Scandal în USR Iaşi!

Dimensiune font:

| 05-10-2020 19:25

* în opinia unor membri de partid, oameni cu state vechi de servicii în cadrul formațiunii, actuali parlamentari, nu vor mai figura pe liste la alegerile din decembrie * aceştia susţin că termeni precum „corectitudine, meritocrație, transparență” sunt valabili doar în sloganuri publice, nu şi la USR Iași”  

Membri USR din Bucureşti şi Iaşi se declară nemulţumiţi în legătură cu desemnarea delegaţilor USR-Plus care vor decide listele de candidaţi pentru alegerile parlamentare, precum şi de perspectiva ca parlamentari cu o activitate bună să nu se regăsească pe aceste liste. Adina Popa, membru USR Iași a scris pe pagina personală de pe rețeaua de socializare că mai mulți membri ai filialei sunt nemulțumiți de modul în care se realizează listele pentru alegerile parlamentare. „Primăria Iaşi a fost pierdută detaşat de candidata noastră, care se pare că nu era deloc ceea ce aşteptau ieşenii ca alternativă la Mihai Chirica. Dacă la europarlamentare Alianța a avut la Iaşi 60.000 de voturi, iar la prezidențiale 38.000, acum a luat doar 26.000. E clar că a intervenit o dezamăgire în rândul ieşenilor. Rezultatul nu se explică doar prin absența listelor suplimentare, pentru că în alte oraşe s-a putut. Pur şi simplu candidata nu a convins. Eu cred şi că o grămadă dintre voturile primite au fost pur anti-Chirica, nu pro-Chichirău. La Consiliul Local, Cosette a decis apoi foarte dramatic că nu face cu nici un chip majoritate cu PNL, că vom sta în opoziție. După ce a făcut scandal şi a rupt orice punte de colaborare matură dintre PNL şi consilierii USR PLUS în folosul ieşenilor, imediat şi-a anunțat intern candidatura la un nou mandat de deputat. Ideea de a lupta pentru Iaşi ca consilier sau chiar viceprimar, cum şiret i-a propus Chirica, e de neconceput pentru ea. Ea oricum voia la Bucureşti, localele au fost doar un mod de a-şi mai creşte cota politică pe banii partidului (adică ai cetățenilor). Cred că oamenii au intuit lipsa de sinceritate şi de loialitate față de Iaşi, au simțit că face campanie de parcă nici n-ar vrea să câştige”, spune aceasta.

Bodea îi vrea locul lui Lungu!

Adina Popa mai crede că Cosette Chichirău a fost taxată pentru că i-a adus în partid pe foştii liberali Bodea, Ignat şi Timofciuc – „cu care noi, membrii USR, ne-am trezit efectiv peste noapte puşi cu mâna de Cosette pe locuri eligibile la locale, fără vot intern, fără vreo procedură statutară, fără o minimă consultare măcar”. „Şi faptul că Marius Bodea a ieşit abia pe locul 3 la preşedinția Consiliului Județean e un semn că electoratul nu a prea gustat traseismul curat. Dar nu-i nimic, au intrat toți 3 în CJ şi CL, strecurați pe listele Alianței. Iar domnul Bodea deja renunță la locul în CJ şi e ca şi stabilit a fi noul senator USR-Plus de Iaşi în locul lui Dan Lungu. E neclar cum va fi acest mandat pentru Iaşi, dar oricum pe ansamblu va fi ceva mai bine ca în precedentul. Schimbarea se face cu paşi mai mici pe la noi, dar totuşi se face. Din județ şi municipiu roşu Iaşul a devenit galben, e o evoluție importantă. Şi am scăpat de jenantul preşedinte CJ, Maricel Popa, înlocuit acum de liberalul Costel Alexe, care, oricum ar fi el, e alt nivel. Poate data viitoare vor fi ai noştri mai buni şi vom trece pe albastru/portocaliu”, mai spune Adina Popa.

Aceasta mai vorbeşte de neamuri, amici sau colegi de şcoală în cărţi pentru parlamentare. „Eu personal nu m-am implicat în campanie de data asta, spre deosebire de euro şi prezidențiale, inclusiv din motivele de mai sus. La parlamentare m-aş fi implicat, dar ieri am aflat că cei pe care îi susțin în cursa internă pentru locuri eligibile în Parlament – avocatul Mihai Lupu la deputați şi scriitorul Dan Lungu la senatori – nu au nici cea mai mică şansă la votul intern în fața autobuzelor de neamuri, amici sau foşti colegi de şcoală mobilizați la vot de aghiotantul d-nei Chichirău, Filip Hăvârneanu (şi el proaspăt ales consilier local fruntaş, care acum vrea deputat). Ieri s-a anunțat deci lista delegaților care au fost votați în municipiu pentru a merge în Conferința Județeană să aleagă candidații USR Iaşi la Parlament. Nici măcar un singur delegat de-al opoziției la Cosette&co nu a ieşit pe lista de 78, deşi opoziția s-a tot întărit de un an-doi încoace”, mai afirmă membrul USR. Dan CONSTANTINESCU

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:52

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
În Iași, la Pașcani și Hârlău a fost lansat „Raftul cu bunătăți locale”
08/04/2025 17:11

* specialistii subliniază că sustinerea micilor producători trebuie să vină atat prin stiintă si inovatie, cat si prin implicarea retailerilor, prin crearea de spatii speciale dedicate produselor locale, ...

O primărie din Iași, falimentată de deciza judecătorilor. Mașina primarului, confiscată
08/04/2025 17:10

* executorul judecătoresc a confiscat masinile Primăriei Băltati! * acesta a pus in aplicare o decizie a Curtii de Apel Iasi, care a stabilit că  primarul din Băltati a generat unei societăti comerci ...

Rutiera din Iași iese la stradă cu elicopterul!
08/04/2025 17:10

* in perioada 8 – 17 aprilie a.c., poliţiştii rutieri ieseni vor actiona, cu sprijinul unui echipaj din cadrul  Inspectoratului General de Aviaţie al M.A.I., astfel că traficul rutier va fi survo ...

Iașul nu-i „o fundătură”!
08/04/2025 17:10

* administratorul unui site a scandalizat asociatiile civice pro-autostradă * „Acest personaj considera deunăzi in cadrul unui podcast că Moldova este o fundătură, avand o atitudine ofensatoare si xe ...

Cozonacii din supermarket au până la 16 E-uri și sute de grame de zahăr!
08/04/2025 17:01

* 100% din cozonacii cu nucă si cacao pentru Sărbătorile de Paste au in compozitie E-uri - aditivi alimentari * numărul acestora variază intre 1 si 16, cu precizarea că 10% din produse au in compozitie 16 ...

Primarul Mihai Chirica a participat la Forumul Economic de la Chișinău
08/04/2025 15:06

Timp de două zile pe 7 si 8 aprilie, capitala Republicii Moldova a fost gazda unui eveniment de anvergură internatională - Forumul Economic de la Chisinău. Organizat de International Business Society si des ...

Concursul Național de Interpretare „Eduard Caudella” aduce excelența muzicală în prim-plan la Iași
08/04/2025 14:19

Între 6 si 8 mai 2025, Iasul va deveni punctul de atractie pentru lumea muzicii academice din Romania, odată cu desfăsurarea celei de-a IX-a editii a Concursului National de Interpretare „Eduard C ...

Peste 84.000 de ieșeni primesc pensia mărită
08/04/2025 13:55

* distribuirea ajutoarelor financiar destinate pensionarilor pentru sărbătorile pascale a inceput * in mod obisnuit, pensiile ajung in posesia seniorilor in perioada 1-13 aprilie, dar cei care primesc pensia ...

Adăposturile civile ale Iașului, la mâna gospodinelor! Curtea de Conturi, chemată să facă ordine
08/04/2025 13:50

* multe dintre aceste spaţii aflate la subsolurile blocurilor sunt acum „boxe” pentru butoaiele cu murături şi varză sau pur şi simplu au fost transformate in spaţii de depozitate a lucrurilor ...

UAT MUNICIPIUL DOROHOI: lansarea proiectului Eficientizarea energetica a clădirilor Secție Materno Infantil și Bloc alimentar spălătorie COD SMIS: 324825
08/04/2025 13:39

 COMUNICAT DE PRESĂ Data: 8 aprilie 2025 Eficientizarea energetică a clădirilor Sectie Materno Infantil si Bloc alimentar spălătorie COD SMIS: 324825

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei