Rezultate în creștere în acord cu planul de afaceri «The Future Together» pentru Antibiotice Iași, în semestru I din 2024

Dimensiune font:

| 14-08-2024 11:28

 

 Iași, 14 august 2024

Antibiotice SA (simbol ATB) a remis Bursei de Valori Bucureşti, în data de 14 august 2024, raportul administratorilor și opinia auditorului Deloitte cu privire la situațiile financiare la data de 30.06.2024. Rezultatele înregistrate arată creșterea valorii adăugate și a profitabilității afacerii prin realizarea indicatorilor economico-financiari în progres. Aceste rezultate au fost determinate de aplicarea consecventă a politicilor stabilite în planul de afaceri «The Future Together» de maximizare a randamentelor și a strategiei de consolidare a afacerii atât pe plan internațional cât și în România, până în anul 2030.

Cele mai importante realizari ale Antibiotice în S1 2024 vs S12023:

-       Venituri totale de 379,96 milioane lei, cu 8% mai mari;

-       Profitabilitate în creștere cu 20% ajungând la 72,4 milioane lei;

-       Majorare cu 25,7% a cifrei de afaceri obținute la export;

-       Lider valoric național, pe segmental hospital, pentru medicamente generice cu și fără prescripție medicală, cu o cota de piata de 13,2%;

-       Lider cantitativ în piața totală pentru pulberi injectabile (59,9%), unguente (20,1%), supozitoare și ovule (32,7%);

-       Cea mai mare creștere a acțiunii înregistrată la BVB în ultimul an, de 317,85%, prețul maxim al acțiunii fiind atins în luna iunie la valoarea de 3,3900lei.

Indicatorii de echilibru financiar urmăriți în primele 6 luni 2024:
Lichiditatea curentă (active curente/datorii bancare pe termen scurt) este de 18.74, mai mare decât 1,2 (nivel recomandat de instituțiile financiare);

EBITDA (profit din exploatare + cheltuieli cu deprecierea activelor + cheltuieli cu amortizarea) prezintă un trend ascendent de 7% de la 95.18 mil.lei în primele 6 luni 2023, la 101.86 milioane lei în aceeași perioadă a anului 2024;

Total datorii bancare (suma datoriilor bancare ca expresie a soldului creditului operațional și a soldului creditului de investiții):

     - Total datorii bancare/EBITDA este 1,16, mai mic decât de 3,5 (nivel recomandat de instituțiile financiare);
     - Total datorii bancare/capital propriu este de 0.14, mai mic decât 1 (nivel recomandat de instituțiile financiare);

Grad de îndatorare (total datorii/total activ) de 31.58% se înscrie în proiecția companiei ca urmare a restructurării creditului bancar și a colaborării cu Banca Europeană de Investiții.

Creștere cu 20% profitabilității în primul semestru din 2024
În primele 6 luni ale anului 2024 compania Antibiotice a înregistrat o creștere cu 8% a veniturilor totale, care au ajuns la valoarea de 379,96 milioane lei, comparativ cu perioada similară a anului precedent (352,54 milioane lei). Veniturile totale coraborate cu cheltuielile totale, în valoare de 301,53 milioane lei au condus la obținerea unui profit net cu 20% mai mare, în valoare de 74,2 milioane lei, comparativ cu primele 6 luni ale anului 2023 (62 milioane lei).

Consolidarea prezenței pe piața farmaceutică românească

În România, Antibiotice a obținut vânzări în piață în valoare de 250,3 milioane lei, menținându-și locul 4 în consum - cutii (dintr-un total de 345 companii) pe segmentul medicamentelor generice cu prescriptie și non-RX, având o cotă de piață de 4,6%.
Totodată, compania și-a consolidat poziția pe piața farmaceutică românească:

-       lider valoric pe segmentul medicamentelor generice cu prescriptie și non-RX comercializate în spitale, unde este recunoscută ca fiind principalul furnizor de medicamente antiinfecțioase, cu o cotă de piață de 13,2%, (pe o piață în care activează 227 companii);

-       lider cantitativ în piața totală pentru pulberi injectabile (59,9% dintr-un total de 57 companii), unguente (20,1% dintr-un total de 125 companii), supozitoare și ovule (32,7% dintr-un total de 49 companii);

Antibiotice și-a consolidat vânzările pe portofoliul de antiinfecțioase de uz sistemic, dezvoltând în același timp și clasele terapeutice unde ocupă poziții importante în piața internă: preparate dermatologice, sistem cardiovascular, sistem genito-urinar, sistem nervos central și tract digestiv. Extinderea portofoliului de antinfecțioase pe molecule critice recomandate de ghidurile naționale și internaționale în diverse tipuri de infecții s-a realizat în primul semestru din 2024 prin asimilarea a patru noi produse.

Dezvoltare susținută pe piețele internaționale, piețe noi accesate
În primul semestru al anului 2024, veniturile din vânzările pe piețele internaționale au înregistrat o creștere cu 25% ajungând la 150,8 milioane lei, comparativ cu perioada similară din 2023 (120,7 milioane lei).

În această perioadă, Antibiotice a accesat 4 noi piețe din Europa, cu produse injectabile: Italia, Franța, Polonia și Bulgaria care vor aduce un aport estimate la cifra de afaceri de 13 milioane lei. De asemenea, pe o nouă piață din Orientul Mijlociu, piața Emiratelor Arabe Unite, compania a realizat o prima livrare de medicamente, având stabilite în strategia de expansiune teritorială obiective privind înregistrarea de noi produse pentru creșterea prezenței în acest teritoriu.

O altă nouă piață pe care Antibiotice a pătruns în prima jumătate a anului 2024, este și Australia, unde compania a încheiat un parteneriat cu unul dintre cei mai mari jucători globali din piața produselor destinate spitalelor, lansând astfel un prim produs în această țară, alte două fiind în curs de înregistrare.  

Exportul de substanțe active pe bază de Nistatină sub formă nemicronizată și micronizată a crescut pe piețele principale (SUA, Europa, Asia) și a înregistrat progrese importante în proiectele de dezvoltare din America de Nord și America Latină, compania consolidându-și astfel statutul de lider mondial în producția acestei game de substanțe active. 

Majorare cu 50% a valorii investițiilor

În vederea dezvoltării sustenabile, valoarea investițiilor realizate de Antibiotice în prima jumătate a anului 2024 este de 40,96 milioane lei, în creștere cu 50% comparativ cu perioada similară a anului trecut (27,17 milioane lei).

Planul de investiții al Antibiotice care reflectă prioritățile și viziunea pe termen lung a companiei, este finanțat printr-un mix de surse, incluzând ajutor de stat conform H.G. nr. 807/2014, care vizează stimularea investițiilor cu impact major în economie, Planul Național de Redresare și Reziliență, Programul InvestEu al Comisiei Europene, credit din partea Băncii Europene de Investiții precum și resurse proprii ale companiei. Aceaste finanțări susțin implementarea proiectelor strategice ale Antibiotice, contribuind la consolidarea poziției în industrie, pregătind-o pentru viitor.

Abordarea companiei privind programul de investiții se concentrează pe două direcții principale, ce vizează atât dezvoltarea strategică, care susține creșterea cifrei de afaceri cât consolidarea afacerii, investiții considerate fundamentale pentru menținerea competitivității companiei și a cotei de piață.

Astfel, programul de investiții include proiecte care dezvoltă portofoliul de produse, stimulează cercetarea și deschid noi piețe. În perioada de referință, Antibiotice a investit 7,83 milioane de lei în dezvoltarea portofoliului de produse.

Totodată, alte investiții considerate prioritare în prima jumătate a anului 2024, au totalizat 33,13 milioane lei. Acestea au vizat punerea în funcțiune a unei capacități de producție de energie solară la sol de 2,5 MWh care să asigure 26,4% din consumul de energie al companiei (prin raportare la consumul din 2021), urmând ca până la finalul anului să se implementeze și un ansamblu de panouri fotovoltaice pe clădirile companiei cu o putere de 1,2 MW. În acest mod producția de energie verde va asigura autonomia din punct de vedere energetic până la aproximativ 35% din necesarul platformei industriale a Antibiotice.

Alte investiții realizate în perioada de referință, s-au orientat spre digitalizarea platformei, prin încheierea unui parteneriat cu IBM România, automatizarea proceselor specifice, modernizarea aparaturii de laborator, echipamentelor precum și extinderea capacităților de producție în special pentru noi forme farmaceutice, cum sunt soluțiile sterile și produsele topice sterile. În prima jumătate a acestui an compania a făcut demersurile privind selectarea ofertelor și identificarea contractorilor pentru realizarea acestor noi capacități de producție.

Produse noi asimilate în portofoliu, în acord cu nevoile pieței
Portofoliul actual al Antibiotice include 182 produse din 11 clase clase terapeutice, oferind pacienților un grad ridicat de adresabilitate șI accesibilitate la tratamente valoroase. În semestrul I 2024, compania a atras în portofoliul 19 produse noi. Dintre acestea:

- 4 produse RX completează portofoliul de antiinfecțioase cu molecule critice  recomandate de ghidurile naționale și internaționale în diverse tupuri de infecții;
- 4 produse sunt suplimente alimentare destinate susținerii sănătății sistemului digestiv, cardiovascular, genito-urinar, nervos-central (Urexpert®, Lejer Anti-Gas®,  Tri Oli®, Soriso Luna®);
- 3 produse topice
destinate îngrijirii tenului acneic și reducerea cicatricilor: Siloderm® , Tinero® TT Drop cremă hidratantă și Tinero® TT Pure mască purificatoare;
- 8 produse din gama de suplimente nutritive veterinare, VetAria+®
. Direcția de dezvoltare a segmentului veterinar, ca răspuns la cererea în creștere din piață pentru produse destinate menținerii stării de sănătate a animalelor de companie, se regăsește în planul de afaceri al companiei “The Future Together” și reprezintă o sursă de creștere în viitor a cifrei de afaceri a Antibiotice.

Premiul pentru cel mai atractiv angajator din industria farmaceutică românească
Cel mai important capital al companiei îl reprezintă oamenii bine pregătiți. Training-urile pentru dezvoltarea permanentă a competețelor prin Academia a+, beneficiile adaptate la piața muncii din industria farmaceutică acordate angajaților, programe de well-being, asigurarea unui climat organizațional modern au determinat ca în prima jumătate a acestui an, Antibiotice să înregistreze un grad de retenție de 98,67%. Totodată, compania a primit, pentru al doilea an consecutiv, premiul pentru cel mai atractiv angajator din industria farmaceutică românească, acordat de Randstad România Employer Brand Research, care realizează una dintre cele mai complexe cercetări de brand de angajator din lume.

 

***

 

Persoanele interesate de mai multe informații pot consulta Raportul administratorilor, opinia auditorului cu privire la situațiile financiare interimare la data de 30.06.2024  pe site-ul Bursei de Valori București (www.bvb.ro), al Autorității de Supraveghere Financiară (www.asfromania.ro) sau pe pagina web a companiei Antibiotice SA (www.antibiotice.ro), secțiunea „Investitori > Informații financiare > Raportări financiare”.

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
O fabrică din România a fost premiată pentru produsele scoase pe piață! Compania deține 21 de brevete internaționale
17/04/2025 15:55

O fabrică din Romania a fost premiată pentru produsele scoase pe piată! Este vorba despre fabrica de biscuiti ETi din Craiova. Compania a primit prestigiosul premiu „TPM Excellence Award Level 1” ...

S.C. DUO EXPERT S.R.L. anunță începerea implementării proiectului cu titlul ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE ÎN CADRUL SOCIETĂȚII DUO EXPERT S.R.L
17/04/2025 14:09

Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!“ S.C. DUO EXPERT S.R.L. anuntă inceperea implementării proiectului cu titlul ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE &Ic ...

Românii ar mai putea avea încă o zi liberă. Este vorba despre 4 februarie, Ziua Mondială de Luptă Împotriva Cancerului
17/04/2025 10:52

Parlamentarii S.O.S. Romania au depus la Parlament un proiect de lege prin care propun ca Ziua Mondială de Luptă Împotriva Cancerului - 4 februarie - să fie inclusă in lista sărbătorilor legale nelu ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” ”Digitalizarea MEDCONTAB EXPERT SRL”
17/04/2025 09:12

 „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” ”Digitalizarea MEDCONTAB EXPERT SRL”

SC EMS-ELECTRA SRL, având CUI 24256465, anunță demararea implementării proiectului ”Digitalizarea EMS-ELECTRA SRL pentru creșterea eficienței proceselor de business”
17/04/2025 09:09

 SC EMS-ELECTRA SRL, avand CUI 24256465, anuntă demararea implementării proiectului ”Digitalizarea EMS-ELECTRA SRL pentru cresterea eficientei proceselor de business”

COMUNICAT DE PRESĂ „PNNR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”  Anunț privind începerea implementării proiectului cu titlul ,,DIGITALIZAREA ACTIVITATII ANIMAR EXPERTVET SRL PRIN  ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE SI SOFTURI”
17/04/2025 09:00

COMUNICAT DE PRESĂ „PNNR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Anunt privind inceperea implementării proiectului cu titlul ,,DIGITALIZAREA ACTIVITATII ANIMAR EXPERTVET SRL PRIN ACHIZI ...

România e din nou țara cu cea mai mare inflație din UE
17/04/2025 06:34

Rata anuală a inflatiei in Uniunea Europeană a continuat să scadă in luna martie, pană la 2,5%, de la un nivel de 2,7% in februarie, insă Romania a redevenit tara cu cea mai ridicată inflatie, cu un avan ...

Industriaș român: Vom fi mai săraci cu 50%
17/04/2025 06:31

Stefan Vuza, proprietarul Chimcomplex, cel mai mare grup industrial romanesc din domeniul chimiei si petrochimiei, prevede un viitor sumbru pentru industria romanească, in următorii trei ani. Preturile mari ...

ANOFM – Peste 32.000 de locuri de muncă sunt disponibile la nivel național
16/04/2025 20:59

 Peste 32.000 de locuri de muncă sunt disponibile la nivel national, cele mai multe dintre ele pentru persoanele fără studii sau cu studii primare si gimnaziale.   Conform ANOFM, angajatorii cau ...

De-dolarizarea comerțului mondial aruncă în aer piața aurului
16/04/2025 20:03

* politica izolationistă a Casei Albe, cu deprecierea dolarului, care si-a pierdut rolul de „refugiu” sigur, si a lipsei de incredere in institutiile si activele americane din partea investitorilor ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei