Ponta: Autorităţile locale care nu indexează taxele cu 16% nu primesc sumele respective de la buget

default

Dimensiune font:

| 10-01-2013 00:00

Guvernul va adopta şi publica miercuri ordonanţa prin care autorităţile locale pot indexa sau nu taxele locale, a declarat premierul Ponta, care a atenţionat că aceste taxe reprezintă o sursă de venituri a administraţiei locale, deoarece primarii nu vor primi în compensaţie bani din bugetul central.

"Sper să terminăm această dispută sau neînţelegere şi lucrurile să fie foarte clare: prin decizia autorităţii locale, taxele locale fie rămân la nivelul din 2012 - asta e decizia care aparţine primarului şi consiliului local - ori se măresc cu rata inflaţiei pe ultimii trei ani (...) În acelaşi timp, îmi fac datoria să spun că cei 16%, pe care unii primari vor să-i încaseze, merg în bugetul primăriei. Dacă nu se măresc taxele, nici nu vin bani de la bugetul de stat. Nu pentru domnul Boc, pentru că e în opoziţie, nici pentru primarii noştri. Nu mai vin cei 16% de la bugetul de stat, că de la bugetul de stat trebuie să plătim salarii, pensii, să facem investiţii publice, să plătim la sănătate ce avem de plătit, la educaţie. E într-adevăr autonomie locală. Dacă le ajung banii din 2012 e foarte bine (...), dacă nu, indexarea doar cu rata inflaţiei e un lucru normal care s-a înfăptuit întotdeauna", a spus premierul la începutul şedinţei de Guvern.

Ponta a arătat că taxele locale nu au mai fost majorate din 2009, când actualul primar al Clujului, Emil Boc, era prim-ministru.

"Din 2009, de când domnul Boc nu era primar de Cluj, era prim-ministru, atunci a mărit taxele locale. Întotdeauna e important de care parte a fileului eşti, că îţi schimbi opniile mai ales. Cu 20% le-a majorat domnul Boc atunci. Acum, ca primar înţeleg că nu vrea să le majoreze deloc", a afirmat Ponta.

Înaintea şedinţei de guverm, pe site-ul Ministerului Finanţelor a fost publicată o formă modificată a proiectului de ordonanţă privind indexarea taxelor locale, comparativ cu varianta avansată la sfârşitul anului trecut, document care prevede acum că "pentru anul 2013" autorităţile locale pot adopta hotărâri privind reducerea nivelurilor valorilor impozabile, impozitelor, taxelor locale şi amenzilor prevăzute în hotărârea de guvern aprobată în 2012, "cel mult până la nivelurile prevăzute prin hotărârile autorităţilor administraţiei publice locale respective, adoptate de către acestea pentru anul 2012".

Aceste hotărâri pot fi adoptate în termen de cel mult 20 zile de la intrarea în vigoare a ordonanţei, iar sumele achitate de contribuabili peste nivelurile impozitelor şi taxelor locale aprobate prin hotărâri ale autorităţilor deliberative se compensează cu obligaţii de plată către bugetele locale, cu termene de plată viitoare sau se restituie la cerere.

În varianta iniţială, ordonanţa stabilea că în cazul oricărui impozit sau oricărei taxe locale care constă într-o anumită sumă în lei sau care este stabilită pe baza unei anumite sume în lei, sumele respective se indexează o dată la trei ani, ţinând cont de evoluţia ratei inflaţiei de la ultima indexare, iar autorităţile locale hotărăsc cu privire la aplicarea indexării.

Modificarea ordonanţei este explicată de Guvern prin observaţiile formulate în timpul consultărilor de către ministerele iniţiatoare şi avizatoare.
Citeşte şi: Dragnea, despre taxe: Autorităţile locale să aplice legislaţia în vigoare şi să indexeze cu 16%

Ordonanţa va fi publicată tot miercuri în Monitorul Oficial, conform declaraţiilor premierului Victor Ponta.

Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a declarat, miercuri, că, în baza noii forme a ordonanţei Guvernului, taxele şi impozitele locale pentru anul viitor vor fi majorate, obligatoriu, cu 16%, iar în mod excepţional, doar în acest an, ele vor putea menţinute la nivelul anului 2012 de către autorităţile locale.

La jumătatea lunii decembrie, Guvernul a decis prin hotărâre că nivelul taxelor locale prevăzute în grilă creşte în 2013 cu 16,05% ca urmare a indexării cu rata inflaţiei pe ultimii trei ani, potrivit legii, precizând că, faţă de suma rezultată, autorităţile locale pot decide o creştere sau o scădere într-o marjă de 20%.

Ulterior, agenţia MEDIAFAX a anunţat că Guvernul va modifica din nou Codul Fiscal prin introducerea unui singur articol care stabileşte că autorităţile locale sunt cele care hotărăsc cu privire la aplicarea indexării impozitelor şi taxelor locale în raport de evoluţia inflaţiei din ultimii trei ani.

Informaţia a fost confirmată de Guvern, care a precizat că ordonanţa va fi aprobată în prima şedinţă din 2013.

La rândul său, premierul Victor Ponta declara că Guvernul nu face decât să comunice autorităţilor locale rata cumulată a inflaţiei, dar nu poate decide nivelul taxelor, acesta fiind atributul consiliilor locale, care pot reduce taxele cu 4% sau le pot majora cu maximum 36%.

Ponta a mai afirmat atunci că nu va publica în Monitorul Oficial hotărârea de guvern privind actualizarea taxelor locale cu inflaţia până nu se va înţelege foarte clar că Guvernul nu măreşte aceste taxe, iar actualizarea cu rata inflaţiei se poate face doar de către autorităţile locale, dacă doresc.

Hotărârea de guvern din decembrie pentru indexarea impozitelor şi taxelor locale a fost însă publicată în Monitorul Oficial în ultima zi a anului trecut şi multe autorităţi locale au decis deja majorarea taxelor invocând tocmai această hotărâre de guvern.

Vineri, premierul Ponta a cerut ca pe ordinea de zi a şedinţei Guvernului să fie introdusă ordonanţa care stabileşte că primarii sunt cei care decid indexarea taxelor locale, dar a precizat că actul va fi publicat după ce preşedintele Băsescu va semna Legea care abilitează Executivul să emită ordonanţe.
Citeşte şi: TAXELE ŞI IMPOZITELE locale în 2013: Ce decizie au luat autorităţile privind HG din decembrie

Premierul arăta, în şedinţa de vineri a Guvernului, că este necesar ca această lege să fie publicată în Monitorul Oficial înaintea ordonanţei privind impozitele şi taxele locale şi a spus miniştrilor că a discutat pe această temă cu şeful statului, care l-a asigurat că va semna chiar vineri legea în cauză.

Duminică, primarul Emil Boc i-a cerut premierului Victor Ponta să emită, de urgenţă, o ordonanţă a Guvernului care să dea posibilitatea autorităţilor locale să nu majoreze taxele şi impozitele locale.

Guvernul preciza, într-un răspuns la solicitarea primarului Emil Boc, că OG nu a putut fi adoptată în 5 ianuarie pentru că preşedintele Băsescu a promulgat după şedinţa Guvernului legea de abilitare.

"În legătură cu declaraţiile profesorului de drept constituţional Emil Boc, primar al municipiului Cluj, care solicită premierului Victor Ponta să adopte, de urgenţă, ordonanţa care dă posibilitatea autorităţilor locale să nu indexeze cu 16 la sută taxele şi impozitele locale, Biroul de presă al Guvernului este abilitat să facă următoarele precizări: În şedinţa de Guvern din data de 5 ianuarie 2013 a fost pregătit textul Ordonanţei pentru modificarea Codului fiscal în privinţa taxelor şi impozitelor locale. Ordonanţa nu a putut fi însă adoptată din cauza faptului că preşedintele Traian Băsescu nu a promulgat legea privind abilitarea Guvernului de a emite Ordonanţe pe perioada vacanţei parlamentare decât după desfăşurarea şedinţei de Guvern", se arăta într-un comunicat al Guvernului.

Administraţia Prezidenţială a informat că preşedintele Traian Băsescu a promulgat joi, 3 ianuarie, Legea de abilitare a Guvernului pentru a emite ordonanţe în vacanţa parlamentară şi l-a informat pe premierul Victor Ponta.

"Legea privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanţe a fost primită de Administraţia Prezidenţială în data de 24 decembrie 2012. Preşedintele României, conform Articolului 77 din Constituţia României, are la dispoziţie 20 de zile pentru analiza şi promulgarea, respectiv, trimiterea spre reexaminare a unei legi (practic, în această perioadă, Departamentul Constituţional-Legislativ al Administraţiei Prezidenţiale a avut la dispoziţie doar două zile pentru a realiza această analiză). Preşedintele României, domnul Traian Băsescu, a promulgat legea în data de 3 ianuarie 2013, zi în care l-a şi informat personal de acest lucru pe prim-ministrul Guvernului României, domnul Victor-Viorel Ponta. De altfel, Administraţia Prezidenţială a comunicat public, în dimineaţa zilei de 4 ianuarie 2013, referitor la promulgarea legii", se arăta în comunicatul Preşedinţiei legat de "explicaţiile formulate de Guvernul României, într-un comunicat de presă din data de 7 ianuarie a.c., despre motivele care au stat la baza imposibilităţii de a fi adoptată ordonanţa privind modificarea Codului fiscal în privinţa taxelor şi impozitelor locale".

Administraţia Prezidenţială atenţiona Guvernul României să se menţină în limita declaraţiilor decente şi să nu arunce vinovăţia pe terţe instituţii sau persoane pentru neadoptarea deciziei privind modificarea taxelor şi impozitelor locale, se mai arăta în comunicat.
Citeşte şi: Ponta: Autorităţile locale decid nivelul taxelor - le pot reduce cu 4% sau creşte până la 36%

Preşedintele PSD, premierul Victor Ponta, declara, luni, că atât Guvernul cât şi preşedintele au acţionat egal şi constituţional în legătură cu OG privind taxele, menţionând că sigurul care nu a acţionat astfel este Emil Boc şi precizând că acordul de coabitare nu va fi rupt.

"Preşedintele a procedat constituţional şi legal promulgând Legea de abilitare vineri. Guvernul a procedat legal şi constituţional, nu putea emite ordonanţe simple până nu avea legea promulgată. Singurul care a procedat nelegal, neconstituţional şi stupid e domnul Boc, care nu are nicio scuză că nu cunoaşte procedura. El, fiind şi premier, să iasă cu această prostie duminică...Întrebaţi-l pe el de ce nu a înţeles cum se procedează", spunea Ponta.

Solicitat să comenteze faptul că Preşedinţia a solicitat Guvernului să păstreze declaraţiile "în limitele decenţei", Ponta răspundea: "Dumnezeule, cu ce am fost indecent?".

Întrebat dacă se va rupe acordul care stabileşte coabitarea, Ponta a răspuns negativ.

Premierul preciza că nu există neînţelegere sau conflict între Preşedinţie şi Guvern pe această temă. "Nu e niciun fel de neînţelegere sau conflcit între Preşedinte şi Guvern. S-a procedat legal, constituţional. (...) Acuma credeţi că o să rupem un pact de coabitare de la Boc? Nici vorbă, trebuie să fie lucruri mult mai serioase", spunea Ponta.

El i-a transmis lui Emil Boc să "facă bine" şi să-şi încaseze taxele şi i-a cerut să nu mai fie "ridicol". "Emil Boc să facă bine să-şi încaseze taxele. Dacă nu vrea, e problema sa, dar va veni Curtea de Conturi la el. Ştiu că se reinventează politic, că e bătălie în PDL, dar să nu mai fie ridicol", spunea Ponta.

 

mediafax.ro

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei