Made in Romania – o oportunitate de dezvoltare pentru antreprenorii locali
Dimensiune font:
Bursa de Valori București caută viitoarele companii pe care să le susțină prin intermediul programului „Made in Romania”
Made in Romania este proiectul Bursei de Valori București (BVB), care are drept scop identificarea și promovarea companiilor românești de top. Prin acest proiect, Bursa de Valori București își dorește să identifice viitoarele motoare ale economiei românești și să le ofere, alături de partenerii proiectului, posibilitatea de a se înscrie într-un program de mentorat menit să le ajute în dezvoltarea strategiei sustenabile de business și accesarea capitalului necesar pentru atingerea nivelului următor.
Gândit inițial ca un exercițiu de marketing pentru companii, de a le pune în lumina reflectoarelor, „Made in Romania” a devenit rapid un program foarte util antreprenorilor români pe care i-a ajutat să găsească soluții la diversele provocări întâmpinate în dezvoltarea afacerilor lor.
„Cu ocazia fiecărei ediții Made in Romania descoperim și promovăm business-uri românești care au premisele de a fi jucători importanți în economia noastră. Programul s-a bucurat de transformări constante încă din 2017, atât la nivel de digitalizare, cât și de structură. Conceptul Platformei Made in Romania a fost gândit ca un spațiu virtual pentru antreprenori, unde au acces la toate mecanismele necesare pentru dezvoltare, de la investitori până la consultanți. Am văzut un potențial extraordinar în rândul celor aproape 1000 de companii înscrise și așteptăm cu interes să aflăm care vor fi cele 15 povești de succes ale ediției a V-a”, a spus Ana-Maria Neațu, Business Development Specialist & Project Manager, Made in Romania.
Edițiile anterioare au adus în prim-plan atât afaceri mature, cât și companii inovatoare, cu potențial remarcabil de creștere, și care au trecut, totodată, printr-o perioadă plină de incertitudini, dar și de oportunități generate de pandemie.
În timp, 17 dintre companiile care au fost în programul „Made in Romania” au venit la bursă cu acțiuni sau obligațiuni, trei dintre ele chiar și cu acțiuni și obligațiuni, iar rundele de finanțare derulate de acestea însumează aproape 200 milioane euro.
Pentru ediția din acest an, nominalizările se vor încheia pe 31 mai, urmând ca în perioada 1-30 iunie să aibă loc selecția celor 50 de companii semifinaliste, care vor fi supuse votului publicului (1-31 iulie). Primele 3 companii cele mai votate de publicul larg vor fi primele finaliste ale ediției a V-a. Emoțiile vor continua pe 2 august, când va avea loc întâlnirea membrilor Juriului pentru selectarea celorlalte 12 finaliste pentru ca toate cele 15 povești de succes să fie premiate la mult-așteptata gală din septembrie.
Finaliștii vor participa la o serie de workshop-uri, iar poveștile lor vor putea fi citite în cartea dedicată ediției a V-a, care va apărea la începutul anului 2023.
În cei patru ani de când a fost lansat, în proiect au fost nominalizate peste 900 de companii, din care aproape o treime, adică 318, doar în ediția din 2021. Cele 50 de companii semifinaliste anul trecut au primit în total peste 9.000 de voturi din partea publicului, ceea ce arată interesul sporit pentru mediul antreprenorial. Din zona Moldovei, peste 100 de companii au fost nominalizate pe parcursul celor 4 ediții ale proiectului.
Companiile care își doresc să intre în program trebuie să îndeplinească o serie de criterii, printre care un procent de 51% acționariat românesc, să fie start-up (minim 3 ani activitate sau minim 250.000 de euro cifră de afaceri), IMM sau Corporate (minim 50 mil. euro cifră de afaceri). Ca o noutate a ediției din acest an, votul publicului va trimite 3 companii direct în finală, comparativ cu anii precedenți, în care doar o singură companie era desemnată finalistă prin Votul Publicului.
Business-urilor care vor ajunge în semifinală și finală vor beneficia de workshop-uri și webinarii, vor intra pe “radarele” unor potențiali investitori și parteneri de business și se vor bucura de mai multă vizibilitate pe întreg parcursul ediției și prin apariția lor în cartea ”Made in Romania: 15 companii pentru creșterea economiei românești și poveștile lor de succes”, dar și prin intermediul tuturor eforturilor de marketing.
Proiectul Bursei de Valori București se desfășoară sub sloganul „Conectăm capitalul cu ideile” și oferă șansa de a contribui la dezvoltarea economiei locale prin nominalizarea pe investingromania.com a propriului business sau chiar a companiei favorite din România.
Știi o companie locală cu o poveste impresionantă sau poate chiar business-ul tău are o poveste remarcabilă? Intră pe investingromania.com și nominalizează acum compania.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau