Oresa a preluat parcul logistic si industrial Solo Iasi de la grupul de firme Tester aflat in proprietatea omului de afaceri Bogdan Pitigoi

Dimensiune font:

| 18-03-2021 11:36

 Luni 15 martie 2021 s-a finalizat cu succes tranzactia prin care Oresa a preluat parcul logistic si industrial Solo Iasi de la Grupul Tester aflat in proprietatea omului de afaceri Bogdan Pitigoi, aceasta tranzactie marcand intrarea companiei de investitii Oresa in segmentul de real estate din Romania.

 “Grupul Tester a investit cu incredere in dezvoltarea Parcului Solo in comuna Letcani incepand din anul 2011, acesta fiind primul parc logistic si industrial privat din zona de nord est a Romaniei. Chiar daca la inceput am fost priviti cu scepticism, zona Moldovei fiind privita ca nefiind propice acestor tipuri de investitii, noi am continuat sa dezvoltam Parcul Solo fiind convinsi ca va veni timpul cand zona noastra va deveni atractiva. Faptul ca Oresa, care a investit in ultimii 24 de ani peste 150 milioane de euro in Romania, a ales sa intre in real estate prin investitia in Parcul Solo inseamna ca Iasiul conteaza deja si in piata logistica si industriala din Romania. Ne bucura ca Parcul Solo se va dezvolta in continuare si ca partenerii nostri principali Lear Corporation si Altex vor avea asigurate in continuare cele mai bune conditii de catre o companie de inalt nivel cum este Oresa” afirma Bogdan Pitigoi.

 “De la prima intalnire, am fost impresionati de proiectul dezvoltat de dl. Bogdan Pitigoi, de seriozitatea cu care trateaza partenerii si clientii, de preocuparea continua pentru satisfacerea cerintelor acestora, valori pe care le impartasim si noi in Oresa. De asemenea, ne-a atras locatia strategica din NE tarii, calitatea activelor si oportunitatea de a extinde si dezvolta aceasta platforma” a declarat domnul Cornel Marian, managing director Oresa.

 In aceasta tranzactie Grupul Tester a fost asistat de catre casa de avocatura Pacuraru, Iliescu, Mazareanu cu care colaboreaza de 18 ani. Tranzactia a fost finantata din fonduri proprii Oresa si finantare bancara oferita de Raiffeisen Bank. Oresa a fost asistata in tranzactie de avocatii RTPR si de catre PWC. 

 Grupul Tester este una dintre cele mai vechi afaceri antreprenoriale din Romania, fiind infiintat acum 28 de ani si avand investitii in domenii diferite cum ar fi auto, birouri, industrial, asigurari, logistica si transporturi.

 Oresa este o companie de investitii controlata de o familie din Suedia, activa in Romania din 1997. Oresa a investit si construit companii, lider in piata, in cateva sectoare cum ar fi servicii financiare, materiale constructii, business si IT services, fmcg, retail& distribution. In prezent, companiile din portofoliu sunt La Fantana si RBC, care a preluat Ropeco in Februarie 2021. In trecut Oresa a detinut participari si a contribuit la dezvoltarea unor firme, precum Fabryo-Atlas, Somaco, Duraziv, Motoractive, Credisson, Flanco, Brewery Holding (Ciuc) si Medicover.

 

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Liberty Galați repornește singurul furnal din țară cu un sprijin guvernamental de 70 de milioane de euro. Producția e sub semnul întrebării
15/04/2025 20:36

 Combinatul Liberty Galati incearcă să repornească, cu un credit de capital de lucru, singurul furnal operational din tară. Acesta este inactiv de aproape un an. Activitatea siderurgică este insă est ...

O nouă fraudă pe Revolut. Cum sunt păcăliți românii în privat pe rețelele sociale
15/04/2025 18:32

O nouă metodă de fraudă face ravagii in randul utilizatorilor Revolut, avertizează specialistii in securitate cibernetică. Infractorii s-au infiltrat in grupurile de social media dedicate acestei platfo ...

SOPNYSPEDITION: Insolvenţă cu peste 100 de creditori la firma deţinută de Georgel Victor ONEA; pierderi de 3,2 milioane lei la finalul lunii februarie 2025… iar „activele nete au o valoare negativă în cuantum de 7.453.153 lei”
15/04/2025 14:22

 Pe data de 19 martie 2025, la Tribunalul Arad a admis cererea debitoarei SOPNYSPEDITION SRL Arad (CUI/CIF: 33605165) şi a dispus deschiderea procedurii generale de insolvenţă, iar i ...

PNRR: Împădurirea trupurilor de pajiște permanentă, pășunea Botușul Mare, proprietate a Municipiului Câmpulung Moldovenesc situate pe raza UAT Cârlibaba, județul Suceava
15/04/2025 09:00

 PNRR: Împădurirea trupurilor de pajiste permanentă, păsunea Botusul Mare, proprietate a Municipiului Campulung Moldovenesc situate pe raza UAT Carlibaba, judetul Suceava

Trump schimbă regulile jocului economic: S-a dat startul goanei după aur în România. Niveluri istorice, atinse în timp record
14/04/2025 15:58

 Cantitatea de aur achiziţionată de romani a crescut in primul trimestru al acestui an cu aproximativ 65% faţă de T1 2024, in luna aprilie preţul aurului fluctuand cu peste 6% intr-un interv ...

Bancnotele care dispar din circulație. Nu vor mai fi disponibile din aprilie. Anunț pentru toți românii
14/04/2025 15:44

   De ce sunt necesare bancnote noi? BCE si băncile centrale nationale (BCN) din Eurosistem sunt responsabile de integritatea bancnotelor euro. Astfel, acestea au elaborat o a doua serie de b ...

 Revoluție în industria jucăriilor
14/04/2025 13:59

Industria jucăriilor din spatiul comunitar se confruntă cu o schimbare profundă, odată cu adoptarea unui nou regulament de către Parlamentul European. Documentul interzice utilizarea substantelor toxice ...

Statul dă bani pentru împăduriri
14/04/2025 13:32

Agentia de Plăti si Interventie pentru Agricultură (APIA) primeste, pană pe data de 15 iulie 2025 inclusiv, cereri de plată pentru Schema de ajutor de stat 'Sprijin pentru prima impădurire si crearea de su ...

Comunicat de presă finalizare proiect cod SMIS 316158 Digitalizarea societăţii MOROSERVICE CONSTRUCT SRL
14/04/2025 12:03

 Comunicat de presă finalizare proiect cod SMIS 316158 Digitalizarea societăţii MOROSERVICE CONSTRUCT SRL

Fără salariu, dar cu speranță: Cum să obții un credit fără venit lunar
14/04/2025 11:54

   În momentul in care te confrunti cu o situatie financiară urgentă si nu ai un venit lunar stabil, poate părea că nu există nicio optiune viabilă pentru a obtine ajutor financiar. Totusi ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei