Descopera cea mai eficienta si rapida metoda de a-ti deschide un magazin online
Dimensiune font:
Tehnologia si mediul online sunt doua chestiuni de care va puteti folosi constant pentru a fructifica la maxim tot ce are mai bun de oferit afacerea ta. Fie ca iti doresti sa iti cresti notorietatea, baza de clienti si veniturile sau vrei o prezenta mult mai puternica pe cat mai multe planuri, cu un magazin online le poti obtine pe toate mai usor de cat ai crede. Pentru asta ai nevoie de un ajutor sigur prin care sa consolidezi planul si sa obtii toate instrumentele necesare pentru a obtine cele mai bune rezultate. Intra pe easycart.ro si afla cat de simplu iti poti configura propriul magazin online, fara efort si cu investitii minime.
Afla care sunt avantajele de care te bucuri de pe urma colaborarii cu EasyCart
In cazul in care doresti sa creezi o prezenta puternica si in mediul online, EasyCart este cea mai buna solutie la care poti apela. Nu doar ca reprezinta o varianta foarte facila si rapida, dar confera si o serie de avantaje care vor face diferenta pe termen lung in ceea ce priveste performanta magazinului, castigurile si numarul de clienti. Dintre cele mai importante beneficii garantate putem specifica:
Proces simplu de inscriere
Tot ceea ce trebuie sa faci pentru a beneficia de serviciile pe care noi ti le punem la dispozitie este sa accesezi platforma online si sa ne contactezi prin intermediul formularului de inscriere, urmand ca in urmatoarele 24 de ore sa stabilim mutual detaliile colaborarii.
Rapiditate in executie
Pentru a avea garantia celui mai bun rezultat, incepem prin a intelege cat mai bine afacerea ta. Doar in acest mod vom putea crea un magazin personalizat care sa corespunda tuturor cerintelor. Durata medie de finalizare a acestui proces este intre 5 si 15 zile, timp dupa care il poti pune imediat in functiune, iar rezultatele chiar nu vor intarzia sa apara.
Suport tehnic permanent
Orice problema sau neclaritate isi are rezolvarea la doar un apel telefonic distanta. Iti stam mereu la dispozitie pentru a ne asigura ca produsul oferit performeaza la nivelul asteptarilor si este eficient.
Solutii de administrare si gestiune personalizate
Importul de produse, verificarea stocurilor, implementarea celor mai eficiente solutii de plata, comanda si de livrare, atat pentru voi, cat si pentru clienti, conditii optime de securizare, si nu numai, sunt principalele beneficii care vor face diferenta dintre crearea unui magazin pe cont propriu, si beneficierea de suportul echipei specializate Easycart.
Instrumente de marketing si promovare incluse
Strategii SEO, Integrari Google si Facebook, Integrari cu ERP-uri, toate vor fi incluse in pachetele disponibile in asa fel incat sa ai trafic garantat pe site, care sa se transforme ulterior in conversii valoroase.
Preturi adaptate serviciilor solicitate
In ideea de a plati exact pentru ceea ce ai nevoie, am consolidat patru tipuri de abonamente distincte dintre care sa il alegi exact pe cel care corespunde perfect nivelului pe care vrei sa il atingi prin implementarea magazinului. Cu alte cuvinte, pachetul EasyStart se adreseaza in mod special afacerilor la inceput de drum care au ca principal scop momentan testarea pietei. EasyPlus este pentru aceia care isi doresc un magazin pus la punct din toate punctele de vedere, pe care sa il poti pune in functiune imediat. EasyPro este cea mai buna metoda de a creiona, dincolo de un business, si un brand cu o puternica rezonanta pe piata, in timp ce Enterprise vizeaza conturarea unei oferte adaptate cerintelor pe care le comunici. Preturile incep de la 499 lei si ajung pana la 1299 lei si includ absolut toate avantajele mentionate anterior.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau