Activiştii ieşeni pro-autostradă, lăsaţi cu ochii în soare!
Dimensiune font:
I s-a întâmplat preşedintelui „Împreună pentru Moldova”, care a venit la Bucureşti pentru o şedinţă care nu a mai avut loc
Fără îndoială, implicarea reprezentanţilor societăţii civile în elaborarea strategiilor referitoare la realizarea autostrăzilor, a constituit un câştig pentru decidenţi. De altfel, până săptămâna trecută, la toate şedinţele periodice ale
Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au fost invitaţi să participe, conform unui protocol stabilit anterior, liderii „Împreună pentru Moldova” şi „Mişcarea pentru Dezvoltarea Moldovei”, ideile acestora fiind benefice în pregătirea celor doua proiecte vitale pentru Moldova, A7 și A8.
Lucrurile au avut un parcurs firesc până zilele trecute, când, din motive necunoscute, şedinţa săptămânală de la CNAIR nu a mai avut loc, reprezentanţii companiei omiţând să-i anunţe de acest lucru pe partenerii lor de dialog. O spune liderul IPM, într-o postare în care descrie acestă episod neplăcut. „M-am prezentat la sediul CNAIR din București pentru a participa la ședința săptămânală. La intrarea în instituție am fost întâmpinat de un jandarm care mi-a spus ca nu a fost informat despre vreo ședința la CNAIR. Am pus mâna pe telefon și am sunat la cabinetul directorului general. În urma discuției cu șefa de birou am aflat ca ședința săptămânală nu se va tine, punct. Am cerut explicații însă nu mi-au fost oferite. Pentru angajata CNAIR nu a contat prea mult că am venit din celălalt capăt de țară! Vreau să precizez că este pentru prima dată când nu am primit informații în timp util. De regulă primeam mesaj prin care ni se comunica ora de începere, dacă întâlnirea este fizica sau online și cine participă. Am speranța totuși, ca întâmplarea de astăzi nu se va mai repeta, iar ședințele de progres care au contribuit la mișcarea lucrurilor, vor fi reluate lunea viitoare”, afirmă Ionel Apostol.
Nemulţumit şi de CFR
De parcă anularea şedinţei nu ar fi fost destul, activistul ieşean mai povesteşte despre condiţiile în care a fost nevoită să străbată drumul de la Bucureşti la Iaşi. „Mă aflu în trenul IR 1665, într-o căldură infernala și o mizerie de nedescris. Am luat bilet la clasa 1, plătind cu o treime mai mult faţă de clasa a doua, crezând că voi putea călători cei 460 de km în condiții cât de cât umane. Diferența între clase la CFR Călători ţine doar de culoarea scaunelor. Condițiile sunt de anii 1970. Nașul nici n-a avut curajul sa controleze biletele. Asta ca să nu mai vorbesc de viteza de deplasare. Oare companiile astea mamut pot fi modernizate în vreun fel?”, se întreabă Ionel Apostol. Lucian STATE
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau