Tartori noi la Urbanism!
Dimensiune font:
Cea mai hulită direcției a Primăriei se reorganizează * primarul Mihai Chirica a delegat doi jurişti să verifice şi să semneze pentru legalitate documentele cu conţinut juridic, certificatele de urbanism şi autorizaţiile de construire sau demolare * de asemenea, edilul-şef a nominalizat diferiţi angajaţi ai Primăriei să preia, punctual, procedurile specifice activităţii Direcţiei de Urbanism * mai mult, începând de luni, certificate de atestare a edificării vor fi publicate online pe site-ul municipalităţii
Ultimele evenimente în care a fost implicat l-au determinat pe primarul Mihai Chirică să acorde o importanţă mult mai mare calităţii morale şi profesionale a subalternilor săi, ştiut fiind faptul că edilul-şef a ajuns protagonistul unor dosare fie în urma unor neglijenţe ale angajaţilor, fie prin manevrele unor persoane care, ulterior, aveau să obţină calitatea de martor-protejat în respectivele speţe. Astfel, primarul Mihai Chirica a delegat-o pe pe doamna Alexandra Manea, consilier juridic la Direcţia Juridică, să verifice şi să semneze pentru legalitate documentele cu conţinut juridic din cadrul Direcţiei Arhitectură şi Urbanism, cu excepţia documentelor referitoare la soluţii tehnice respectiv: dispoziţii de şantier, studiu de specialitate privind soluţia de arhitectură, avize de oportunitate, rapoarte de informare privind documentaţii de urbanism, notificări privind dezbaterile publice, precum şi documentele emise de către Serviciul G.I.S. Cadastru şi Biroul Reglementare Publicitate Urbană. Un alt jurist, doamna Emanuela Iulia Simion , va verifica şi semna pentru legalitate certificatele de urbanism şi autorizaţiile de construire sau demolare, în locul doamnei Mihaela Dana Pintilie
Aveţi o problemă? Iată cine se va ocupa de aceasta
Pentru celelalte proceduri specifice activităţii Direcţiei Arhitectură şi Urbanism au fost numite alte persoane. Amalia Pintilei va gestiona documentaţiile depuse în vederea efectuării recepţiilor privind lucrările de construcţii şi atestare a edificării construcţiilor, va arhiva aceste documente şi va transmite statistici la Biroul de Statistică. Aceasta va întocmi adeverinţele necesare actualizării cărţilor funciare ale imobilelor la solicitarea beneficiarilor. La rândul său, Vartolomei Andraş Zlăvog va reprezenta autoritatea publică locală în cadrul procedurii de recepţie a lucrărilor şi a procedurii de edificare a construcţiilor. Domnia sa va trebui să verifice în mod expres conformitatea cadastrală a documentaţiilor propuse în raport cu autorizaţiile emise, urmând să semneze procesele verbale de recepţie şi certificatele de atestare a edificării construcţiilor. De asemenea, Lucian Vieru va reprezenta autoritatea publică locală în cadrul procedurii de recepţie a lucrărilor şi a procedurii de atestare a edificării construcţiilor, având şi sarcina de a verifica conformitatea arhitecturală precum şi conformitatea în fapt a construcţiei edificate raportată la documentaţia autorizată. În fine, a fost desemnat domnul Sergiu Călin să reprezinte autoritatea publică locală în cadrul procedurii de recepţie a lucrărilor şi a procedurii de atestare a edificării construcţiilor şi să verifice în mod expres conformitatea structurală a bunului edificat şi a lucrărilor de instalaţii de toate tipurile. În cazul acestuia, atribuţiile conferite prin fişa postului rămân în continuare valabile.
Ce sarcini le revin viceprimarilor
În ceea ce priveşte certificatele de atestare a edificării construcţiilor, acestea vor fi semnate de către Zlăvog Vartolomei Andraş, Vieru Lucian, Călin Sergiu, Manea Alexandra, arhitectul şef sau de către primar, prin persoana desemnată. De asemenea, primarul Mihai Chirica va semna avizele de oportunitate şi autorizaţiile de construire sau demolare, viceprimarul Daniel Juravle va semna certificate de urbanism şi pe cele de atestare a edificării construcţiilor, iar viceprimarul Cezar Baciu se va ocupa de soluţiile arhitecturale şi va semna, în numele şi pentru primar, documentele emise de către Serviciul GIS Cadastru. Nu în ultimul rând, Petru Movilă, administrator public al oraşului, va semna, în numele şi pentru primar, comunicările şi răspunsurile emise de către Direcţia Arhitectură şi Urbanism.
Certificate de atestare a edificării vor fi publicate online
Primarula mai anunţat ieri că, în urma unor propuneri venite de la ieșeni (pe rețelele de socializare și în mass-media), certificatele de atestare a edificării vor fi publicate online, pe site-ul Primăriei Iași (www.primaria-iasi.ro).
„Vor fi publicate toate datele permise de lege, cu excepția numelui beneficiarului: adresă, carte funciară, destinație, descriere, autorizație de construire, proces verbal de recepție și semnatarii documentului. Documentele vor fi postate într-o secțiune specială a paginii web a municipalității”, a spus primarul Chirica. Lucian STATE
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau