Tartori noi la Urbanism!

1urbanism pud

Dimensiune font:

| 27-02-2022 10:00

Cea mai hulită direcției a Primăriei se reorganizează * primarul Mihai Chirica a delegat doi jurişti să verifice şi să semneze pentru legalitate documentele cu conţinut juridic, certificatele de urbanism şi autorizaţiile de construire sau demolare * de asemenea, edilul-şef a nominalizat diferiţi angajaţi ai Primăriei să preia, punctual, procedurile specifice activităţii Direcţiei de Urbanism * mai mult, începând de luni, certificate de atestare a edificării vor fi publicate online pe site-ul municipalităţii

Ultimele evenimente în care a fost implicat l-au determinat pe primarul Mihai Chirică să acorde o importanţă mult mai mare calităţii morale şi profesionale a subalternilor săi, ştiut fiind faptul că edilul-şef a ajuns protagonistul unor dosare fie în urma unor neglijenţe ale angajaţilor, fie prin manevrele unor persoane care, ulterior, aveau să obţină calitatea de martor-protejat în respectivele speţe. Astfel, primarul Mihai Chirica a delegat-o pe pe doamna Alexandra Manea, consilier juridic la Direcţia Juridică, să verifice şi să semneze pentru legalitate documentele cu conţinut juridic din cadrul Direcţiei Arhitectură şi Urbanism, cu excepţia documentelor referitoare la soluţii tehnice respectiv: dispoziţii de şantier, studiu de specialitate privind soluţia de arhitectură, avize de oportunitate, rapoarte de informare privind documentaţii de urbanism, notificări privind dezbaterile publice, precum şi documentele emise de către Serviciul G.I.S. Cadastru şi Biroul Reglementare Publicitate Urbană. Un alt jurist, doamna Emanuela Iulia Simion , va verifica şi semna pentru legalitate certificatele de urbanism şi autorizaţiile de construire sau demolare, în locul doamnei Mihaela Dana Pintilie

Aveţi o problemă? Iată cine se va ocupa de aceasta

Pentru celelalte proceduri specifice activităţii Direcţiei Arhitectură şi Urbanism au fost numite alte persoane. Amalia Pintilei va gestiona documentaţiile depuse în vederea efectuării recepţiilor privind lucrările de construcţii şi atestare a edificării construcţiilor, va arhiva aceste documente şi va transmite statistici la Biroul de Statistică. Aceasta va întocmi adeverinţele necesare actualizării cărţilor funciare ale imobilelor la solicitarea beneficiarilor. La rândul său, Vartolomei Andraş Zlăvog va reprezenta autoritatea publică locală în cadrul procedurii de recepţie a lucrărilor şi a procedurii de edificare a construcţiilor. Domnia sa va trebui să verifice în mod expres conformitatea cadastrală a documentaţiilor propuse în raport cu autorizaţiile emise, urmând să semneze procesele verbale de recepţie şi certificatele de atestare a edificării construcţiilor. De asemenea,  Lucian Vieru va reprezenta autoritatea publică locală în cadrul procedurii de recepţie a lucrărilor şi a procedurii de atestare a edificării  construcţiilor, având şi sarcina de a verifica conformitatea arhitecturală precum şi conformitatea în fapt a construcţiei edificate raportată la documentaţia autorizată. În fine, a fost desemnat domnul Sergiu Călin să reprezinte autoritatea publică locală în cadrul procedurii de recepţie a lucrărilor şi a procedurii de atestare a edificării construcţiilor şi să verifice în mod expres conformitatea structurală a bunului edificat şi a lucrărilor de instalaţii de toate tipurile. În cazul acestuia, atribuţiile conferite prin fişa postului rămân în continuare valabile.

Ce sarcini le revin viceprimarilor

În ceea ce priveşte certificatele de atestare a edificării construcţiilor, acestea  vor fi semnate de către Zlăvog Vartolomei Andraş, Vieru Lucian, Călin Sergiu, Manea Alexandra, arhitectul şef sau de către primar, prin persoana desemnată. De asemenea, primarul Mihai Chirica va semna avizele de oportunitate şi autorizaţiile de construire sau demolare, viceprimarul Daniel Juravle va semna certificate de urbanism şi pe cele de atestare a edificării construcţiilor, iar viceprimarul Cezar Baciu se va ocupa de soluţiile arhitecturale şi va semna, în numele şi pentru primar, documentele emise de către Serviciul GIS Cadastru. Nu în ultimul rând, Petru Movilă, administrator public al oraşului, va semna, în numele şi pentru primar, comunicările şi răspunsurile emise de către Direcţia Arhitectură şi Urbanism.

Certificate de atestare a edificării vor fi publicate online

Primarula  mai anunţat ieri că, în urma unor propuneri venite de la ieșeni (pe rețelele de socializare și în mass-media), certificatele de atestare a edificării vor fi publicate online, pe site-ul Primăriei Iași (www.primaria-iasi.ro).

„Vor fi publicate toate datele permise de lege, cu excepția numelui beneficiarului: adresă, carte funciară, destinație, descriere, autorizație de construire, proces verbal de recepție și semnatarii documentului. Documentele vor fi postate într-o secțiune specială a paginii web a municipalității”, a spus primarul Chirica. Lucian STATE

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ERMAGIL S.R.L,  derulează, din 30 iulie 2024, proiectul „DEZVOLTAREA ACTIVITĂȚII ERMAGIL S.R.L. PRIN ACHIZIȚIA DE ECHIPAMENTE”
25/11/2024 09:54

 COMUNICAT DE PRESĂ                                                     & ...

ENVIROTECH CONSULT S.R.L – derulează, începând cu data de 08 august 2024, proiectul „DEZVOLTAREA ACTIVITĂȚII FIRMEI ENVIROTECH CONSULT S.R.L.”, cod SMIS 314597
25/11/2024 09:48

 COMUNICAT DE PRESĂ  Data: 25.11.2024 LA LANSAREA PROIECTULUI ”DEZVOLTAREA ACTIVITĂTII FIRMEI ENVIROTECH CONSULT S.R.L.”

Doi pumni daţi, trei ani de puşcărie primiţi
25/11/2024 08:58

 Întamplarea ce i-a adus atata ghinion popricăneanului s-a petrecut in seara de 19 mai 2023. Tanărul lucrase toată ziua in gospodăria consăteanului Iulian A., pe care-l ajutase să taie nişte l ...

 O păşcăneană a bătut un bărbat şi i-a sustras telefonul
25/11/2024 08:55

Păşcăneana Rada A. şi iubitul ei, Florin S., au fost trimişi in judecată pentru săvarşirea infracţiunilor de „talhărie calificată”, respectiv „lovire sau alte violenţe”, fapt ...

Doi soţi din Iaşi au demarat o afacere de turism sexual
25/11/2024 08:48

Prin incheierea finală de vineri, 22 noiembrie, judecătorul de cameră preliminară a dat undă verde intr-un nouă proces de proxenitism, inculpaţi fiind soţii Cătălin şi Andreea N., plus taximetristul ...

Magistraţii i-au împlinit dorinţa. L-au băgat la zdup pe un hârlăuan ce înjurase un poliţist
25/11/2024 07:59

Oprit şi legitimat decătre agentul de poliţie Dumitru D., tanărul a devenit recalcitrant, s-a pus ope injurat şi ameninţat. Nici după ce a fost imobilizat şi dus la secţie, nu s-a potolit. Dimpotriv ...

Echipamente informatice noi în școlile ieșene
25/11/2024 07:58

* Primăria investeste 5 milioane de euro pentru achizitionarea in scoli a 1.379 de display-uri (table) interactive si 1.379 de suporturi pentru display, 1.155 de calculatoare all-in-one, 231 de laptopuri, 1.36 ...

Incendiu la Volovăț. Șase echipaje de pompieri s-au luptat cu flăcările care au cuprins o casă
24/11/2024 18:47

Şapte echipaje de pompieri au intervenit, duminică după-amiază, pentru stingerea unui incendiu la o casă din localitatea Volovăţ, au anunţat reprezentanţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă ...

Expoziție în aer liber la Muzeul Unirii -  „Iași, oraș minunat”
24/11/2024 17:08

      Complexul Muzeal National „Moldova” Iasi propune publicului expozitia in aer liber „Iasi, oras minunat” semnată de artistul fotograf Ozolin Dusa si organizată i ...

 Trotinetele electrice din Iași, între viteză, haos și revoluția mobilității urbane
24/11/2024 16:52

Trotinetele electrice au invadat străzile din Iasi cu o viteză ametitoare. În ultimii doi ani, mijloacele de transport usor si ecologic s-au transformat dintr-un trend urbanist inovator intr-un adevăra ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei