iv>

Lansarea proiectului „ACTIV - Aplică, Creează şi Transformă-ţi Inteligent Viitorul!” POCU/726/6/12/135288

12620760_l_optimized

Dimensiune font:

| 27-05-2021 17:00

 

Proiect co-finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020

 

Program Operaţional Capital Uman
Apel: POCU/726/6/12/ Axa prioritara 6 Educație și competențe
Creşterea nivelului de calificare al angajaţilor prin programe de formare continuă corelate cu nevoile pieţei muncii - Regiuni mai putin dezvoltate- AP6/PI 10.iii/OS6.12
Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capital Uman
Proiect:„ACTIV - Aplică, Creează şi Transformă-ţi Inteligent Viitorul!” POCU/726/6/12/135288
 
 

Lansarea proiectului „ACTIV - Aplică, Creează şi Transformă-ţi Inteligent

Viitorul!” POCU/726/6/12/135288

RU EUROPE  S.R.L. în calitate de beneficiar, anunță lansarea proiectului „ACTIV - Aplică, Creează şi Transformă-ţi Inteligent Viitorul!” POCU/726/6/12/135288, proiect desfășurat prin Program Operaţional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritara 6 Educație și competențe , Cod apel: POCU/726/6/12 Creșterea participării șla programele de formare profesională continuă, cu accent pe acei adulți, cu un nivel scăzut de calificare și persoane cu vârsta de peste 40 ani, din zonele rurale defavorizate, inclusiv prin recunoașterea și certificarea rezultatelor învățării dobândite în contexte non-formale și informale.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă stimularea participării angajaților (inclusiv PFA și întreprinderi individuale) din regiunea Nord Est – județele Iași și Botoșani, la programele de formare profesională continuă, cu accent pe acei adulţi, cu un nivel scăzut de calificare, cu vârsta de peste 40 ani și localizați in zone rurale defavorizate, sprijinirea pentru recunoaşterea și certificarea rezultatelor învăţării dobândite în contexte non-formale și informale, a celor ce dispun de astfel de competente, precum și implementarea de masuri sustenabile de inovare sociala care sa încurajeze constant și sa consolideze învățarea pe tot parcursul vieții.

Principalele servicii oferite in cadrul proiectului sunt servicii integrate de identificare, recrutare, selecție, inregistrare şi menținere a persoanelor in grupul țintă, servicii de consiliere profesională grupului țintă (angajați), derularea de programe de formare profesionala a adulților,imbunătățirea abilităților de bază și transversale, evaluarea și certificarea competentelor profesionale obținute pe alte cai decât cele formale, activități de dezvoltare personală pentru GT, Lifecoaching-dezvoltare personală și contituirea și moderare grup de sprijin reciproc, crearea rețelei parteneriat ACCESS TO SUCCESS operarea acesteia prin intermediul platformei online, organizarea și desfășurarea campaniei  de conștientizare ACCESS TO SUCCESS, derularea pe platfoma e-Learning a modulelor de Nediscriminare si Innovare sociala, activități de informare, promovare si publicitate a proiectului.

 La finele acestui proiect ne-am propus sa obținem ca rezultate: recrutarea a 660 persoane cu vârsta cuprinsa intre 25-64 de ani, cu accent pe cei cu un nivel scăzut de calificare, cu vârsta de peste 40 ani și localizați in zone rurale; minim 205 persoane, dintre cele 660 de persoane recrutate și înregistrate in GT proiect, se regăsesc in cel puțin una din categoriile: persoane cu un nivel scăzut de calificare, persoane cu vârsta de peste 40 ani, persoane din mediul rural; 600 persoane vor beneficia de unul din cele 11 programe de formare profesională continuă și 530 dintre acestea vor fi certificate; 150 de persoane beneficiază de unul din cele 6 workshop-uri de conștientizare asupra importanței formării profesionale continue;

Se va realiza „Access to success”- parteneriat între companii/angajatori, furnizori autorizați de formare profesională continuă, centre de evaluare și o rețea online „Acces to succes”. 60 persoane vor beneficia de asigurarea accesului in Centre de evaluare și certificare autorizate, in vederea validării competentelor obținute pe alte cai decât cele formale și minimum 55 persoane dintre acestea vor fi certificate; 660 de persoane vor beneficia de sesiuni individuale și de grup de consiliere profesionala; Minimum 382 persoane din vor fi  încadrate pe o funcție corespunzătoare unei calificări mai avansate, conform organigramei/contractului de munca, aferent noii poziții de angajat; 660 de persoane vor parcurge, prin intermediul platformei e-learning /aplicației de e-learning, 2 module de cate 3 ore fiecare, cu temele “Inovare Sociala” și “Nediscriminare” și toți participanții vor utiliza TIC și iși vor dezvolta competentele digitale prin parcurgerea cursurilor/modulelor e-learning; 100 persoane vor beneficia de 2 sesiuni de coaching personal/dezvoltare personala și de 2 sesiuni de coaching de grup/dezvoltare personala. Se va organiza un Grup de sprijin reciproc "ACCESS FPC (formare profesională continuă)” pentru toți participanții grupului țintă, prin rețele de socializare/comunicare sau in cadrul forumului deschis pe platforma ”ACCES”; Minimum 66 persoane din GT vor urma  studii/cursuri de formare la încetarea calităţii de participant

     Pentru informatii suplimentare privind proiectul, va rugam sa ne contactaţi la: braila@ru-europe.org sau direct la tel. mobil 0756332853, tel fix 0239610045.

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Viața la limită. România are cei mai săraci angajați din UE
24/11/2024 15:48

Romania detine un record trist in Uniunea Europeană: cel mai mare risc de sărăcie in randul salariatilor. Peste o treime din forta de muncă activă trăieste din salariul minim, iar pentru multi, acesta nu ...

Companiile germane din România se pregătesc de concedieri
24/11/2024 12:38

 Companiile germane din Romania anticipează o inrăutăţire a situaţiei economice, vor să reducă investitiile si se pregătesc de concedieri, arată chestionarul de conjunctură al Camerei de Comert ...

Taxă nouă pentru cei care stau la bloc
24/11/2024 11:27

 Iarna aceasta a venit la pachet cu un scandal de proportii. Primele facturi de sezon au inclus „taxa de teavă” si pentru cei cu centrale de apartament. Măsura, luată de Autoritatea National ...

Gastronomia sustenabilă. Cum restaurantele ecologice transformă masa într-o lecție de responsabilitate
22/11/2024 12:45

Sub lumina caldă a unei seri de toamnă, un restaurant cochet din centrul orasului atrage atentia nu printr-un lux orbitor, ci printr-o simplitate elegantă. Lemnul reciclat al meselor, iluminatul cu LED-uri, ...

Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank! Banca a fost amendată după ce mai mulți clienți s-au trezit cu bani retrași, credite și conturi nesolicitate
22/11/2024 12:33

  Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank. Banca a fost amendată cu 20.000 de euro după ce angajatii săi au folosit datele confidentiale ale clientilor. Un client a reclamat că că in numele lui ...

Economistul Cristian Păun: Românii să fie cumpătați, că vin vremuri grele. Discursul politicienilor se va schimba radical după alegeri
22/11/2024 11:03

Economistii anuntă că vin vremuri grele după alegerile din ancest an. Profesorul de economie Cristian Păun spune că romanii ar face bine să evite creditele, excesele si să fie cumpătati. Acesta a mai a ...

„Taxa pe țeavă”: Este corect să plătim pentru căldura de la vecini dacă avem centrale de apartament? / Un ordin ANRE naște discuții aprinse
21/11/2024 10:54

 Un ordin al ANRE din acest an prevede că toate apartamentele dintr-un bloc trebuie să plătească o cotă parte la factura de energie termică, indiferent dacă sunt racordate la sistemul centralizat sa ...

Ministrul Sebastian Burduja avertizează: “Trăim de pe urma muncii celor de dinainte de ‘89. În România nu s-a mai investit în energie”
21/11/2024 08:04

Sebastian Burduja a admis că, după 1989, Romania nu a mai investit in energie, motiv pentru care este la mana divinitătii si a naturii in ceea ce priveste productia de energie. Ministrul Sebastian Burduja a ...

Inspectorii ANPC au descins la comerciații de anvelope uzate: Amenzi record și zeci de mii de pneuri oprite de la vânzare
20/11/2024 18:29

    Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au verificat peste 400 de comecianţi de anvelope uzate din toată ţara şi in urma neregulilor găsite au f ...

Jumările de porc spaniole au fost înscrise în Registrul indicațiilor geografice al Uniunii Europene
20/11/2024 14:29

Indicatia geografică „Torrezno de Soria” (IGP) a fost inscrisă in registrul de indicatii geografice al Uniunii Europene, prin Regulamentul de punere in aplicare al UE 2892/2024 din 12 noiembrie, p ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei