Șeful ADI Prahova a fost demis în urma scandalului apei calde

horia-tiseanu-534x462

Dimensiune font:

| 04-08-2022 14:45

Directorul Asociaţiei Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară (ADI) Termo Prahova, Horia Tiseanu, a fost demis, joi, în urma scandalului privind sistarea apei calde în municipiul Ploieşti pentru o lună de zile.

Surse din cadrul administraţiei judeţene au confirmat, pentru AGERPRES, demiterea lui Tiseanu.

El a fost numit director al ADI Termo Prahova în toamna anului trecut, iar în timpul mandatului său s-a derulat licitaţia pentru delegarea gestiunii serviciului de furnizare a agentului termic în municipiul Ploieşti.

Tiseanu a fost primar al municipiului Câmpina în perioada 2004-2020.

El a fost trimis în judecată de DNA Ploieşti, în 2017, într-un dosar privind fapte de abuz în serviciu, trafic de influenţă şi instigare la delapidare în formă continuată, speţa fiind încă pe rolul instanţelor.

Aproximativ 130.000 de ploieşteni racordaţi la sistemul centralizat de termoficare nu beneficiază, de luni dimineaţă, de apă caldă ca urmare a unor lucrări care, conform operatorului de termoficare, vor dura circa 30 de zile, o parte dintre spitalele care funcţionează în oraş, între care cel de Pediatrie şi Secţia de Obstetrică Ginecologie a Spitalului Judeţean de Urgenţă (SJU) fiind, de asemenea, afectate.

Demararea acestor lucrări a fost anunţată, săptămâna trecută, de noul operator al Ploieştiului - Termoficare Prahova SA - prin intermediul unor afişe lipite la scările de bloc, iar apoi printr-un comunicat de presă.

"Odată cu preluarea capacităţilor de producţie de la fostul operator care a asigurat serviciile de furnizarea a apei calde menajere şi a termiei în Municipiul Ploieşti, o comisie tehnică cu sprijinul experţilor externi, desemnată să evalueze starea instalaţiilor, a întocmit un raport complex privitor la starea echipamentelor preluate. În acest moment, Cazanul de Apă Fierbinte nr. 2 este singura sursă de producere a energiei termice care este utilizabilă, restul surselor de producţie fiind inoperabile, din motive tehnice sau de reglementare. Caracterul urgent al operaţiunii de reparaţie a singurei surse de producţie a energiei termice, respectiv a Cazanului de Apă Fierbinte Nr. 2 din CET Brazi, dar şi realitatea tehnică din teren, obligă SC Termoficare Prahova SA să ia măsura nedorită de sistare a furnizării apei calde menajeră pe raza municipiului Ploieşti, începând cu data de 1 august, pentru o perioadă de aproximativ 30 de zile. SC Termoficare Prahova SA a adresat partenerilor din cadrul autorităţilor publice locale propunerea de a asigura, în perioada operaţiunilor de reparaţii, o sursă alternativă de furnizare a apei calde menajeră, prin închirierea şi instalarea a două Cazane Mobile de Apă Fierbinte", se arăta în comunicatul operatorului.

Preşedintele CJ Prahova, care este şi preşedinte al Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară (ADI) Termo Prahova, Iulian Dumitrescu, a anunţat, marţi, rezilierea contractului de delegare a serviciului de furnizare a agentului termic în sistem centralizat în municipiul Ploieşti.

"Azi a avut loc şedinţa AGA, am reziliat contractul de delegare a serviciului de termie. Principalul motiv a fost că ei aveau în contract obligativitatea furnizării apei calde către ploieşteni şi nu au respectat asta. Nu există vreun motiv ca să fi oprit CET-ul în acest moment. Pe această cale, cu ajutorul dumneavoastră o să îi somăm ca să înceapă livrarea de apă caldă cât mai curând posibil", a declarat Dumitrescu, după şedinţa AGA ADI Termo Prahova.

Contractul pentru delegarea gestiunii prin concesiune a serviciului public de alimentare cu energie termică produsă în mod centralizat pentru municipiul Ploieşti a fost câştigat, în luna mai, de o asociere formată din Geotherm Distribution SA şi Gas & Power Trading SRL.

Licitaţia a fost organizată după ce fostul operator, compania Veolia Energie Prahova, a anunţat, în octombrie 2021, rezilierea înainte de termen a contractului în baza căruia asigura serviciul de alimentare cu energie termică pentru municipiul Ploieşti.  

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Trenuri suplimentare de 1 Mai și Paște
30/04/2024 14:30

CFR Călători va asigura un program de transport special cu prilejul minivacanţei de 1 Mai şi Paşte, pentru facilitarea deplasării pasagerilor spre destinaţiile de vacanţă, dar şi spre domiciliu. Prin ...

Comunicat de presă ref: Finalizare Proiect ,, Închiderea depozitului temporar de deșeuri municipale Fălticeni, județul Suceava prin implementarea unei tehnologii inovatoare” IDTDMF
30/04/2024 13:54

 Comunicat de presă ref: Finalizare Proiect ,, Închiderea depozitului temporar de deseuri municipale Fălticeni, judetul Suceava prin implementarea unei tehnologii inovatoare” IDTDMF ...

S-a ieftinit mălaiul
30/04/2024 13:47

Preţurile produselor agricole au scăzut cu 18,69% in luna februarie 2024, comparativ cu luna februarie 2023, potrivit Buletinului statistic de preţuri al Institutului Naţionale de Statistică, in care se me ...

CNAIR a desemnat câștigătorul contractului necesar finalizării studiului de fezabilitate al Autostrăzii Braşov-Bacău
30/04/2024 13:36

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat, marţi, caştigătorul pentru contractul necesar finalizării studiului de fezabilitate al Autostrăzii Braşov-Bacău, respect ...

SC Intellink SRL – , a finalizat la data de 30.04.2024, implementarea proiectului „GREENE 4.0 – Increasing knowledge capacity and skills for manufacturing and technology companies to assess, plan, adopt and implement sustainable business models“
30/04/2024 10:50

 Proiect sustinut din fonduri acordate prin Mecanismul Financiar SEE 2014 - 2021 in cadrul programului „Dezvoltarea IMM-urilor in Romania – Schema mica de granturi pentru masuri soft” &n ...

Datoriile bugetului general iau amploare!
29/04/2024 12:28

Arieratele bugetului general consolidate au crescut cu 21,8%, in martie 2024, comparativ cu luna precedentă, la 389,9 milioane de lei, de la 320,1 milioane de lei in februarie, conform datelor publicate pe sit ...

Numărul autorizaţiilor de construire pentru clădiri rezidenţiale a scăzut
29/04/2024 10:49

Numărul autorizaţiilor de construire pentru clădiri rezidenţiale eliberate in primul trimestru din acest an a ajuns la 7.422, in scădere cu 7,2% faţă de trimestrul I din 2023, potrivit datelor publicate ...

Avem deficit de 35,88 miliarde lei
29/04/2024 00:09

Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din Produsul Intern Brut după primele trei luni din acest an, soldul negativ cifrandu-se la 35,88 miliarde de lei, faţă de 28,99 miliarde de lei sau 1,67% din PIB după pri ...

Ce trebuie să facă românii care au două mașini sau două case: Legea pe care foarte puțini o cunosc
28/04/2024 18:04

Pentru cei care detin două masini sau două apartamente, este crucial să constientizeze că vanzarea celei de-a doua masini sau a celei de-a doua locuinte in decursul aceluiasi an calendaristic poate implica ...

S-a deschis cea mai spectaculoasă șosea panoramică din Transilvania. Este un adevărat rival pentru Transfăgărășan
28/04/2024 00:08

I se mai spune Drumul Apusenilor sau Transalpina de Apuseni si este un drum de poveste. Traversează Muntii Apuseni si este inconjurat de un peisaj mirific. Astfel că, deschidere primului tronson din această ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei