Din bine în mai bine! Pe 14 iulie se deschide Family Market Miroslava
Dimensiune font:
Puțini se mai așteptau ca în plină pandemie cineva să investească masiv în zona de retail și de petrecere a timpului liber. Mai ales într-un oraș de provincie, unde afacerile mici și mijlocii au suferit atât de mult în ultimii doi ani. Iată că IULIUS a îndrăznit să parieze pe investiții atunci când toată lumea se gândea mai degrabă la restructurări, reduceri de personal și tăieri de costuri.
Vorbim despre un nou concept de afaceri, prin care servicii de foarte bună calitate (vezi Ansamblul Palas) sunt aduse mult mai aproape de ieșeni. Mult mai aproape de cei care s-au mutat în zona metropolitană a orașului și adesea nu au suficient timp pentru a intra în magazinele preferate, aflate la Kilometrul Zero.
Pe 14 iulie se deschide Family Market Miroslava, primul centru comercial care pune în practică un nou concept de retail de proximitate. Al doilea proiect de acest tip se află în construcţie în zona rezidenţială Bucium şi va fi inaugurat la toamnă. Este vorba de o investiție totală de 17 milioane de euro, dezvoltată în parteneriat cu CEC Bank.
Sigur că oricine preferă să economisească timp (și, de ce nu, puțină benzină!) pentru a găsi cumpărăturile și serviciile preferate la doi pași de casă. Pe asta se bazează conceptul de proximitate amintit. Așa că din noul centru comercial nu puteau lipsi supermarketul Auchan și alte firme bine cunoscute.
Demn de subliniat că centrul comercial din Miroslava, cu o suprafață închiriabilă de peste 6.900 mp, acordă o mare atenție antreprenorilor locali, majoritatea axați pe servicii. E o mână întinsă către IMM-urile din Iași care au suferit mult în pandemie și au găsit în conceptul Family Market o binevenită gură de oxigen. Practic, s-a dezvoltat un parteneriat reciproc avantajos, de pe urma căruia primii câștigați vor fi ieșenii.
Centrul comercial include şi o premieră la nivel local: primul magazin Sinsay, parte a grupului de fashion LPP din Polonia, deschis pe o suprafaţă de 1.000 mp. Printre firmele prezente se numără Pepco, Meat Concept Store, Kosarom, Vascar, băcăniile La Sibieni și La Bottega, pizzeria şi patiseria La Ciambella, cofetăria Blanca, Teo`s Cafe, florăria Saria, Mado, Agroland (petshop și produse pentru grădină), cabinetul de analize medicale Praxis, magazinul cu piese auto Autopit, papetăria Papiro, Lisnic Coafor & Barbershop, curăţătoria ecologică Omniclean, plafarul Cătina, Inmedio, CEC Bank, magazinul Cobyul, dar și spaţiul de joacă pentru copii Let`s Play.
Punctul central şi simbolul Family Market Miroslava îl reprezintă statuia „Oda Bucuriei”, realizată de artistul Vladlen Babcinețchi, câștigătorul concursului de artă organizat anul trecut.
Așa cum ne-a obișnuit deja, IULIUS pune un mare accept pe amenajarea cu bun gust a unor spații verzi cu adevărat spectaculoase, simultan cu realizarea oricărei investiții în retail. Prin urmare, și la Family Market Miroslava vom găsi peste 110 arbori maturi și 6.000 de arbuști, gazon, o fântână arteziană și multe alei pietonale. Adică locul perfect pentru destindere în week-end sau după o zi de muncă.
La etajul 1, Family Market Miroslava va include sala de evenimente Verdi a brandului Congress Hall. Aici vor putea fi găzduite petreceri private cu până la 220 de invitați, precum şi evenimente corporate de până la 300 de persoane.
Radu Pârlea, managerul Family Market, a sintetizat perfect ideea noii investiții: „Venim în întâmpinarea micilor comunităţi din zona metropolitană a Iaşului, aflate în plin avânt economic şi demografic, oferindu-le locuitorilor servicii de care au nevoie, gândite special pentru ei şi care le vor ușura viața. Family Market este despre mai bine. Adăugăm valoare stilului de viață, prin mixul de servicii, soluțiile pentru petrecerea timpului liber și prin frumusețea naturii.”
Clienții Family Market vor beneficia de acces facil în noua locaţie, unde vor avea la dispoziție o parcare cu 137 de locuri, spații pentru biciclete şi staţii de încărcare pentru maşini electrice. În plus, au fost realizate lucrări de modernizare a infrastructurii, prin lărgirea străzii adiacente și reamenajarea stației de transport în comun din zonă.
Publicul este invitat să participe la cele patru zile pregătite special pentru a marca deschiderea Family Market. Astfel, în perioada 14 – 17 iulie, vor avea loc evenimente precum dezvelirea statuii „Oda Bucuriei”, spectacole de gătit și degustări de produse de la locațiile din Family Market, photo corner tematic, premii la cumpărături, teatru de păpuși și alte surprize pentru cei mici.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau