9 Întrebări esențiale înainte de angajarea firmei de organizare a nunții tale

cover (3)

Dimensiune font:

| 20-11-2023 15:47

 9 Întrebări esențiale înainte de angajarea firmei de organizare a nunții tale

            Se apropie ziua cea mare și te-ai gândit să delegi organizarea acesteia unei agenții care se ocupă de planificarea evenimentelor. Dar știi cum să alegi oamenii potriviți, astfel încât să nu ai surprize neplăcute pe parcursul întregului proces sau poate chiar în ziua nunții?

         Organizarea nunții tale este o etapă crucială în planificarea vieții alături de persoana iubită. Alegerea firmei potrivite care să facă asta, poate face diferența între o zi de vis și o experiență stresantă.

            Am pregătit pentru tine în acest articol 9 întrebări esențiale pe care fiecare cuplu ar trebui să le adreseze unei agenții înainte de angajare!

           Cu atât de multe detalii de gestionat, este ușor să fiți copleșiți de procesul de organizare a nunții. Alegerea unei firme potrivite poate părea o provocare, deoarece nu vrei să lași nimic la voia întâmplării în ziua cea mare. Iată de ce este vital să pui întrebările potrivite înainte de angajarea unei agenții de organizare a nunții.

          Așadar, care sunt aceste întrebări?

       "Cum abordați situațiile de urgență în timpul evenimentului?"
      În timpul unei nunți pot apărea situații neprevăzute. Este esențial să afli cum gestionează firma astfel de situații. Asigură-te că au un plan bine pus la punct și o echipă pregătită pentru a face față oricăror evenimente neașteptate.

          "Ce servicii sunt incluse în pachetul standard?"
         Este important să clarifici ce include pachetul standard oferit. Ai grijă ca tot ceea ce doriți ca și cuplu să fie inclus și specificat cât mai clar, astfel încât să nu existe surprize neplăcute mai târziu.

           ‘’Poți să-mi arăți o nuntă pe care ai realizat-o la un preț similar?’’

      Iată o altă întrebare utilă pentru a ghida procesul înainte de a lua o decizie de angajare. Nu poți ști cu exactitate astfel de detalii, dar măcar îți poți face o idee despre ceea ce poți aștepta din partea firmei la un buget asemănător.

           ‘’Cum sunteți disponibili în timpul zilei?’’

        Este foarte important să știți care este programul exact și că puteți apela chiar și în situații urgente, pentru că pot interveni și acestea în special pe ultima sută de metri de organizare.

          ‘’Cât de mare este echipa și cu cine vom ține legătura?’’

     Și acest aspect este important pentru că în funcție de amploarea evenimentului, este bine să știți dacă există suficient personal. Pe de altă parte, este necesar să stabiliți o singură persoană cu care să țineți legătura.

          "Care este modalitatea de comunicare pe parcursul întregului proces?"
       Comunicarea eficientă este cheia succesului în organizarea unei nunți. Întreabă cum veți fi ținuți la curent cu fiecare detaliu, de la alegerea florilor până la programul zilei nunții.

           "Care este politica de anulare și rambursare?"
        În situația puțin probabilă în care trebuie să anulați sau să amânați nunta, este crucial să cunoașteți politica de anulare a firmei. Asigurați-vă că sunteți conștienți de toate costurile asociate.

          "Cum contactați furnizorilor și cum gestionați detaliile logistice?"
          Contactarea furnizorilor care să ofere servicii profesionale de catering, fotografie etc, este foarte importantă, pentru că vreți ca totul să decurgă perfect: de la meniu până la decorațiuni. Întrebați cum se asigură firma că toți furnizorii asigură servicii profesionale și că totul merge ca pe roate.

            Dacă și trupa pentru nunta este furnizată de către firma organizatoare, trebuie să vă asigurați că este ce vă doriți. Dar în acest caz vă recomandăm să vă ocupați voi să angajați o trupa nunta despre care știți că face senzație la orice eveniment.

         "Care este programul de lucru în ziua nunții?"
         Cunoașterea exactă a programului din ziua nunții este crucială pentru a evita întârzieri și surprize neplăcute. Asigurați-vă că toți furnizorii sunt la curent cu programul stabilit.

          Așadar, voi, ca și cuplu, nu trebuie să subestimați importanța acestor întrebări esențiale. Alegeți cu înțelepciune și bucurați-vă de cea mai frumoasă zi!

 

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Rolul colagenului și al elastinei în menținerea unui ten sănătos
24/11/2024 15:25

Un ten luminos, neted si ferm nu este doar un simbol al frumusetii, ci si un indicator al sănătătii generale. În spatele unui aspect tanăr al pielii se află două proteine esentiale: colagenul si ela ...

Lumina din gesturi. Puterea ritualurilor în timpul prezentului
24/11/2024 14:06

   În iuresul zilelor noastre, ritualurile sunt fărame de sacru, adăpostite in gesturi mici si momente de respiro. Ele dau sens si formă trecerii noastre prin timp, fie că apartin unor tradi ...

Sindromul impostorului.Umbra succesului care apasă pe umerii multora
23/11/2024 15:06

Într-o sală de conferinte elegantă dintr-un hotel central, Claudia priveste zambind inspre cei peste o sută de oameni care o ascultă fascinati. Este specialistă in tehnologie, invitată să sustin ...

Slugărnicia - Umbra docilității și a interesului personal
23/11/2024 14:04

Într-un colt de cafenea linistit, un angajat povesteste cu jumătate de zambet si o doză de frustrare ascunsă despre colegul care, cu o elegantă calculată, face reverente invizibile sefului de fiecare ...

Procrastinarea sau arta subtilă de a amâna viața
22/11/2024 12:39

Într-o dimineată linistită de marti, Andrei priveste absent ecranul laptopului său. Deadline-ul pentru un raport important este doar la cateva ore distantă, dar browserul său este deschis la un video ...

 Umbrele motivației pierdute. Când visele devin fragmente
22/11/2024 12:19

Într-un apartament mic, intr-un colt al orasului, Andreea isi priveste cana de cafea goală. Nu stie cand a răcit. Poate e de dimineată. Poate de ieri. În jurul ei, lucrurile par inghetate in timp ...

Persoanele care dețin termometre cu mercur riscă închisoarea
21/11/2024 19:16

 Dacă detii un termometru cu mercur, risti să te confrunti cu dosar penal. Conform articolului 359 din Codul Penal, simpla detinere a unui astfel de termometru constituie infractiune. Persoanele surprins ...

Hygge la bloc. Apartamente transformate în oaze de confort urban
21/11/2024 16:12

Într-un timp in care totul se miscă rapid, ideea de a crea un spatiu care incetineste ritmul vietii a castigat popularitate inclusiv printre ieseni. Blocurile standard de apartamente, candva criticate pe ...

Economia dietelor nesănătoase. Costurile ascunse ale alimentației procesate și fast-food
21/11/2024 15:56

Un hamburger suculent sau o portie de cartofi prăjiti, cumpărate in cateva minute si consumate pe fugă, par solutii rapide pentru mesele zilnice. Dar ce se ascunde dincolo de ambalajele colorate si sloganuri ...

Cuptorul de pizza de grădină: ce modele sunt cele mai populare și cum să-l folosești
21/11/2024 14:59

 Un cuptor de pizza de grădină este visul oricărui iubitor de preparate italiene autentice. Dacă iti place să organizezi seri in aer liber cu prietenii sau familia, gătitul in grădină poate deveni ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei