NEO IDEAS CONNECTED – Anunț de selecție a participanților în cadrul incubatorului de afaceri Neo Ideas Connected
Dimensiune font:
Data: 11.11.2022
ANUNȚ DE SELECȚIE A PARTICIPANȚILOR ÎN CADRUL
INCUBATORULUI DE AFACERI
HIGH FEE CONNECTED S.R.L., lansează sesiunea de înscrieri în cadrul noului incubator de afaceri „NEO IDEAS CONNECTED”, înființat prin proiectul “CONSTRUIRE STRUCTURĂ DE PROMOVARE A ANTREPRENORIATULUI (BIROURI), ÎMPREJMUIRE, RACORDURI LA UTILITĂȚI”, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 - Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritatea de investiții 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri.
Incubatorul de afaceri NEO IDEAS CONNECTED promovează inițierea şi dezvoltarea afacerilor din domeniul turismului și ecoturismului, în vederea dezvoltării sectorului antreprenorial.
Firmele incubate vor putea beneficia de suport logistic, financiar, spațiu pentru birouri, servicii de consultanță și training, servicii de marketing si mentorat, servicii de formare profesionala și alte servicii suport menite să le susțină în vederea dezvoltării ulterioare a afacerilor demarate.
De asemenea, firmele incubate beneficiaza de conditii moderne de lucru, avand la dispozitie o minicafenea (Smart up Cafe) in cadrul Incubatorului pentru salariatii proprii sau pentru partenerii de afaceri, oficii de luat masa dotate complet, Sali de instruire si protocol (meeting room), Sala de conferinte dar si o zona de relaxare (dotata cu masa de biliard, de tenis, d’arts, hamace, consola de jocuri) pentru uzul salariatilor sau a diversilor parteneri.
Astfel, firmele care beneficiază de aceste servicii sunt mai puține expuse riscurilor cu care se confruntă firmele nou intrate pe piață, în special a riscurilor care afectează reziliența acestora pe piața de profil.
Care sunt serviciile ce vor fi prestate în cadrul incubatorului de afaceri?
Principalele servicii de care vor beneficia participanții incubatorului de afaceri sunt următoarele:
În etapa de pre-incubare:
• Evaluarea potențialului ideii de afaceri, eventual potențialul inovativ
• Instruire atât în aspecte generale (e.g. management, cât și mai specifice (e.g. proprietate intelectuală)
• Stabilirea modelului de business și elaborarea planului de afaceri, inclusiv a proiecțiilor financiare ale afacerii
În etapa de incubare:
• Servicii administrative (recepție, secretariat, securitate, comunicare, curățenie, bufet)
• Servicii profesionale de contabilitate
• Servicii profesionale juridice
• Servicii de marketing și mentorat
• Consilierea managerială și cooperarea constantă a companiilor rezidente
• Planificarea afacerii şi formarea unei companii
• Training pentru dezvoltarea competențelor în afaceri
• Studiu de piață, vânzări și marketing
• Consultanță export: piețe și căutare de parteneri
• Asistență IT și e-business
• Consultanță dezvoltare de noi produse și servicii
• Consultanță obținere de finanțare, granturi si capital
• Fonduri Venture și rețele de business angels
• Consultanţă recrutare de personal
• Networking (de ex: cu alți antreprenori și clienți)
În etapa de post-incubare:
• Sprijin pentru creșterea vânzărilor
• Sprijin pentru îmbunătățirea proceselor de producție
• Servicii de internaționalizare sau introducere a inovațiilor
Ce condiții trebuie să îndeplinească un participant al incubatorului?
Pentru a putea beneficia de serviciile enunțate anterior, respectiv pentru a vă putea înscrie în cadrul incubatorului de afaceri, ca societatea dumneavoastră să respecte următoarele condiții:
• să fie înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului cu cel mult 3 ani înaintea depunerii cererii de incubare;
• face parte din categoria IMM (întreprinderi micro, mici și mijlocii);
• are sediul social sau să înființeze un punct de lucru în Regiunea de Dezvoltare Nord-Est;
• obiectul principal de activitate să se încadreze în domeniul turismului și ecoturismului /sau una dintre activitatile autorizate să se încadreze în domeniul turismului și ecoturismului
• se angajează să furnizeze trimestrial informațiile economico-financiare cerute de administratorul incubatorului, în vederea evaluarii evoluției activității desfășurate;
• are un număr maxim de 3 angajați, în momentul depunerii cererii de incubare;
• nu se află în stare de dizolvare, reorganizare juridicară, lichidare, insolvență, faliment, executare silită sau suspendare temporară a activității;
• documentația privind evaluarea admiterii în Incubator este completă și corectă.
Din ce documente va fi compus dosarul de înscriere?
În vederea evaluării condițiilor specificate anterior, trebuie să compuneți dosarul de înscriere, în care vor fi prezentate următoarele documente:
• cerere de înscriere;
• actele constitutive ale firmei;
• Certificatul de înregistrare si Certificatul Constatator, eliberate de Registrul Comerțului, actualizat;
• Certificatul de atestare fiscala, pentru firmele cu o existența mai mare de 1 an;
• Situațiile financiare aferente anului anterior (daca este cazul);
• sa prezinte o scurta descriere a ideii de afaceri pe care doreste sa o dezvolte
• CV-ul antreprenorului si, daca este cazul, al administratorului.
Care este termenul limită și adresa la care se vor depune dosarele de înscriere?
Până la data de 30.11.2022 dosarele de înscriere trebuie transmise la adresa – Str. Maratei nr. 96, Piatra Neamt, jud. Neamt.
Alte informații:
- Incubatorul de afaceri NEO IDEAS CONNECTED se află la adresa: Municipiul Piatra Neamț, strada Mărăței, nr. 96, județul Neamț;
- Detalii suplimentare puteți obține prin transmiterea unui mesaj la adresa highfeeconnected@gmail.com sau la tel. 0748474360.
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau