Made in Romania – o oportunitate de dezvoltare pentru antreprenorii locali

bvb (1)

Dimensiune font:

| 11-05-2022 10:07

Bursa de Valori București caută viitoarele companii pe care să le susțină prin intermediul programului „Made in Romania”

Made in Romania este proiectul Bursei de Valori București (BVB), care are drept scop identificarea și promovarea companiilor românești de top. Prin acest proiect, Bursa de Valori București își dorește să identifice viitoarele motoare ale economiei românești și să le ofere, alături de partenerii proiectului, posibilitatea de a se înscrie într-un program de mentorat menit să le ajute în dezvoltarea strategiei sustenabile de business și accesarea capitalului necesar pentru atingerea nivelului următor.

Gândit inițial ca un exercițiu de marketing pentru companii, de a le pune în lumina reflectoarelor, „Made in Romania” a devenit rapid un program foarte util antreprenorilor români pe care i-a ajutat să găsească soluții la diversele provocări întâmpinate în dezvoltarea afacerilor lor.

„Cu ocazia fiecărei ediții Made in Romania descoperim și promovăm business-uri românești care au premisele de a fi jucători importanți în economia noastră. Programul s-a bucurat  de transformări constante încă din 2017, atât la nivel de digitalizare, cât și de structură. Conceptul Platformei Made in Romania a fost gândit ca un spațiu virtual pentru antreprenori, unde au acces la toate mecanismele necesare pentru dezvoltare, de la investitori până la consultanți. Am văzut un potențial extraordinar în rândul celor aproape 1000 de companii înscrise și așteptăm cu interes să aflăm care vor fi cele 15 povești de succes ale ediției a V-a”, a spus Ana-Maria Neațu, Business Development Specialist & Project Manager, Made in Romania.

Edițiile anterioare au adus în prim-plan atât afaceri mature, cât și companii inovatoare, cu potențial remarcabil de creștere, și care au trecut, totodată, printr-o perioadă plină de incertitudini, dar și de oportunități generate de pandemie.

În timp, 17 dintre companiile care au fost în programul „Made in Romania” au venit la bursă cu acțiuni sau obligațiuni, trei dintre ele chiar și cu acțiuni și obligațiuni, iar rundele de finanțare derulate de acestea însumează aproape 200 milioane euro.

Pentru ediția din acest an, nominalizările se vor încheia pe 31 mai, urmând ca în perioada 1-30 iunie să aibă loc selecția celor 50 de companii semifinaliste, care vor fi supuse votului publicului (1-31 iulie). Primele 3 companii cele mai votate de publicul larg vor fi primele finaliste ale ediției a V-a. Emoțiile vor continua pe 2 august, când va avea loc întâlnirea membrilor Juriului pentru selectarea celorlalte 12 finaliste pentru ca toate cele 15 povești de succes să fie premiate la mult-așteptata gală din septembrie.

Finaliștii vor participa la o serie de workshop-uri, iar poveștile lor vor putea fi citite în cartea dedicată ediției a V-a, care va apărea la începutul anului 2023.

În cei patru ani de când a fost lansat, în proiect au fost nominalizate peste 900 de companii, din care aproape o treime, adică 318, doar în ediția din 2021. Cele 50 de companii semifinaliste anul trecut au primit în total peste 9.000 de voturi din partea publicului, ceea ce arată interesul sporit pentru mediul antreprenorial. Din zona Moldovei, peste 100 de companii au fost nominalizate pe parcursul celor 4 ediții ale proiectului.

Companiile care își doresc să intre în program trebuie să îndeplinească o serie de criterii, printre care un procent de 51% acționariat românesc, să fie start-up (minim 3 ani activitate sau minim 250.000 de euro cifră de afaceri), IMM sau Corporate (minim 50 mil. euro cifră de afaceri). Ca o noutate a ediției din acest an, votul publicului va trimite 3 companii direct în finală, comparativ cu anii precedenți, în care doar o singură companie era desemnată finalistă prin Votul Publicului.

Business-urilor care vor ajunge în semifinală și finală vor beneficia de workshop-uri și webinarii, vor intra pe “radarele” unor potențiali investitori și parteneri de business și se vor bucura de mai multă vizibilitate pe întreg parcursul ediției și prin apariția lor în cartea ”Made in Romania: 15 companii pentru creșterea economiei românești și poveștile lor de succes”, dar și prin intermediul tuturor eforturilor de marketing.

Proiectul Bursei de Valori București se desfășoară sub sloganul „Conectăm capitalul cu ideile” și oferă șansa de a contribui la dezvoltarea economiei locale prin nominalizarea pe investingromania.com a propriului business sau chiar a companiei favorite din România.

Știi o companie locală cu o poveste impresionantă sau poate chiar business-ul tău are o poveste remarcabilă? Intră pe investingromania.com și nominalizează acum compania.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Lansarea proiectului: SC Alle Boutique Online SRL
25/11/2024 13:02

 Lansarea proiectului: SC Alle Boutique Online SRL

C.A.P. ASO S.R.L., Pașcani derulează, începând cu data de 29 iulie 2024, proiectul „DEZVOLTAREA ACTIVITĂȚII SOCIETĂȚII C.A.P. ASO S.R.L. PRIN ACHIZIȚIE ECHIPAMENTE”, cod SMIS 317487
25/11/2024 09:51

 COMUNICAT DE PRESĂ Data: 25.11.2024 LA LANSAREA PROIECTULUI ”DEZVOLTAREA ACTIVITĂTII SOCIETĂTII C.A.P. ASO S.R.L. PRIN ACHIZITIE ECHIPAMENTE”  

 FINALIZARE PROIECT Titlul proiectului: “DEZVOLTAREA ACTIVITATILOR STOMATOLOGICE LA SC ESTETIC DENTAL SRL”
25/11/2024 09:00

 FINALIZARE PROIECT Titlul proiectului: “DEZVOLTAREA ACTIVITATILOR STOMATOLOGICE LA SC ESTETIC DENTAL SRL”

Viața la limită. România are cei mai săraci angajați din UE
24/11/2024 15:48

Romania detine un record trist in Uniunea Europeană: cel mai mare risc de sărăcie in randul salariatilor. Peste o treime din forta de muncă activă trăieste din salariul minim, iar pentru multi, acesta nu ...

Companiile germane din România se pregătesc de concedieri
24/11/2024 12:38

 Companiile germane din Romania anticipează o inrăutăţire a situaţiei economice, vor să reducă investitiile si se pregătesc de concedieri, arată chestionarul de conjunctură al Camerei de Comert ...

Taxă nouă pentru cei care stau la bloc
24/11/2024 11:27

 Iarna aceasta a venit la pachet cu un scandal de proportii. Primele facturi de sezon au inclus „taxa de teavă” si pentru cei cu centrale de apartament. Măsura, luată de Autoritatea National ...

Gastronomia sustenabilă. Cum restaurantele ecologice transformă masa într-o lecție de responsabilitate
22/11/2024 12:45

Sub lumina caldă a unei seri de toamnă, un restaurant cochet din centrul orasului atrage atentia nu printr-un lux orbitor, ci printr-o simplitate elegantă. Lemnul reciclat al meselor, iluminatul cu LED-uri, ...

Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank! Banca a fost amendată după ce mai mulți clienți s-au trezit cu bani retrași, credite și conturi nesolicitate
22/11/2024 12:33

  Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank. Banca a fost amendată cu 20.000 de euro după ce angajatii săi au folosit datele confidentiale ale clientilor. Un client a reclamat că că in numele lui ...

Economistul Cristian Păun: Românii să fie cumpătați, că vin vremuri grele. Discursul politicienilor se va schimba radical după alegeri
22/11/2024 11:03

Economistii anuntă că vin vremuri grele după alegerile din ancest an. Profesorul de economie Cristian Păun spune că romanii ar face bine să evite creditele, excesele si să fie cumpătati. Acesta a mai a ...

„Taxa pe țeavă”: Este corect să plătim pentru căldura de la vecini dacă avem centrale de apartament? / Un ordin ANRE naște discuții aprinse
21/11/2024 10:54

 Un ordin al ANRE din acest an prevede că toate apartamentele dintr-un bloc trebuie să plătească o cotă parte la factura de energie termică, indiferent dacă sunt racordate la sistemul centralizat sa ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei