Oficial: Tronsoanele autostrăzilor din Moldova, principalele beneficiare ale PNRR
Dimensiune font:
Pe domeniul Transporturilor, Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) depus de România la Bruxelles presupune „2 reforme majore și 4 tipuri principale de investiții, iar bugetul total propus însumează 7,62 miliarde euro” - totul cu termenul limită 2026.
Pe rutier, ținta e de 434 de km noi de autostradă doar din PNRR, separat de ce va fi finanțat din clasicele fonduri europene ce vor fi la dispoziție României în continuare. Grosul investițiilor se duc în autostrăzile din Moldova - A7 și A8, iar pe feroviar ținta e modernizarea a peste 300 de kilometri de cale ferată, dar și achiziția de trenuri noi și, ca experiment, de trenuri pe hidrogen.
Vedeţi mai jos tronsoanele de autrostrada finanţate prin PNRR:
A7 – Ploiești - Buzău - Focșani - Bacău - Pașcani
Ploiești - Buzău: 63 km (6 stații cu 28 puncte de încărcare);
Buzău - Focșani: 83 km (8 stații cu 40 puncte de încărcare);
Focșani - Bacău: 96 km (13 stații cu 66 puncte de încărcare);
Bacău - Pașcani: 82 km (9 stații cu 50 puncte de încărcare);
Total: 324 km (36 stații cu 184 puncte de încărcare)
A8 – Tg. Mureș - Miercurea Nirajului și Leghin - Pașcani
Tg. Mureș - Miercurea Nirajului: 25 km;
Leghin - Pașcani: 34 km;
Total: 59 km (8 stații cu 40 puncte de încărcare)
A1 - Margina - Holdea: 9 km (2 stații cu 10 puncte de reîncărcare)
A3 – Nădășelu – Poarta Sălajului: 42 km (6 stații cu 30 puncte de încărcare).
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau