Povestea brandului Louis Vuitton - de la sărăcie, la viață de lux
Dimensiune font:
Conform statisticilor din 2020, brandul Louis Vuitton ocupă locul 9 printre cele mai scumpe mărci din lume, iar veniturile sale anuale din vânzări sunt de 15 miliarde de dolari.
Povestea mărcii a început în urmă cu aproape 170 de ani, când Louis Vuitton a decis să își facă singur un rost. Părinții lui, tatăl fermier și tâmplar, iar mama - pălărier, au murit destul de devreme, iar băiatul a avut o relație proastă cu mama sa vitregă. Când a împlinit 13 ani, a plecat la Paris pe jos. A parcurs în total de 470 km pe parcursul a 2 ani, ocupând diferite locuri de muncă. Ajuns în capitală, Louis a fost ucenicul lui Marechal, care producea valize de călătorie pentru oamenii bogați în perioada revoluției industriale. Louis Vuitton a lucrat 17 ani pentru Marechal. Începând din 1853, Vuitton a devenit producător personal de cutii și ambalator pentru împărăteasa Franței, Eugenie de Montijo (soția lui Napoleon Bonaparte III), având mulți clienți bogați și puternici. Ei au fost cei care i-au asigurat lui Louis muncă până la sfârșitul carierei sale.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau