Zilele Liceului de Informatică

Dimensiune font:

| 23-01-2021 12:00


Onorând această șansă extraordinară de a fi urmașii lui Moisil, vă invităm la Zilele Liceului Teoretic de Informatică “Grigore Moisil” Iaşi din 25 și 26 ianuarie 2021. Cu gândul la strălucirea minții academicianului Grigore C. Moisil, ducem mai departe viziunea sa deosebită de a se încrede în informatică și de a lansa educației cea mai mare provocare – digitalizarea și tehnologizarea.
Suntem recunoscători profesorilor și directorilor care au construit adevărate caractere. De asemenea, vrem să le mai arătăm încă o dată absolvenților noștri cât de mult îi prețuim pentru tot ceea ce ne-au lăsat și pentru performanețele obținute în companiile IT și în instituțiile din întreaga lume. Ne propunem să transmitem aprecieri cadrelor didactice care anul acesta și-au depășit propriile așteptări profesionale și au implementat 3 tipuri de scenarii de învățare: în format clasic (în sala de clasă), în format hibrid și în format online. Suntem și cu acest prilej alături de elevii noștri, îi susținem să-și găsească pasiunea, să creadă în visele lor, să prețuiască oamenii și știința, dăruind comunității înzecit din ceea ce au primit.
Ne propunem să continuăm împreună profesori, elevi, părinți, absolvenți dezvoltarea comunității LIIS, prin puterea constantă de a ne conecta la viitor, pentru a oferi Liceul Teoretic de Informatică “Grigore Moisil” Iaşi în mod onorant urmașilor noștri!
LIIS a inițiat și lansat în anul 2019 Conferința Noi perspective ale educației în era digitală, în vederea construirii unei comunități educaționale deschise schimbului de bune practici pentru utilizarea tehnologiilor în învățare, dar și oportunităților de dezvoltare oferite de mediul universitar, de companiile IT și decidenții din comunitatea locală. La conferință vor participa specialiști în educație, profesori universitari, aproape 100 de cadre didactice din școlile din județ, profesorii Liceului Teoretic de Informatică „Grigore Moisil” Iaşi, elevi. Lucrările susținute în plen vor constitui repere în dezvoltarea cadrelor didactice, în construirea de scenarii didactice adecvate nevoilor de învățare ale elevilor, iar pe termen lung, aceasta devine una dintre premisele strategiilor de formare a cadrelor didactice conectate la dinamica economică și socială actuală. 
Companiile IT au răspuns în număr foarte mare invitației noastre de a sprijini dezvoltarea elevilor Liceului Teoretic de Informatică „Grigore Moisil” Iaşi, care este, de fapt, o investiție sustenabilă în dezvoltarea inteligentă a comunității noastre dragi, a Iașului nostru minunat pe care ni-l dorim cu toții un oraș SMART.
Workshop-ul Educație în era digitală vine în completarea curriculumului școlar pentru a oferi oportunități de învățare informale și nonformale elevilor noștri talentați și cu o continuă dorință de autodepășire. Elevii vor adresa întrebări specifice fiecărei companii, vor urmări prezentări ale produselor informatice, se vor conecta la strategii de recrutare, modalități de dezvoltare personală și profesională adecvate cerințelor de pe piața muncii, orice este util pentru dezvoltarea competențelor din perspectiva angajatorilor. 
Conferința Educația financiară transdisciplinară. Educație pentru viață, viziune și strategie, organizată de Liceul Teoretic de Informatică „Grigore Moisil” Iaşi în parteneriat cu Banca Comercială Română și Inspectoratul Școlar Județean Iași, își propune, prin constatări, sugestii, proiecții, să aducă în prim plan dezbaterea importanței educației financiare în școală și rolul jucat de fiecare disciplină în parte în pregătirea elevilor pentru cunoașterea mediului financiar și formarea abilităților necesare pentru a deveni, la maturitate, independenți financiar. Diseminarea rezultatelor proiectului pilot realizat de Inspectoratul Școlar Județean Iași în parteneriat cu Banca Comercială Română, în primăvara anului 2020, proiect intitulat Fișe interdisciplinare – noțiuni de educație financiară abordate din perspectiva altor discipline din curriculumul școlar, pentru nivelul gimnazial și liceal, a avut în prim plan abordarea noțiunilor de educație financiară la disciplinele: limba și literatura română, matematică, istorie, geografie, engleză, educație socială și științele socio-umane. Valorizarea materialelor didactice realizate și schimbul de idei, de strategii de învățare din cadrul conferinței vor contribui la dezvoltarea spiritului antreprenorial al profesorilor și elevilor. 
Creativitate, IT, excelență sunt coordonatele care definesc Atelierul de produse digitale Noi perspective ale educației în era digitală, aflat la ediția a III-a. Acesta reunește pasionații de site-uri, softuri, roboți și resurse multimedia. Atelierul a fost creat din dedicație pentru elevi, cu scopul de a valorifica și de a stimula creativitatea în domeniul IT și interesul pentru anumite domenii. Pentru că ideile frumoase crează o schimbare, produsele digitale premiate vor fi prezentate elevilor de gimnaziu. 
Menționăm și celelalte activități derulate, unele dintre ele cu o tradiție de peste 10 ani, iar altele complet noi, deoarece avem în vedere întotdeauna propunerile anuale ale Consiliului Școlar al Elevilor, în urma consultării cu liderii claselor: Filmul de prezentare al retrospectivei Moisil și urmașii săi, 2015-2020, Galeria virtuală de postere dedicate academicianului Grigore C. Moisil din acest an , Workshop cu elevii Grigore Moisil – vizionarul care a introdus informatica în România, Maratonul maximelor Marca Moisil, Prezentările rezultatelor și proiectelor viitoare ale atelierelor de robotică CyLIIS si CyLIIS Peppers, exerciții de public speaking moderate de specialiști în dezvoltarea personală, activități care vizează creșterea stimei de sine, orientarea în carieră intitulate Examenul – reușită versus eșec.
Programul detaliat al tuturor activităților organizate poate fi consultat aici: 
La Liceul Teoretic de Informatică „Grigore Moisil” Iaşi am învățat de la mentorul Grigore C. Moisil că “Nicio problemă nu are granițe, orice răspuns are mai multe”.

Director,

Adina Romanescu
 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:52

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
În Iași, la Pașcani și Hârlău a fost lansat „Raftul cu bunătăți locale”
08/04/2025 15:24

* specialistii subliniază că sustinerea micilor producători trebuie să vină atat prin stiintă si inovatie, cat si prin implicarea retailerilor, prin crearea de spatii speciale dedicate produselor locale, ...

Rutiera din Iași iese la stradă cu elicopterul!
08/04/2025 15:23

* in perioada 8 – 17 aprilie a.c., poliţiştii rutieri ieseni vor actiona, cu sprijinul unui echipaj din cadrul  Inspectoratului General de Aviaţie al M.A.I., astfel că traficul rutier va fi survo ...

Iașul nu-i „o fundătură”!
08/04/2025 15:22

* administratorul unui site a scandalizat asociatiile civice pro-autostradă * „Acest personaj considera deunăzi in cadrul unui podcast că Moldova este o fundătură, avand o atitudine ofensatoare si xe ...

Cozonacii din supermarket au până la 16 E-uri și sute de grame de zahăr!
08/04/2025 15:22

* 100% din cozonacii cu nucă si cacao pentru Sărbătorile de Paste au in compozitie E-uri - aditivi alimentari * numărul acestora variază intre 1 si 16, cu precizarea că 10% din produse au in compozitie 16 ...

Primarul Mihai Chirica a participat la Forumul Economic de la Chișinău
08/04/2025 15:06

Timp de două zile pe 7 si 8 aprilie, capitala Republicii Moldova a fost gazda unui eveniment de anvergură internatională - Forumul Economic de la Chisinău. Organizat de International Business Society si des ...

Concursul Național de Interpretare „Eduard Caudella” aduce excelența muzicală în prim-plan la Iași
08/04/2025 14:19

Între 6 si 8 mai 2025, Iasul va deveni punctul de atractie pentru lumea muzicii academice din Romania, odată cu desfăsurarea celei de-a IX-a editii a Concursului National de Interpretare „Eduard C ...

Peste 84.000 de ieșeni primesc pensia mărită
08/04/2025 13:55

* distribuirea ajutoarelor financiar destinate pensionarilor pentru sărbătorile pascale a inceput * in mod obisnuit, pensiile ajung in posesia seniorilor in perioada 1-13 aprilie, dar cei care primesc pensia ...

Adăposturile civile ale Iașului, la mâna gospodinelor! Curtea de Conturi, chemată să facă ordine
08/04/2025 13:50

* multe dintre aceste spaţii aflate la subsolurile blocurilor sunt acum „boxe” pentru butoaiele cu murături şi varză sau pur şi simplu au fost transformate in spaţii de depozitate a lucrurilor ...

UAT MUNICIPIUL DOROHOI: lansarea proiectului Eficientizarea energetica a clădirilor Secție Materno Infantil și Bloc alimentar spălătorie COD SMIS: 324825
08/04/2025 13:39

 COMUNICAT DE PRESĂ Data: 8 aprilie 2025 Eficientizarea energetică a clădirilor Sectie Materno Infantil si Bloc alimentar spălătorie COD SMIS: 324825

Lucrările la Podul de Flori de la Golăiești – Zagarancea, care va încheia A8, vor începe cu ceremonii pe ambele maluri ale Prutului
08/04/2025 10:45

Autoritătile au bătut palma pentru demararea lucrărilor la podul rutier peste Prut, care va uni localităţile Golăieşti (Romania) şi Zagarancea (Republica Moldova). Construcţia se numeşte „Podul ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei