NEO IDEAS CONNECTED – Anunț de selecție a participanților în cadrul incubatorului de afaceri Neo Ideas Connected

antet-mic

Dimensiune font:

| 11-11-2022 11:36

 

Data: 11.11.2022

 

           ANUNȚ DE SELECȚIE A PARTICIPANȚILOR ÎN CADRUL

 INCUBATORULUI DE AFACERI

HIGH FEE CONNECTED S.R.L., lansează sesiunea de înscrieri în cadrul noului incubator de afaceri „NEO IDEAS CONNECTED”, înființat prin proiectul “CONSTRUIRE STRUCTURĂ DE PROMOVARE A ANTREPRENORIATULUI (BIROURI), ÎMPREJMUIRE, RACORDURI LA UTILITĂȚI”, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 - Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritatea de investiții 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri.

Incubatorul de afaceri NEO IDEAS CONNECTED promovează inițierea şi dezvoltarea afacerilor din domeniul turismului și ecoturismului, în vederea dezvoltării sectorului antreprenorial.

Firmele incubate vor putea beneficia de suport logistic, financiar, spațiu pentru birouri, servicii de consultanță și training, servicii de marketing si mentorat, servicii de formare profesionala și alte servicii suport menite să le susțină în vederea dezvoltării ulterioare a afacerilor demarate.
De asemenea, firmele incubate beneficiaza de conditii moderne de lucru, avand la dispozitie o minicafenea (Smart up Cafe) in cadrul Incubatorului pentru salariatii proprii sau pentru partenerii de afaceri, oficii de luat masa dotate complet, Sali de instruire si protocol (meeting room), Sala de conferinte dar si o zona de relaxare (dotata cu masa de biliard, de tenis, d’arts, hamace, consola de jocuri) pentru uzul salariatilor sau a diversilor parteneri.
Astfel, firmele care beneficiază de aceste servicii sunt mai puține expuse riscurilor cu care se confruntă firmele nou intrate pe piață, în special a riscurilor care afectează reziliența acestora pe piața de profil.

Care sunt serviciile ce vor fi prestate în cadrul incubatorului de afaceri?

Principalele servicii de care vor beneficia participanții incubatorului de afaceri sunt următoarele:

În etapa de pre-incubare:
• Evaluarea potențialului ideii de afaceri, eventual potențialul inovativ
• Instruire atât în aspecte generale (e.g. management, cât și mai specifice (e.g. proprietate intelectuală)
• Stabilirea modelului de business și elaborarea planului de afaceri, inclusiv a proiecțiilor financiare ale afacerii

În etapa de incubare:
• Servicii administrative (recepție, secretariat, securitate, comunicare, curățenie, bufet)
• Servicii profesionale de contabilitate
• Servicii profesionale juridice
• Servicii de marketing și mentorat
• Consilierea managerială și cooperarea constantă a companiilor rezidente
• Planificarea afacerii şi formarea unei companii
• Training pentru dezvoltarea competențelor în afaceri
• Studiu de piață, vânzări și marketing
• Consultanță export: piețe și căutare de parteneri
• Asistență IT și e-business
• Consultanță dezvoltare de noi produse și servicii
• Consultanță obținere de finanțare, granturi si capital
• Fonduri Venture și rețele de business angels
• Consultanţă recrutare de personal
• Networking (de ex: cu alți antreprenori și clienți)

 În etapa de post-incubare:
• Sprijin pentru creșterea vânzărilor
• Sprijin pentru îmbunătățirea proceselor de producție
• Servicii de internaționalizare sau introducere a inovațiilor

Ce condiții trebuie să îndeplinească un participant al incubatorului?

Pentru a putea beneficia de serviciile enunțate anterior, respectiv pentru a vă putea înscrie în cadrul incubatorului de afaceri, ca societatea dumneavoastră să respecte următoarele condiții:

• să fie înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului cu cel mult 3 ani înaintea depunerii cererii de incubare;
• face parte din categoria IMM (întreprinderi micro, mici și mijlocii);
• are sediul social sau să înființeze un punct de lucru în Regiunea de Dezvoltare Nord-Est; 

• obiectul principal de activitate să se încadreze în domeniul turismului și ecoturismului /sau una dintre activitatile autorizate să se încadreze în domeniul turismului și ecoturismului
• se angajează să furnizeze trimestrial informațiile economico-financiare cerute de administratorul incubatorului, în vederea evaluarii evoluției activității desfășurate;
• are un număr maxim de 3 angajați, în momentul depunerii cererii de incubare;
• nu se află în stare de dizolvare, reorganizare juridicară, lichidare, insolvență, faliment, executare silită sau suspendare temporară a activității;
• documentația privind evaluarea admiterii în Incubator este completă și corectă.

Din ce documente va fi compus dosarul de înscriere?

În vederea evaluării condițiilor specificate anterior, trebuie să compuneți dosarul de înscriere, în care vor fi prezentate următoarele documente:

• cerere de înscriere;
• actele constitutive ale firmei;
• Certificatul de înregistrare si Certificatul Constatator, eliberate de Registrul Comerțului, actualizat;
• Certificatul de atestare fiscala, pentru firmele cu o existența mai mare de 1 an;
• Situațiile financiare aferente anului anterior (daca este cazul);
• sa prezinte o scurta descriere a ideii de afaceri pe care doreste sa o dezvolte
• CV-ul antreprenorului si, daca este cazul, al administratorului.

Care este termenul limită și adresa la care se vor depune dosarele de înscriere?

Până la data de 30.11.2022 dosarele de înscriere trebuie transmise la adresa – Str. Maratei nr. 96, Piatra Neamt, jud. Neamt.


Alte informații:
- Incubatorul de afaceri NEO IDEAS CONNECTED se află la adresa: Municipiul Piatra Neamț, strada Mărăței, nr. 96, județul Neamț;
- Detalii suplimentare puteți obține prin transmiterea unui mesaj la adresa highfeeconnected@gmail.com sau la tel. 0748474360.
 

 

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Ce trebuie să facă românii care au două mașini sau două case: Legea pe care foarte puțini o cunosc
28/04/2024 18:04

Pentru cei care detin două masini sau două apartamente, este crucial să constientizeze că vanzarea celei de-a doua masini sau a celei de-a doua locuinte in decursul aceluiasi an calendaristic poate implica ...

S-a deschis cea mai spectaculoasă șosea panoramică din Transilvania. Este un adevărat rival pentru Transfăgărășan
28/04/2024 00:08

I se mai spune Drumul Apusenilor sau Transalpina de Apuseni si este un drum de poveste. Traversează Muntii Apuseni si este inconjurat de un peisaj mirific. Astfel că, deschidere primului tronson din această ...

Fabrică veche de la 1880, ajunsă mall. Ce scria presa din anii '70 despre această glorie a industriei românești
27/04/2024 18:21

Ziarul brasovean Drum Nou scria acum o jumătate de veac despre uzina Hidromecanica. In momentul in care au preluat-o, comunistii i-au păstrat profilul. După anii 2000 a fost dăramată, iar acum e mall. In ...

Trenul RE 13211 Piteşti - Bucureşti Nord a ajuns în Gara de Nord cu o întârziere totală de 310 minute
27/04/2024 08:52

 Trenul RE 13211, care circulă in relaţia Piteşti - Bucureşti Nord, a ajuns vineri seara in Gara de Nord la ora 20:51, cu o intarziere totală de 310 minute, din cauza defectării locomotivei, informea ...

Pensiile vor fi plătite în avans
26/04/2024 13:51

Plata pensiilor şi a altor drepturi prevăzute de legi speciale, aferente lunii mai 2024, va fi făcută in avans, Guvernul urmand să aprobe in şedinţa de joi proiectul de Hotărare in acest sens, au declar ...

Directorul Direcţiei Energie din cadrul Complexului Energetic Oltenia a fost retinut pentru trafic de influență
26/04/2024 10:04

Liviu Cătălin Stănculescu, directorul Direcţiei Energie din cadrul Complexului Energetic Oltenia (CEO), a fost reţinut de DNA pentru trafic de influenţă, fiind acuzat că a primit mită 13.000 de euro de ...

Guvernul semnează azi plata în avans a pensiilor pe luna mai. Când vor fi virați banii
25/04/2024 13:48

Guvernul aprobă azi proiectul de hotărare privind plata in avans a pensiilor si a altor drepturi prevăzute de legi speciale, aferente lunii mai 2024, din bugetul asigurărilor sociale de stat si din bugetul ...

Clienții nu vor mai putea retrage numerar la casele de marcat. Supermarketurile renunță la serviciu
24/04/2024 20:18

Un sereviciu popular in multe supermarketuri, inclusiv in cele din Romania ar putea să dispară. Oamenii nu vor mai putea retrage numerar de la casele de marcat. Comerciantii spun că trebuie să plătească u ...

Importanța unui plan de carieră pentru tineri
24/04/2024 14:00

În era modernă, in care optiunile profesionale sunt ample si schimbările sunt rapide, tinerii se află adesea in fata unui labirint aparent fără iesire in ceea ce priveste alegerea carierei lor. &Ic ...

Directorul Poștei Române face anunțul așteptat de toți pensionarii, chiar înainte de Paște
24/04/2024 12:43

Cinci milioane de pensionari romani aşteptă să afle dacă vor avea sau nu bani peste Paşte. Premierul Marcel Ciolacu a cerut ca pensiile şi salariile angajaţilor la stat să fie livrate inainte de sărbă ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei