Family Market Miroslava – din bine, în mai bine
Dimensiune font:
Din 14 iulie 2022, locuitorii din Miroslava și zonele limitrofe au mai aproape noul concept Family Market, dezvoltat de compania IULIUS, printr-o investiție de 12 milioane de euro. Un loc cu aer occidental într-o comunitate în plină dezvoltare , cu numeroase familii ,întreprinzători, oameni gospodari, care își doreau de mult în proximitate un proiect de retail. Un proiect ce reduce dependența de mașină, fiind amplasat în centrul comunei, Family Market contribuie activ la îmbunătățirea stilului de viață al locuitorilor din Miroslava, oferindu-le mai mult timp ce poate fi petrecut împreună cu cei dragi.
Inaugurarea Family Market Miroslava i-a surprins în mod extrem de plăcut. Au simțit din prima clipă atmosfera caldă creată de gazde și dorința acestora de a transmite senzația de „acasă”. Acea casă, unde miile de locuitori din comună (și nu numai) pot petrece timp agreabil, la cumpărături sau în zonele dedicate serviciilor.
Parteneriatul cu Auchan, care a deschis un nou tip de supermarket, asigură mare parte din ceea ce ar putea să caute cei 140.000 de potențiali cumpărători. Iar cifra amintită e în continuă creștere. Și asta pentru că zona se dezvoltă de la an la an, după cum arată statisticile și șantierele de noi locuințe. Dan Niță, primarul comunei Miroslava, s-a arătat încântat de posibilitatea de a-și face cumpărăturile fără a mai fi nevoit să iasă din localitate: „Este una dintre investițiile private de referință din județul nostru și ne mândrim cu asta. La aproximativ un an de la emiterea autorizației de construire, centrul comunei s-a schimbat în MAI BINE și MAI FRUMOS. Family Market Miroslava va fi un simbol pentru comunitatea noastră și un loc unde se vor întâlni toți miroslăvenii”.
Sigur că miroslăvenii amintiți de primarul Dan Niță nu ar veni la Family Market doar pentru că-i foarte aproape de casă. Ei găsesc aici tot ce le trebuie la aceeași calitate cu magazinele dintr-un centru comercial urban, ca Iulius Mall sau Ansamblul Palas: supermarket, băcănie, carmangerie, patiserie & pizzerie, restaurant, cofetărie, farmacie, fashion și produse pentru casă, librărie, coafor, curățătorie, pet shop, coffee shop și multe altele.
Ioana Toșa, director Teritoriu Nord Auchan Retail România, a arătat la inaugurare care sunt atuurile noului supermarket: „Deschiderea Auchan Miroslava reprezintă un moment important pentru noi, fiind primul proiect din noul concept de supermarket, de mari dimensiuni, pe care Auchan l-a testat și dezvoltat în ultimii ani. Aici, ne întâmpinăm vecinii cu prețuri mici zi de zi, o ofertă extinsă de produse provenite de la producători și furnizori locali, inclusiv din Iași, produse proaspete fabricate în propriile laboratoare, dar și cu o mulțime de beneficii pentru clienții fideli, precum serviciul gratuit de închiriat unelte dedicat membrilor MyCLUB Auchan”. Interesant de subliniat, Auchan Family Market este prima unitate din România dotată doar cu case de marcat „self check-out”. Sistemul facil și intuitiv le permite clienților să-și scaneze și să-și achite singuri cumpărăturile, atât cu numerar, cât și cu cardul.
Ieșenii ar putea fi puțin invidioși pe locuitorii din Miroslava. Și asta pentru că din 14 iulie a fost lansat în premieră pentru județul Iaşi primul magazin al brandului Sinsay, parte a grupului LPP din Polonia. E vorba despre un concept nou de magazin, pe o suprafață de 1.000 mp, cu îmbrăcăminte şi accesorii pentru femei, copii şi bărbați, precum şi articole pentru casă şi produse de înfrumusețare.
Dacă ținem cont de faptul că Family Market include și sala de evenimente „Verdi” a brandului Congress Hall, atunci miroslăvenii au un motiv în plus să se simtă bine atunci când participă la o nuntă, o petrecere de botez sau un un eveniment corporate.
„Mixul de magazine şi facilităţi a fost personalizat pe aşteptările locuitorilor, pentru a simplifica și înfrumuseţa viaţa rezidenţilor şi a le oferi mai mult timp de calitate alături de cei dragi, reducând drumurile spre oraş. Totodată, Family Market este o platformă de susţinere şi promovare a antreprenorilor şi producătorilor locali, majoritari în proiect, care vor oferi produse autohtone, de calitate”, a arătat Radu Pârlea, managerul Family Market, cu ocazia tăierii panglicii.
Una peste alta, e o plăcere să treci prin zona nou amenajată fie și doar pentru parcul cu peste o sută de arbori maturi, gazonul impecabil, fântâna arteziană și statuia „Oda Bucuriei”, realizată cu talent de artistul Vladlen Babcinețchi.
„Aici e o adevărată oază de relaxare!”, cum pe bună dreptate a exclamat unul dintre tinerii veniți la inaugurare.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau