Cum și-au cheltuit partidele subvențiile în iunie. PSD, sumă colosală pentru „presă și propagandă”, iar USR PLUS plătește avocați

PNL   89482_pnl

Dimensiune font:

| 26-07-2021 00:01

Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) a publicat rapoartele pe luna iunie a modului în care partidele politice din România au cheltuit subvenția electorală. Ca și în lunile anterioare, PSD rămâne campion la cheltuielile pentru „presă și propagandă”, acolo unde a dat peste 3 milioane de lei, în timp ce PNL a distribuit o mare parte din subvenție pe organizarea alegerilor din filiale.

În total, partidele au primit pentru luna iunie peste 13 milioane de lei din bugetul de stat, potrivit datelor AEP. Cea mai mare parte din sumă a ajuns la PSD, aproximativ 5.2 milioane de lei, urmat de PNL, cu 4.4 milioane și de USR cu 2.4 milioane. AUR a încasat puțin peste 1 milion, PMP a primit 275.000 de lei iar ProRomânia aproape 200.000.

PSD, sumă uriașă către presă și propagandă

Dintre toate formațiunile care au încasat subvenția de la AEP, PSD a învestit cei mai mulți bani către „presă și propagandă”. Conform raportului AEP, din totalul de 5,2 milioane primit în luna iunie, PSD au cheltuit 3,3 milioane de lei la acest capitol, sau 64% din subvenția totală. O cheltuială importantă pentru PSD a fost și cotizația către organizațiile politice internaționale, pentru care social-democrații au plătit aproape 240.000 de lei.

Comparat cu restul partidelor, formațiunea condusă de Marcel Ciolacu a cheltuit cel mai mult și pentru consultanța politică precum și cea juridică, acolo unde a scos din visterie 123.000 de lei, respectiv 58.000 de lei. PSD a mai plătit și 123.000 de lei pentru organizarea de sondaje

PNL, in logica alegerilor

La fel ca și în cazul PSD, cheltuiala principală a liberalilor din luna iunie a fost „presa și propaganda”, acolo unde au scos din buzunat peste 1.2 milioane de lei, înscădere însă față de lunile anterioare, și de trei ori mai puțin decât au băgat PSD. A doua cea mai însemnată plată a PNL a reprezentat-o organizarea alegerilor pentru șefiile filialelor din țară. Concret, liberalii investit aproape 185.000 de lei pentru „organizarea de activități cu caracter politic”.
 

Paradoxal, deși este unul dintre cele mai mari partide din țară, PNL a plătit mult mai puțin decât PSD sau USR pentru personal, adică 174.000 de lei, în timp ce social-democrații au dat 542.000 de lei. În ce privește consultarea politică și cea juridică, liberalii au cheltuit 117.000 de lei, respectiv 27.000 de lei. La capitolul sondaje de opinie, spre deosebire de PSD și USR, PNL nu a cheltuit niciun leu.

USR, sedii de lux

Spre deosebire de PNL și PSD care au investit sume uriașe pentru „presă și propagandă”, USR a cheltuit o sumă mult mai mică raportat la subvenția primită de la AEP. Conform raportului, formațiunea lui Dan Barna a plătit 69.000 de lei în această direcție. Cea mai mare cheltuială a USR pe luna iunie a reprezentat-o cea pentru personal - 644.000 de lei, reprezentând o sumă mai mare decât a PSD, care este cel mai mare partid din România.

O cheltuială însemnată pentru USR o reprezintă și chiria și utilitățile sediilor filialelor din țară, care reprezintă aproape dublu față de cat au dat PNL și de 8 ori mai mult decât PSD. Concret, USR a plătit 149.000 de lei pentru chirii, în timp ce PNL a dat 87.000 iar PSD 17.000. Sediile scumpe vin la pachet și cu o întreținere scumpă, la care USR a scos din visterie, in iunie, peste 15.000 de lei, pe când liberalii au plătit 5.500 de lei iar social-democrații 8.300 de lei.

USR a mai dat bani mulți și către avocați - aproape 100.000 de lei, peste cât au plătit PSD (8.400 de lei) și PNL (12.000 de lei).

AUR, cel mai bogat partid

Pentru a cincea lună la rând, formațiunea condusă de către George Simion și Claudiu Târziu nu a cheltuit aproape niciun ban din subvenția primită de la stat. Potrivit documentului AEP, deși în iunie AUR a încasat un milion de lei, nu a cheltuit decât 8 lei, pentru comisioane bancare. În total, de la începutul anului, AUR a adunat puțin peste 6 milioane de lei din subvenția de la stat.

Înainte să intre în Parlament, AUR afirma mai întâi că va refuza subvenția pentru partide, după care, că va construi spitale din suma respectivă. Legea însă nu le permite să facă asta, iar subvenția de la AEP intră înconturile partidului oricum. În urmă cu câteva luni, AUR a dorit să depună un proiect de lege pentru eliminarea suvențiilor pentru partide, dar în cele din urmă și-a schimba planul după ce, potrivit unor surse politice, marile partide din parlament le-au comunicat că nu vor susține în niciun caz o astfel de inițiativă.  

 

 

 

Vanzare teren IASI - 75.899 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în locaţia din sat Lunca Cetăţuii, comuna Ciurea, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 75899 mp (7,5899 hectare) şi un număr de 16 clădiri, având preţul de vanzare de 3.281.300 euro. Informații suplimentare tel. 0771103209, -  lucicalcc@gmail.com 

Vanzare Teren IASI - 56.438 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 56.438 mp (5,6438 hectare) şi un număr de 19 clădiri cu absolut toate utilitatile, având preţul de vanzare 8.402.420 euro. Pentru terenul de 56438 mp este aprobat un PUZ pentru locuinte colective. Informații suplimentare tel. 0771103209, e-mail -  lucicalcc@gmail.com 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Prin prezentul anunț TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. – societate în insolvență, face cunoscut faptul că organizează licitație publică în data de 23.09.2021, orele 14:00, pentru vânzarea, în conformitate cu prevederile art. 154 si următoarele din Legea 85/2014 și cele ale Regulamentului de vânzare întocmit de către Administratorul judiciar și aprobat de Adunarea creditorilor din data de 19.04.2021, a următoarelor autoturisme: Marca An de fabricație Preț pornire licitație (EUR, fără TVA) HYUNDAI iX35 2.0L CRDI 4WD A/T 2012 7.200,00 TOYOTA HILUX 4X2 SINGLE CAB 2.5L D-4D 2009 4.400,00 PEUGEOT PARTNER VTC 1.6 HDI 92 CP 2011 4.700,00 LEXUS RX 450H PRESIDENT 2009 8.400,00 TOYOTA HILUX 4X4 DOUBLECAB 3.0 L D-4D 2011 9.300,00 HILUX DOUBLE CAB SILVER METTALIC 2011 9.400,00 TOYOTA HILUX 3.5 ALB 2011 9.200,00 Licitația va avea loc în data de 23.09.2021, orele 14:00 la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Ședința de licitație se va desfășura in următoarele condiții: A. Vânzător: TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L., cu sediul social în Iași, Șos. Păcurari nr. 128, Jud. Iași, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Iași sub nr. J22/3277/1994, având CUI 6658553, prin administrator judiciar consorțiul format din KPMG Restructuring S.P.R.L., societate profesională cu sediul în București, DN1, Șos. București – Ploiești, nr. 69-71, sector 1, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0499, tel. 40 372 377 800/fax +40 372 377 700, prin reprezentant permanent Mihai Nicoleta și EuroBusiness LRJ S.P.R.L. cu sediul în Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0022/2006, tel/fax: +40 232 220 777, prin reprezentant permanent Eduard Pascal, desemnat conform Încheierii de ședință din data de 12.08.2020, pronunțată de Tribunalul Iași, Secția a II - a Civilă în Dosarul nr. 3516/99/2020. B. Dată si locație ședință licitație: 23.09.2021, orele 14:00. Ședința de licitație va avea loc la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Înscrierea la licitație se face cu cel puțin 24 de ore înainte de data fixată pentru începerea licitației prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al vânzării, adică cel mai târziu in data de 22.09.2021, ora 15:00. Documentele depuse cu depășirea acestui termen nu sunt luate în considerare. C. Tip licitație: procedura de vânzare prin licitație publică cu strigare, cu preț în urcare si scădere. D. Dosar de prezentare/documente care trebuie să fie incluse în dosarul de înscriere la licitație: Oferta va conține cel puțin următoarele informații/documente și va fi depusă la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, în plic închis pe care vor fi înscrise, datele de identificare ale ofertantului și mențiunea „Documente de participare la licitație”, data și ora depunerii documentelor de către ofertant (fără a se depăși data limită de 22.09.2021, ora 15:00): (i) Scrisoare de intenție privind participarea la licitație care va trebui să cuprindă datele complete de identificare ale ofertantului, persoanele care reprezintă legal ofertantul, precum și bunul/bunurile pentru care se înscrie; (ii) Dovada plății garanţiei de 20% din prețul de pornire fără TVA (ordin de plată procesat de bancă), în contul de lichidare al debitoarei, nr.: RO43 BREL 0002 0011 7901 0100, deschis la Libra Bank, suc. Iași; (iii) Împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant la ședința de licitație (dacă este cazul); (iv) Pentru persoanele juridice de naționalitate română, copie de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului; (v) Pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română; (vi) Pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate; (vii) Pentru persoanele fizice străine, copie de pe pașaport; (viii) Declarația, în original, a ofertantului in sensul că înțelege să cumpere bunurile în starea în care se găsesc, după principiul “unde este, în starea în care este” – nu există un model predefinit. (ix) Acordul ofertantului de acceptare a prezentului Regulament (original) – nu există un model predefinit. (x) Pentru persoanele juridice declarația că nu este insolvent, în insolvență sau în perioada de reorganizare – nu există un model predefinit. (xi) Declarația că deține fondurile disponibile pentru cumpărarea activului la cel puțin prețul ofertat – nu există un model predefinit. (xii) Pentru persoanele juridice hotărârea AGA/Consiliul de Administrație privind aprobarea măsurii de achiziționare a activelor. Plicul va fi însoțit de intenția de participare la licitație, în dublu exemplar, pe care vor fi menționate numărul de înregistrare, data și ora înregistrării. Un exemplar pe care va fi înscris numărul de înregistrare, data și ora, va fi restituit ofertantului. E. Alte informații: - Activele se vând libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanții reale mobiliare sau drepturi de retenție, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, conform dispozițiilor art. 91 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență; - Pasul de urcare/scădere este stabilit la valoarea de 10% din prețurile de pornire enunțate mai sus; - Diferența dintre prețul de adjudecare și garanția depusă va putea fi achitată în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data ținerii licitației (considerând garanția plătită de adjudecatar ca fiind avans din prețul de adjudecare) Detaliile privind documentația necesară în vederea participării la licitație și modul de organizare a procesului de vânzare, precum și descrierea bunurilor supuse procedurii de valorificare pot fi solicitate administratorului judiciar al TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. până cel mai târziu in data de 22.09.2021, ora 15:00. Pentru informații suplimentare despre activele scoase la vânzare conform Regulamentului de vânzare disponibil la cerere persoanele de contact sunt: Anabella Pădurariu - reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0232.220.777,0733.683.702, Fax: 0232.220.777 E-mail: office.is@lrj.ro, vanzari@lrj.ro. Loredana Preda – reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0372.377.800, Fax: 0372.377.700 E-mail: loredanapreda@kpmg.com.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., , în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 23.09.2021 și 07.10.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31 ,et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni ,Jud.Brăila, CF nr.70378 a Com. Vădeni, astfel: 842.386,30 1.Teren și construcții cu destinație nerezidențială 636.747,30 a.Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud.Brăila, nr.cad.70378, CF nr.70378 a Com.Vădeni 26.880,00 b.Construcția C1,cu destinație secție producție, nr.cad.70378-C1, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp,cu regim de înălțime P+1E 37.286,90 c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr.cad.70378-C2, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp,cu regim de înălțime P+1E 37.313,50 d.Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr.cad.70378-C3, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp,cu regim de înălțime P 15.310,40 e.Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr.cad.70378-C4, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp,cu regim de înălțime P+1E 34.392,40 f.Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr.cad.70378-C5, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 4.648,70 g.Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr.cad.70378-C6, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp,cu regim de înălțime P 4.619,30 h.Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr.cad.70378-C7, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp,cu regim de înălțime P+1E 64.824,90 i.Construcția C11,cu destinație hală producție, nr.cad.70378-C11,CF nr.70378,a Com.Vădeni,cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp,cu regim de înălțime D+P+1E+M 314.309,80 j.Construcția C12,cu destinație anexă tehnologică, nr.cad.70378-C12, CF nr.70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 97.161,40 2.Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 89.523,00 3.Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 86.016,00 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 30.100,00 Activul imobil,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2), lit.F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A.Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail:vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află.Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, e-mail:vanzari@lrj.ro, manuel.stoica@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail:stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
Liviu Dragnea, primul interviu după eliberare: ”La Rahova a fost ca-n Iad.”
20/09/2021 07:53

Fostul presedinte al PSD, Liviu Dragnea, a fost invitat duminică seara la Realitatea PLUS pentru a vorbi cu fosta consilieră, Anca Alexandrescu, despre cum a fost perioada petrecută la penitenciarul Raho ...

Liviu Dragnea dezlănțuit în prima apariție televizată:   Iată principalele declarații făcute de Liviu Dragnea, la Realitatea Plus
19/09/2021 22:42

Fostul preşedinte al PSD Liviu Dragnea a lansat duminică, 19 septembrie, atacuri dure la adresa preşedintelui Klaus Iohannis, a actualei guvernări, dar şi a partidului pe care l-a condus. Pe Iohannis l-a ...

SONDAJ CURS - PNL cade sub 20%, actuala opoziție sare în premieră de 50%
19/09/2021 20:38

  Metodologie Universul de eşantionare: populaţia adultă rezidentă din Romania, in varstă 18 ani şi peste Volumul eşantionului: 861 respondenţi, votanţi in varstă de 18 ani şi peste Tipul ...

Schimbare importantă în administrația publică: Angajarea funcționarilor publici se va face după un concurs naţional obligatoriu
17/09/2021 09:45

Intrarea in sistem a funcţionarilor publici se va face prin concurs naţional organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP) printr-un proiect cofinanţat din Fondul Social European, care a ...

Experimentul lui Ilie Bolojan: 'Am redus personalul cu 50% și putem funcționa, toate proiectele au continuat'
17/09/2021 08:30

Preşedintele Consiliului Judeţean Bihor, Ilie Bolojan (PNL), anunţă o nouă desfiintare de posturi in institutie. Edilul a explicat că nimic nu s-a blocat după ce a redus personalul cu 50%. ”Am f ...

 Premierul britanic, Boris Johnson, şi-a remaniat Guvernul
16/09/2021 13:00

Premierul britanic, Boris Johnson, şi-a remaniat ieri guvernul, inlocuindu-i pe miniştrii săi cei mai criticaţi, pentru a forma ceea ce consideră a fi o ‘echipă unită’ pentru perioada post- ...

Spectacole, nunţi și conferinţe doar cu certificat VERDE. Aceleași măsuri și pentru restaurante şi săli de fitness
16/09/2021 12:52

Comitetul National pentru Situatii de Urgentă a adoptat in sedinta de astăzi, 16 septembrie 2021, Hotărarea numărul 70 prin care se propune stabilirea unor măsuri necesar a fi aplicate in contextul pandem ...

Contul de Youtube al Senatului României a fost blocat din cauza Dianei Șoșoacă
16/09/2021 07:58

Contul oficial de Youtube al Senatului Romaniei a fost suspendat pentru o perioadă de 7 zile din cauza declaratiilor antivacciniste rostite de senatorul Diana Sosoacă, de la tribuna Senatului. În ace ...

Raed Arafat sfidează totul și aruncă România în aer: VACCINARE OBLIGATORIE pentru medici, profesori și militari
15/09/2021 23:43

Personalul medical, profesorii si militarii trebuie fie vaccinati obligatoriu, fie testati cel putin o dată pe săptămană din fonduri proprii, spune, miercuri, seful Departamentului pentru Situatii de Urgent ...

Liviu Dragnea, la prima apariție televizată, după ieșirea din penitenciar
15/09/2021 13:00

Fostul lider al PSD, Liviu Dragnea, va acorda primul interviu televizat de la iesirea din penitenciar. Interviul va fi duminică la ora 21:00 la Realitatea Plus. Liviu Dragnea a părăsit penitenciarul, ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei