NEO IDEAS CONNECTED – Anunț de selecție a participanților în cadrul incubatorului de afaceri Neo Ideas Connected

antet-mic

Dimensiune font:

| 11-11-2022 11:36

 

Data: 11.11.2022

 

           ANUNȚ DE SELECȚIE A PARTICIPANȚILOR ÎN CADRUL

 INCUBATORULUI DE AFACERI

HIGH FEE CONNECTED S.R.L., lansează sesiunea de înscrieri în cadrul noului incubator de afaceri „NEO IDEAS CONNECTED”, înființat prin proiectul “CONSTRUIRE STRUCTURĂ DE PROMOVARE A ANTREPRENORIATULUI (BIROURI), ÎMPREJMUIRE, RACORDURI LA UTILITĂȚI”, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 - Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritatea de investiții 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri.

Incubatorul de afaceri NEO IDEAS CONNECTED promovează inițierea şi dezvoltarea afacerilor din domeniul turismului și ecoturismului, în vederea dezvoltării sectorului antreprenorial.

Firmele incubate vor putea beneficia de suport logistic, financiar, spațiu pentru birouri, servicii de consultanță și training, servicii de marketing si mentorat, servicii de formare profesionala și alte servicii suport menite să le susțină în vederea dezvoltării ulterioare a afacerilor demarate.
De asemenea, firmele incubate beneficiaza de conditii moderne de lucru, avand la dispozitie o minicafenea (Smart up Cafe) in cadrul Incubatorului pentru salariatii proprii sau pentru partenerii de afaceri, oficii de luat masa dotate complet, Sali de instruire si protocol (meeting room), Sala de conferinte dar si o zona de relaxare (dotata cu masa de biliard, de tenis, d’arts, hamace, consola de jocuri) pentru uzul salariatilor sau a diversilor parteneri.
Astfel, firmele care beneficiază de aceste servicii sunt mai puține expuse riscurilor cu care se confruntă firmele nou intrate pe piață, în special a riscurilor care afectează reziliența acestora pe piața de profil.

Care sunt serviciile ce vor fi prestate în cadrul incubatorului de afaceri?

Principalele servicii de care vor beneficia participanții incubatorului de afaceri sunt următoarele:

În etapa de pre-incubare:
• Evaluarea potențialului ideii de afaceri, eventual potențialul inovativ
• Instruire atât în aspecte generale (e.g. management, cât și mai specifice (e.g. proprietate intelectuală)
• Stabilirea modelului de business și elaborarea planului de afaceri, inclusiv a proiecțiilor financiare ale afacerii

În etapa de incubare:
• Servicii administrative (recepție, secretariat, securitate, comunicare, curățenie, bufet)
• Servicii profesionale de contabilitate
• Servicii profesionale juridice
• Servicii de marketing și mentorat
• Consilierea managerială și cooperarea constantă a companiilor rezidente
• Planificarea afacerii şi formarea unei companii
• Training pentru dezvoltarea competențelor în afaceri
• Studiu de piață, vânzări și marketing
• Consultanță export: piețe și căutare de parteneri
• Asistență IT și e-business
• Consultanță dezvoltare de noi produse și servicii
• Consultanță obținere de finanțare, granturi si capital
• Fonduri Venture și rețele de business angels
• Consultanţă recrutare de personal
• Networking (de ex: cu alți antreprenori și clienți)

 În etapa de post-incubare:
• Sprijin pentru creșterea vânzărilor
• Sprijin pentru îmbunătățirea proceselor de producție
• Servicii de internaționalizare sau introducere a inovațiilor

Ce condiții trebuie să îndeplinească un participant al incubatorului?

Pentru a putea beneficia de serviciile enunțate anterior, respectiv pentru a vă putea înscrie în cadrul incubatorului de afaceri, ca societatea dumneavoastră să respecte următoarele condiții:

• să fie înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului cu cel mult 3 ani înaintea depunerii cererii de incubare;
• face parte din categoria IMM (întreprinderi micro, mici și mijlocii);
• are sediul social sau să înființeze un punct de lucru în Regiunea de Dezvoltare Nord-Est; 

• obiectul principal de activitate să se încadreze în domeniul turismului și ecoturismului /sau una dintre activitatile autorizate să se încadreze în domeniul turismului și ecoturismului
• se angajează să furnizeze trimestrial informațiile economico-financiare cerute de administratorul incubatorului, în vederea evaluarii evoluției activității desfășurate;
• are un număr maxim de 3 angajați, în momentul depunerii cererii de incubare;
• nu se află în stare de dizolvare, reorganizare juridicară, lichidare, insolvență, faliment, executare silită sau suspendare temporară a activității;
• documentația privind evaluarea admiterii în Incubator este completă și corectă.

Din ce documente va fi compus dosarul de înscriere?

În vederea evaluării condițiilor specificate anterior, trebuie să compuneți dosarul de înscriere, în care vor fi prezentate următoarele documente:

• cerere de înscriere;
• actele constitutive ale firmei;
• Certificatul de înregistrare si Certificatul Constatator, eliberate de Registrul Comerțului, actualizat;
• Certificatul de atestare fiscala, pentru firmele cu o existența mai mare de 1 an;
• Situațiile financiare aferente anului anterior (daca este cazul);
• sa prezinte o scurta descriere a ideii de afaceri pe care doreste sa o dezvolte
• CV-ul antreprenorului si, daca este cazul, al administratorului.

Care este termenul limită și adresa la care se vor depune dosarele de înscriere?

Până la data de 30.11.2022 dosarele de înscriere trebuie transmise la adresa – Str. Maratei nr. 96, Piatra Neamt, jud. Neamt.


Alte informații:
- Incubatorul de afaceri NEO IDEAS CONNECTED se află la adresa: Municipiul Piatra Neamț, strada Mărăței, nr. 96, județul Neamț;
- Detalii suplimentare puteți obține prin transmiterea unui mesaj la adresa highfeeconnected@gmail.com sau la tel. 0748474360.
 

 

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Viața la limită. România are cei mai săraci angajați din UE
24/11/2024 15:48

Romania detine un record trist in Uniunea Europeană: cel mai mare risc de sărăcie in randul salariatilor. Peste o treime din forta de muncă activă trăieste din salariul minim, iar pentru multi, acesta nu ...

Companiile germane din România se pregătesc de concedieri
24/11/2024 12:38

 Companiile germane din Romania anticipează o inrăutăţire a situaţiei economice, vor să reducă investitiile si se pregătesc de concedieri, arată chestionarul de conjunctură al Camerei de Comert ...

Taxă nouă pentru cei care stau la bloc
24/11/2024 11:27

 Iarna aceasta a venit la pachet cu un scandal de proportii. Primele facturi de sezon au inclus „taxa de teavă” si pentru cei cu centrale de apartament. Măsura, luată de Autoritatea National ...

Gastronomia sustenabilă. Cum restaurantele ecologice transformă masa într-o lecție de responsabilitate
22/11/2024 12:45

Sub lumina caldă a unei seri de toamnă, un restaurant cochet din centrul orasului atrage atentia nu printr-un lux orbitor, ci printr-o simplitate elegantă. Lemnul reciclat al meselor, iluminatul cu LED-uri, ...

Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank! Banca a fost amendată după ce mai mulți clienți s-au trezit cu bani retrași, credite și conturi nesolicitate
22/11/2024 12:33

  Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank. Banca a fost amendată cu 20.000 de euro după ce angajatii săi au folosit datele confidentiale ale clientilor. Un client a reclamat că că in numele lui ...

Economistul Cristian Păun: Românii să fie cumpătați, că vin vremuri grele. Discursul politicienilor se va schimba radical după alegeri
22/11/2024 11:03

Economistii anuntă că vin vremuri grele după alegerile din ancest an. Profesorul de economie Cristian Păun spune că romanii ar face bine să evite creditele, excesele si să fie cumpătati. Acesta a mai a ...

„Taxa pe țeavă”: Este corect să plătim pentru căldura de la vecini dacă avem centrale de apartament? / Un ordin ANRE naște discuții aprinse
21/11/2024 10:54

 Un ordin al ANRE din acest an prevede că toate apartamentele dintr-un bloc trebuie să plătească o cotă parte la factura de energie termică, indiferent dacă sunt racordate la sistemul centralizat sa ...

Ministrul Sebastian Burduja avertizează: “Trăim de pe urma muncii celor de dinainte de ‘89. În România nu s-a mai investit în energie”
21/11/2024 08:04

Sebastian Burduja a admis că, după 1989, Romania nu a mai investit in energie, motiv pentru care este la mana divinitătii si a naturii in ceea ce priveste productia de energie. Ministrul Sebastian Burduja a ...

Inspectorii ANPC au descins la comerciații de anvelope uzate: Amenzi record și zeci de mii de pneuri oprite de la vânzare
20/11/2024 18:29

    Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au verificat peste 400 de comecianţi de anvelope uzate din toată ţara şi in urma neregulilor găsite au f ...

Jumările de porc spaniole au fost înscrise în Registrul indicațiilor geografice al Uniunii Europene
20/11/2024 14:29

Indicatia geografică „Torrezno de Soria” (IGP) a fost inscrisă in registrul de indicatii geografice al Uniunii Europene, prin Regulamentul de punere in aplicare al UE 2892/2024 din 12 noiembrie, p ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei