Concedieri pe bandă rulantă la două companii importante din Iași! Angajații rămân șomeri

Dimensiune font:

| 10-04-2025 11:43

Două companii importante din Iași fac disponibilizări în această perioadă. Zeci de angajați vor rămâne șomeri până la începutul lunii mai 2025. Firmele Conduent și Alten Delivery Center vor face disponibilizări la Iași. Companii din industria auto, din județul Iași, au concediat sute de angajați de la finalul anului 2024


Alte două companii importante din Iași fac disponibilizări în această perioadă. Este vorba de Conduent Business Services România SRL și Alten Delivery Center. În total, vor fi disponibilizați 55 de angajați.

 

„Două companii din Iași și-au exprimat intenția de a face disponibilizări colective la sfârșitul lunii aprilie, începutul lunii mai 2025. Se mai fac disponibilizări în această perioadă, dar sunt individuale”, susține Adriana Sârghie, purtător de cuvânt în cadrul Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Iași.

 
Zeci de angajați care lucrează la două companii importante din Iași rămân fără locurile de muncă
Conduent Business Services România SRL va concedia 45 de persoane după sărbătorile pascale. Angajații ocupă poziții de analist resurse umane. Compania are activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center) și furnizare de servicii în procese de afaceri.

„Noi oferim oportunități, beneficii, un simț al comunității și multe altele, care ne fac un angajator de prim rang. Cu peste 56.000 de asociați în 24 de țări, ne propunem să dezvoltăm o cultură care acordă prioritate bunăstării și creșterii asociaților noștri, asigurându-ne că se simt apreciați și încurajați să exceleze atât personal, cât și profesional”, este prezentată compania pe site-ul oficial.


Conduent era unul dintre cei mai mari angajatori din Iași. În anul 2017, avea 1.602 angajați, iar în anul 2023 înregistra 769 de angajați. Cifra de afaceri înregistrată în 2023 a fost de 103.755.811 lei, cu un profit net de 3,1 milioane de lei. Compania are anunțuri de angajare pentru poziții de HR Solutions services și HR Business Analyst.

Disponibilizări se fac și în domeniul IT la Iași
De asemenea, compania Alten Delivery Center va face disponibilizări în această perioadă. Un număr de 10 ingineri de sistem software vor rămâne fără locul de muncă. Compania înființată în urmă cu 30 de ani sprijină strategiile de dezvoltare ale clienților săi în domeniile inovației, cercetării și dezvoltării și sistemelor informaționale tehnologice. Alten lucrează cu actori-cheie din sectoarele Aeronautică și Spațiu, Apărare și Naval, Securitate, Auto, Feroviar, Energie, Științe ale vieții, Finanțe, Retail, Telecomunicații și Servicii. Centrul de livrare ALTEN Europa de Est (ADC Europa de Est) face parte din rețeaua de centre de livrare offshore a Grupului ALTEN, împreună cu centre din alte regiuni, precum Maroc, India, Mexic și Spania. În acest moment, compania are în Europa 500 de angajați, patru sedii (Iași, București, Varșovia și Gliwice) și oferă servicii de inginerie și consultanță IT pentru clienții internaționali din sectoarele auto, aero, energetic, financiar sau științe ale vieții. Reporterii BZI au încercat să ia legătura cu reprezentanții celor două companii, însă nu au primit niciun răspuns la e-mail sau telefonic. Concedierile din domeniul IT au început încă de anul trecut în România.

AJOFM Iași: „O persoană cu studii superioare disponibilizată își găsește rapid un alt loc de muncă”
Chiar dacă aceste persoane rămân fără locurile de muncă, specialiștii din cadrul AJOFM Iași spun că își găsesc rapid un alt loc de muncă datorită studiilor superioare.

„În jur de 4 la sută din numărul șomerilor înregistrați la AJOFM sunt persoane cu studii superioare. În general, în cazul în care o persoană cu studii superioare este disponibilizată, își găsește rapid un alt loc de muncă și nu mai apelează la ajutorul nostru”, mai spune Adriana Sîrghie.

Lear Corporation, una dintre cele mai cunoscute companii americane la Iași, a concediat 40 de angajați din fabrica din Lețcani. Este a doua companie din industria auto care face disponibilizări, după ce suedezii de la Holmbergs au concediat toți angajații din Pașcani, unde se fabricau scaune auto pentru copii. Astfel, continuă concedierile la Iași. În această perioadă, două companii importante din Iași vor concedia zeci de angajați. 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Numărul de autorizații pentru clădiri rezidențiale în județul Iași, în primele luni ale anului 2025, a scăzut
17/04/2025 15:50

 Activitatea din sectorul constructiilor rezidentiale din judetul Iasi a inregistrat o scădere la inceputul anului 2025. Potrivit datelor oficiale, in luna februarie 2025 au fost eliberate 117 autoriza ...

Politehnica Iași a evitat  retrogradarea la „masa verde” în Liga a II-a de fotbal
16/04/2025 20:54

Plăti urgente de 650.000 de euro Pentru a-l indeplini, Poli trebuie să dovedească pană la miezul noptii că nu are datorii scadente la 31 decembrie 2024, sau că acestea sunt reesalonate.     ...

VIDEO Scandal în piața Alexandru cel Bun între inspectorii de control și comercianți
16/04/2025 12:00

 Vanzătorii controlati au protestat fată de actiunile de interzicere a vanzărilor fată de ei, iar inspectorii DSV au chemat jandarmii in ajutor. Inspectorii DSVSA Iasi anuntaseră anterior că se ...

Premieră națională: „Iconia” și tavanul „halucinant” al Palatului Culturii la Romanian Creative Week
15/04/2025 13:58

 Expozitie in premieră natională, la Iasi: „Iconia” si tavanul „halucinant” al Palatului Culturii vor transforma complet realitatea, la Romanian Creative Week. Aproape 20 de artis ...

Mașină spulberată de tren la Podu Iloaiei, în județul Iași. O femeie a murit și doi bărbați au fost răniți
13/04/2025 12:09

 O femeie a murit şi doi bărbaţi au fost răniţi, vineri seară, după ce autoturismul in care se aflau a fost spulberat de un tren, in oraşul Podu Iloaiei, in judeţul Iaşi. Masina, inmatriculată i ...

Un medic ortoped din Iași a fost arestat pentru 30 de zile pentru trafic de droguri
09/04/2025 22:30

 În această seară, un medic ortoped din Iasi a fost arestat pentru 30 de zile. Din primele informatii, se pare că acesta este acuzat de comiterea infracţiunii de trafic de droguri de risc si de m ...

Doi minori ieșeni au furat motorină de la mai multe ferme din județ
09/04/2025 20:28

  Doi minori ieseni au furat 1.000 de litri de combustibil si au vandut rapid intreaga cantitate pe piata neagră. Nu au luat in calcul faptul că, chiar si la tară, există camere de supraveghere. Acest ...

Iașul, sub asaltul unei rețele de spărgători din Republica Moldova. Locuințe de lux prădate de bunuri în valoare de 200.000 euro
09/04/2025 12:29

Timp de 4 luni de zile, o retea de hoti din Republica Moldova a terorizat judetul Iasi. Acestia au pătruns in mai multe locuinte de lux din municipiul Iasi, cu o precizie aproape chirurgicală, si au sustras b ...

Scandal imobiliar la Iași! Fundația Caritatea revendică în instanță terenul de sub Palatul de Justiție
07/04/2025 20:04

Fundatia Caritatea, cea care reprezintă interesele comunitătii evreiesti din Romania si-a epuizat grosul bunurilor imobiliare revendicate de la statul roman sau de la terti si se luptă in instantă pentru do ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei