12 Strategii Pentru Optimizarea Campaniilor PPC & Creșterea Vânzărilor

Untitled

Dimensiune font:

| 22-12-2022 09:48

 

 

 

Campaniile PPC sunt printre cele mai utilizate metode pentru creșterea vânzărilor atunci când vine vorba de digital marketing. Antreprenorii de succes știu că reclamele Google Ads plătite îi pot ajuta să genereze vânzări multe într-un timp scurt, tot ce trebuie să facă este să se asigure că anunțurile sunt optimizate corespunzător. 

 

Dacă și tu vrei să te bucuri de rezultatele aduse de campaniile PPC, citește acest articol în continuare. Vei afla nu mai puțin de 12 strategii pentru optimizarea campaniilor PPC și creșterea vânzărilor pe care le poți aplica pentru afacerea ta!

Optimizarea PPC: Ce este și de ce este importantă?

Optimizarea unei campanii reprezintă procesul de îmbunătățire a acesteia, de a spori eficacitatea prin câteva fine ajustări care pot impacta radical rezultatele promovării PPC. Fiecare canal de marketing poate fi optimizat - există optimizare SEO, optimizarea marketingului prin email, a marketingului prin conținut etc., iar reclamele plătite ar trebui să se bucure de aceeași atenție. 

12 strategii de optimizare a campaniilor PPC

Dacă îți dorești să ai campanii PPC care să îți aducă rezultate din ce în ce mai performante, iată care sunt cele 12 strategii de optimizare pe care le poți implementa: 

  1. Actualizează-ți lista de cuvinte cheie în mod regulat

Analizează care sunt cuvintele cheie profitabile, cu un cost care poate fi susținut pe toată durata campaniei plătite în Google, și care sunt cuvintele cheie care au un cost prea mare, neprofitabil pentru tine. Bineînțeles, poți înlocui acele cuvinte cheie nerentabile cu altele pentru a testa în continuare și a găsi noi cuvinte cheie care să îți ajute campania să ajungă la persoanele potrivite.

  1. Construiește în continuare liste de cuvinte cheie negative

Lista de cuvinte cheie negativă este utilizată adesea de către specialiștii PPC. Practic, această listă conține cuvinte cheie similare cu cele pentru care campania va fi vizibilă sau din același câmp semantic, dar care nu au intenție tranzacțională sau nu reprezintă cu acuratețe care sunt produsele sau serviciile pe care tu le oferi. Este esențial să ai o listă cu cuvinte cheie negative cât mai cuprinzătoare pentru a te asigura că administrarea bugetului Google Ads va fi optimă.

  1. Îmbunătățește-ți performanța site-ului

Această strategie nu este valabilă doar pentru campaniile PPC, ci este universal valabilă în tot ceea ce privește marketingul digital. Performanța site-ului este „un pilon de susținere” pentru toate eforturile tale de promovare. Gândește-te în felul următor: poți avea o campanie PPC optimizată de cei mai buni specialiști dintr-o agenție de Google Ads, poți investi un buget de invidiat în promovarea pe Google Ads, dacă site-ul tău nu este construit ținând cont de principiile de bază ale web designului, dacă paginile se încarcă greu etc., un utilizator, chiar dacă ajunge pe landing page-ul tău cu intenția de a face o achiziție, cel mai probabil va părăsi pagina în doar câteva secunde. Așadar, înainte de a implementa o strategie de marketing, asigură-te că site-ul tău este ușor de folosit și trece testele de performanță puse la dispoziție de Google (precum PageSpeed Insights) sau alte tool-uri de specialitate.

  1. Asigură-te că site-ul tău este sigur și accesibil

Trecând mai departe, un site trebuie să fie sigur și accesibil pentru fiecare persoană. Siguranța unui utilizator pe site poate fi verificată cu ușurință prin existența acelui mic lacăt din bara URL-ului și a prezenței „https” la începutul acestuia. Un site accesibil este, pe scurt, un site care nu prezintă probleme de lizibilitate, care nu pune probleme userilor când vine vorba despre navigație - meniul este intuitiv, imaginile au suficient contrast, paginile de ajutor, contact ș.a. pot fi găsite cu ușurință etc.

 

  1. Creează pagini de destinație localizate

Dacă afacerea ta este una care oferă servicii locale sau ai magazine fizice în anumite orașe, accentuează acest lucru prin landing pages localizate. Spre exemplu, dacă ai magazine fizice în sectorul 1 și sectorul 3, poți avea câte o pagină în site pentru fiecare dintre acestea, optimizate cu cuvintele cheie potrivite. De asemenea, dacă oferi servicii în anumite orașe, precum consiliere juridică, poți avea câte o pagină în site pentru fiecare oraș în parte, unde să oferi detalii, spre exemplu, despre specialiștii pe care îi ai. După ce aceste pagini sunt construite, le poți promova prin anunțuri PPC care să fie vizibile doar persoanelor din acele zone/ orașe.

  1. Folosește extensii la anunțuri

Extensiile la anunțuri reprezintă o modalitate ușoară de a oferi utilizatorilor mai multe informații într-o modalitate simplă. Poți adăuga ca extensii câteva pagini din site care au legătură cu anunțul tău. Spre exemplu, un magazin online care are un anunț PPC pentru pagina de produse bio, poate adăuga extensii cu trimitere directă către paginile de snack-uri bio și băuturi bio. Un site care oferă servicii poate folosi extensiile pentru o trimitere directă către pagina de contact și pagina „despre noi” din site. Fiecare extensie poate fi configurată cu un heading și o scurtă descriere care ar trebui să fie cât mai convingătoare. Practic, cu ajutorul extensiilor, poți avea un anunț care să promoveze mai multe pagini din site, nu doar una. 

  1. Dezvoltă o strategie de remarketing

Prin remarketing sau retargetare, persoanele care deja au interacționat cu site-ul tău, cele care s-au arătat interesate de produsele sau serviciile tale, vor vedea din nou un anunț cu scopul de a le determina să finalizeze achiziția. De asemenea, prin afișarea repetată a anunțului tău, publicul țintă va deveni mai familiar cu afacerea. Dacă eforturile PPC sunt susținute de strategia SEO și site-ul este în primele rezultate din SERP, persoanele din publicul țintă vor avea o încredere mai mare în serviciile și produsele tale.

  1. Fă testări A/B

Testările A/B presupun implementarea simultană a două campanii care folosesc elemente de copywriting sau elemente vizuale ușor diferite pentru a observa care variantă funcționează mai bine. Spre exemplu, poate varia imaginea unui produs când vine vorba de Shopping Ads sau poate varia CTA-ul când vina vorba de Search Ads. Important este să urmărești performanța fiecărei variante și să stabilești mai apoi care este anunțul în care merită să investești un buget mai mare - anunțul A sau anunțul B.

  1. Valorifică FOMO (teama de a rata)

Este dovedit faptul că în era internetului, utilizatorii suferă de FOMO - fear of missing out. Fie că este vorba despre ultimul produs apărut pe piață, fie că este vorba despre ultima postare a unei celebrități sau a unui influencer, oamenii trebuie să vadă, să cumpere, să folosească acum. Teama de a rata o reducere mare, de a pierde șansa de a cumpăra o pereche de pantofi trendy pentru că stocurile sunt limitate etc., poate fi valorificată prin termeni specifici în campaniile PPC. Cuvinte precum: cumpără acum, reduceri limitate, ofertă valabilă în limita stocului disponibil ș.a. pot trezi teama de a rata a utilizatorilor, determinându-i să finalizeze achiziția cât mai repede. 

  1. Concentrează-te pe canalele care generează cele mai multe conversii 

Este de la sine înțeles că ar trebui să te concentrezi pe acele canale care îți aduc cele mai multe conversii. Cu toate acestea, în practică poate fi observată adesea o încăpățânare a antreprenorilor de a-și îndrepta bugetul spre un anumit canal de marketing pentru că li s-a promis de diverse persoane că, într-o anumită perioadă de timp, canalul va deveni profitabil. Multe afaceri se promovează prin Video Ads, deși publicul lor țintă nu are răbdare să urmărească un videoclip de promovare. Bugetul tău trebuie îndreptat spre canalele de marketing care îți aduc cel mai bun ROI, nu spre canalele care sunt trendy acum. 

  1. Perfecționează-ți abilitățile de copywriting

Textul unui anunț este un element de bază. Dacă acesta nu este convingător, întreaga campanie are de suferit. Deși importanța este mai mare în momentul în care anunțul nu este însoțit de un element vizual (imagine sau video), chiar și în cazul acestora trebuie să existe un CTA convingător sau un storyline inteligent. Învață bazele copywriting-ului, asigură-te că folosești un tone of voice potrivit publicului tău țintă și vei vedea cum reclamele tale încep să fie din ce în ce mai performante.

  1. Treci la licitarea manuală

Deși poate părea mai ușor să folosești licitarea automată și să lași algoritmul să decidă pentru tine, licitarea manuală îți oferă un control sporit asupra campaniilor PPC și este modalitatea folosită cel mai adesea de către specialiștii PPC. Învață mai multe despre secretele licitării manuale și implementează cât mai repede schimbarea! 

 

 

Acum că ai aflat cele 12 strategii pentru optimizarea campaniilor PPC, poți trece la implementarea lor. Deși unele pot fi implementate imediat, pentru unele este necesară puțină pregătire și know-how. Dacă nu ai timpul necesar pentru a învăța tainele copywritingului, secretele licitării manuale sau cum funcționează testările A/B, apelează la Limitless.ro, o agenție care oferă servicii PPC și se poate ocupa de administrarea campaniilor în Google Ads și promovarea site-ului tău pe Google!

 

Sursa foto: Unsplash.com


Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
TikTok, la un pas de interdicție totală în SUA. Decizia crucială a Curții Supreme se apropie
10/01/2025 22:40

TikTok, una dintre cele mai populare platforme de socializare din lume, riscă să fie interzisă complet pe teritoriul Statelor Unite incepand cu 19 ianuarie 2025. Legea care ar duce la blocarea acesteia a fos ...

Ciocolata, deliciu gastronomic și aliat al sănătății
10/01/2025 10:11

Ciocolata, deliciu gastronomic si aliat al sănătătii   Ciocolata este un adevărat simbol al plăcerii si rafinamentului culinar, un ingredient capabil să aducă bucurie in orice moment al zilei. D ...

„Mulți dintre noi nu suntem conștienți de capacitatea de a depăși obstacole nici măcar la vârsta adultă”
09/01/2025 20:43

Dezvoltarea personală in adolescentă joacă un rol esential in formarea identitătii si a caracterului fiecărui tanăr. Prin explorarea pasiunilor, gestionarea emotiilor si cultivarea abilitătilor sociale, ...

David Popovici vrea sa-l impace pe CTP.
09/01/2025 16:45

David Popovici şi-a cumpărat un Porsche Spyder in valoare de 150.000 de euro. În timp ce unii l-au incurajat să-şi facă plăcerile şi să-şi trăiască tineretea, au existat voci care l-au criticat ...

 Alege anvelope all-season pentru o eficiență mai mare a mașinii tale
09/01/2025 16:44

 Alege anvelope all-season pentru o eficientă mai mare a masinii tale Anvelopele joacă un rol crucial in siguranta si performanta masinii tale. Alegerea tipului potrivit de anvelope poate influenta semn ...

Ghid Complet pentru Alegerea și Utilizarea Benzilor LED și a Profilurilor de Aluminiu
08/01/2025 13:06

Ghid Complet pentru Alegerea si Utilizarea Benzilor LED si a Profilurilor de Aluminiu   Benzile LED au devenit un element esential pentru iluminarea modernă, oferind un amestec ideal intre estetic ...

Încălțămintea de piele de iarnă și impactul său asupra sănătății picioarelor
08/01/2025 11:59

Încăltămintea de piele de iarnă si impactul său asupra sănătătii picioarelor Încăltămintea de piele este mai mult decat o alegere de stil. Este o investitie in sănătatea picioarelor tale ...

Puterea vindecătoare a oxigenului. Ce este ozonoterapia
07/01/2025 17:01

Ozonoterapia, o metodă medicală bazată pe utilizarea ozonului, castigă din ce in ce mai mult teren in domeniul sănătătii alternative. Această practică, cunoscută pentru potentialele sale beneficii in ...

 Mușcatele – flori cu povești și energie vindecătoare
07/01/2025 12:40

Printre florile care insufletesc ferestrele caselor si curtile mănăstirilor, muscatele ocupă un loc aparte. Simplitatea si eleganta lor au captivat generatii intregi, dar aceste plante nu sunt doar simple de ...

Care poziție de somn este dăunătoare pentru creier? Ce boli pot să apară
06/01/2025 14:38

Un studiu revolutionar prezentat la Conferinta internatională 2024 a Asociatiei Alzheimer a scos la iveală o posibilă legătură intre dormitul pe spate si un risc crescut de boli neurodegenerative. Avand i ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei