Actul Constitutiv al Societatii;

·         Prevederile art. 111, art. 117, art. 117² si art. 118 din Legea societatilor nr. 31/1990; 

CONVOACA

 ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR Societatii (“Adunarea”) in data de 30 mai 2022, ora 10:00 am (ora Romaniei), la sediul Societatii din Iasi, Str. Calea Chisinaului nr. 132, judetul Iasi, pentru toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 19 mai 2022, considerata “data de referinta” in Registrul Actionarilor tinut de DEPOZITARUL CENTRAL S.A., cu urmatoarea

ORDINE DE ZI

1.      Discutarea si aprobarea situatiilor financiare ale Societatii la data de 31.12.2021, intocmite si auditate in conformitate cu Ordinul Ministerului Finantelor nr. 1802/2014, pe baza raportului Consiliului de Administratie si a raportului auditorului financiar.

2.      Aprobarea propunerii Consiliului de Administratie ca profitul inregistrat de Societate la data de 31.12.2021 in suma de 59.438.562 Ron sa fie repartizat astfel: 2.971.928 Ron la rezerve legale si 56.466.634 Ron la „Rezultatul reportat reprezentand profitul nerepartizat sau pierderea neacoperita” pentru acoperirea pierderilor din anii anteriori.

3.      Descarcarea de gestiune pentru exercitiul financiar al anului 2021 pentru urmatorii administratori ai Societatii: dl. Rajasekaran Jeyachandran, dl Cosmin Toma, dl. Gradinaru Cristian si dl Florin Sava.

4.      Prezentarea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar al anului 2022 si a programului de activitate pentru exercitiul financiar al anului 2022.

5.      Numirea ca auditor financiar al Societatii pentru anul financiar 2022 a societatii Ernst & Young Assurance Services S.R.L.

6.      Alegerea unui membru in Consiliul de Administratie al Societatii ca urmare a retragerii din pozitia de Presedinte si Membru al Consiliul de Administratie a domnului Rajasekaran Jeyachandran.

7.      Mandatarea dnei Simona-Ramona Ciubotaru pentru indeplinirea tuturor formalitatilor necesare inregistrarii Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor la Registrul Comertului si alte autoritati, personal sau prin imputernicit.

Candidaturile pentru alegerea membrului Consiliului de Administratie pot fi depuse la sediul Societatii cel tarziu pana la data de 21 mai 2022. Actionarii care doresc sa formuleze propuneri de candidatura vor include in cerere informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de membru al Consiliului de Administratie se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.

In situatia neindeplinirii conditiilor de cvorum la data primei adunari, se convoaca din nou Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii pentru data de 31 mai 2022, ora 10:00 am, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi. In eventualitatea unei noi convocari, data de referinta stabilita mai sus pentru participarea la vot a actionarilor ramane valabila.

Incepand cu data publicarii convocatorului Adunarii, situatiile financiare, raportul Consiliului de Administratie, precum si raportul auditorului financiar vor fi puse la dispozitia actionarilor la sediul Societatii in fiecare zi, de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 14:00. Materialele informative si formularele de procura speciala sunt puse la dispozitie, in maniera sus-mentionata, cu cel putin 30 de zile inainte de data Adunarii. Aceste documente pot fi descarcate si de pe website-ul Societatii https://iasi.amtpeurope.eu/Web/ShareholdersMeeting.

Actionarii vor putea solicita in scris copii ale acestor documente, prin e-mail la adresa ramona.ciubotaru@arcelormittal.com sau prin curier la adresa sediului societatii, in acest ultim caz platind costul fotocopierii. Indiferent de modul de transmitere, solicitarile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente purtand mentiunea conform cu originalul si semnatura actionarului/ reprezentantului acestuia, care sa ateste identitatea actionarilor si – acolo unde este cazul – calitatea de reprezentant a semnatarilor. De asemenea, solicitarile vor indica adresa postala sau adresa de e-mail unde respectivul actionar doreste sa primeasca copii ale documentelor mentionate anterior.

Conform prevederilor legale in vigoare, numai persoanele care sunt inregistrate ca actionari la sfarsitul zilei de 19 mai 2022 au dreptul de a participa si de a vota in cadrul Adunarii. Actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta pot participa la Adunare personal sau prin reprezentant.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la Adunare este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau in cazul persoanelor juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala se poate face prin intermediul unei procuri speciale sub semnatura privata, atat prin alti actionari cat si prin terte persoane. Actionarii fara capacitate de exercitiu, precum si actionarii persoane juridice pot fi reprezentati prin reprezentantii lor legali, care, la randul lor, pot acorda procura speciala altor persoane. Administratorii, directorii si functionarii Societatii nu pot primi procura in vederea reprezentarii actionarilor in adunarea generala a actionarilor Societatii.

Formularele de procuri speciale vor fi completate si semnate in trei exemplare: unul dintre exemplare va fi depus la sediul Societatii sau transmis electronic la adresa de e-mail sus-mentionata, pana cel tarziu la data de 27 mai 2022, ora 10:00 am, un exemplar va fi inmanat reprezentantului si al treilea exemplar va ramane la actionarul reprezentat. In situatia in care exemplarul destinat Societatii este transmis prin e-mail, procura va trebui sa aiba atasata o semnatura electronica extinsa.

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare. Pentru exercitarea dreptului de a introduce puncte pe ordinea de zi actionarii indreptatiti vor putea transmite solicitarea in scris prin servicii de curierat sau electronic la adresa de e-mail ramona.ciubotaru@arcelormittal.com, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii anuntului de convocare. Indiferent de modul de transmitere, solicitarile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente purtand mentiunea „conform cu originalul” si semnatura actionarului/reprezentantului acestuia, care sa ateste identitatea actionarilor si - acolo unde este cazul - calitatea de reprezentant legal sau, dupa caz, de imputernicit a semnatarilor.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind activitatea Societatii. Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde pot fi conditionate de masurile pe care Societatea le poate lua pentru a asigura identificarea actionarilor, buna desfasurare si pregatire a Adunarii, precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor sale comerciale. Societatea poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut. Pentru a adresa intrebari privind activitatea Societatii, actionarii vor folosi modalitatea solicitarii prevazute la sectiunea despre punerea la dispozitia actionarilor a materialelor sedintei, pana cel tarziu la data de 27 mai 2022, ora 10:00 am. Societatea va raspunde intrebarilor actionarilor cel tarziu in cadrul sedintei Adunarii. De asemenea, se considera ca un raspuns este dat de Societate daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a Societatii, in format intrebare-raspuns.

Informatii suplimentare cu privire la convocarea si desfasurarea Adunarii se pot obtine prin e-mail la adresa: ramona.ciubotaru@arcelormittal.com.

 

 Data: 18 aprilie 2022

Presedintele Consiliului de Administratie

Dl Jeyachandran Rajasekaran

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Ion Neculce, cu sediul administrativ in sat Razboieni, F.N., judetul Iasi, telefon 0232/710.880, email: office@primaria- ionneculce.ro, cod fiscal 4541050. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -teren in suprafata de 2.539 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr.cadastral 62719, Carte funciara 62720; -teren in suprafata de 2.539 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr. cadastral 62720, Carte funciara 62720; -teren in suprafata de 1.374 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr.cadastral 62721, Carte funciara 62721; -teren in suprafata de 1.165 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr. cadastral 62722, Carte funciara 62722; ce apartin domeniului privat al Comunei Ion Neculce, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. al Comunei Ion Neculce nr. 94/17.10.2024. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei sau electronic, prin e-mail: office@primaria- ionneculce.ro. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 18.11.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 26.11.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi, Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.11.2024, ora 09.30, Comuna Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi -etajul I -Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Iasi, Iasi, Str. Elena Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon 0332/403.647, fax 0332/435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.11.2024.
DIGITALIZAREA farmaciilor CONVALIARIA Iasi MySMIS 316850
20/11/2024 09:00

 DIGITALIZAREA farmaciilor CONVALIARIA Iasi MySMIS 316850

România rămâne liderul inflației din UE
19/11/2024 18:38

De opt luni consecutive, inflatia anuală din Romania este cea mai ridicată din Uniunea Europeană. În octombrie, cresterea preturilor din UE a urcat de la 2,1% in septembrie la 2,3%, in timp ce in tara ...

Berăria H: Viziunea noastră este să creăm un district al vieții sociale din Iași/Primele detalii despre investiție
19/11/2024 17:52

  Berăria H are in lucru un master-plan pentru proiectul pe care vrea să-l deruleze la Iasi, la fosta fabrică Tigarete. În septembrie 2024, cunoscuta berărie din Bucuresti ...

Se deschid circulaţiei loturile 1 şi 2 ale Autostrăzii A7, sectorul Buzău - Râmnicu Sărat
19/11/2024 13:29

Miercuri incepand cu ora 16.00 se vor deschide circulaţiei loturile 1 şi 2 ale Autostrăzii A7, sectorul Buzău - Ramnicu Sărat, ocazie cu care Poliţia Rutieră va desfăşura activităţi specifice de moni ...

Proteste la pușcărie
19/11/2024 12:16

Angajaţii din inchisori au protestat in faţa Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, reclamand deficitul de personal şi condiţiile proaste de muncă. Preşedintele Federaţiei Sindicatelor din Admini ...

3 greșeli banale care îți triplează factura la energie în sezonul rece! Ce nu trebuie să faci
19/11/2024 11:45

Sunt 3 greseli banale care iti triplează factura la energie, iar sute de mii de romani le comic. Asta in contextul in care in sezonul rece romanii tind să nu aerisească caloriferele sau să seteze termostatu ...

COMUNICAT DE PRESĂ DEMARARE PROIECT ”ȚINE PASUL,  SCHIMBĂRILE VIN!”_id MySMIS 317370
19/11/2024 09:07

 COMUNICAT DE PRESĂ DEMARARE PROIECT ”TINE PASUL, SCHIMBĂRILE VIN!”_id MySMIS 317370

DIGITALIZAREA farmaciilor CONVALIARIA Iasi MySMIS 316850
19/11/2024 09:00

 DIGITALIZAREA farmaciilor CONVALIARIA Iasi MySMIS 316850

Bonificaţie de 5% din impozit pentru microîntreprinderile bune platnice, potrivit unui proiect de lege adoptat de Camera Deputaţilor
19/11/2024 05:49

Camera Deputaţilor a adoptat, luni, proiectul de lege privind aprobarea ordonanţei de urgenţă 107/2024, stabilind, printr-un amendament, majorarea bonificaţiei de care beneficiază microintreprinderile bun ...

Indicii ROBOR și-au întrerupt tendința de creștere
18/11/2024 19:05

*  motivul? BNR nu a modificat dobanzile de politică monetară si pentru facilitatea de depozit, care au rămas la 6,50%, respectiv 5,50% * cresterea indicilor s-a reflectat in majorarea dobanzilor solici ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei