Peste 300 de angajați din sectorul de sănătate privat, instruiți pentru telemedicină, cu fonduri europene
Dimensiune font:
Investiția în platformele de telemedicină, ceea ce implică și instruirea angajaților pentru lucrul cu acestea, crește accesul la servicii medicale.
În prezent, pot fi acordate servicii medicale la distanță pentru 50 de specialități, despre care puteți citi mai multe aici. Scopul principal al acestora este prevenirea.
În acest context, un număr de peste 300 angajați din IMM-uri din sănătate, aflate în regiunea Nord-Est a țării, vor urma cursuri pentru dezvoltarea activităților de telemedicină în companiile pentru care lucrează. Finanțarea este asigurată din fonduri europene.
Astfel, angajații își vor îmbunătăți nivelul de cunoștințe și competențe digitale pentru a susține adaptarea și dezvoltarea activităților pentru telemedicină, industrie 4.0 și domenii de specializare inteligentă.
Totodată, prin dezvoltarea competențelor digitale de bază și avansate, angajații vor contribui la îmbunătățirea adaptării IMM-urilor din sectorul sănătății din regiunea Nord Est la schimbările actuale și viitoare ale pieței.
Instruirea celor 305 angajați este finanțată din fonduri europene, prin proiectul “TELEmed - Competențe digitale pentru angajați - suport pentru IMM-urile din sectorul sănătății în asimilarea tehnologiilor și dezvoltarea serviciilor de telemedicină". Finanțarea este asigurată prin intermediul Programului Operațional Capital Uman 2014 - 2020 prin Fondul Social European - POCU/860/3/12/143069.
Inițiatorul proiectului este Patronatul Furnizorilor de Servicii Medicale Private - PALMED, în parteneriat cu Asociația Partener - Grupul de Inițiativă pentru Dezvoltarea Locală și SC Stabris SRL.
120 de ore de cursuri online
Cursurile se vor desfășura online, având o durată de 120 ore, astfel:
· 1 modul CDB - competențe digitale de bază;
· 2 module CDA - competențe digitale avansate, fiecare modul având 40 de ore pregătire teoretică și practică.
Unul dintre elementele de bază ale proiectului este elaborarea curriculumului programului de formare, prin utilizarea unor metode și instrumente moderne, care și-au dovedit eficiența în țări precum Franța, Canada sau Germania. Printre aceste metode se numără:
· gestiunea previzională a posturilor de lucru și a competențelor aferente acestora (GPEC);
· metodologia bazată pe competențe (Approche par competences).
De asemenea, cursurile se diferențiază semnificativ față de cele mai multe dintre programele de formare existente în prezent, în țara noastră. Metodologia cursurilor adaugă o valoare ridicată calității și adaptării programului de formare, pentru nevoile IMM-urilor din sănătate.
Beneficiile înscrierii în grupul țintă al programului de formare
Competențele digitale îmbunătățite ale angajaților din IMM-urile cu activitate în sectorul sănătății vor ajuta la oferirea de servicii medicale eficiente și sigure, prin:
· managementul mai multor pacienți:
· supravegherea medicală centralizată și confidențială;
· transmiterea imediată și eficientă a informațiilor;
· accesarea datelor în timp real de către medic;
· creșterea preciziei și eficienței actului medical;
· scăderea costurilor, prin reducerea numărului de zile de spitalizare, a cheltuielilor cu timpul și munca administrativă;
· urmărirea facilă a istoricului medical electronic al pacientului de către medic, în cadrul aplicațiilor;
· acces rapid la consultațiile medicale;
· notificări prin sms, email, mesaje în cadrul aplicațiilor, pentru optimizarea relației medic – pacient;
· integrarea serviciilor de contabilitate, ePayment, facturi electronice, rapoarte.
Condiții pentru angajați pentru a putea participa la programul de formare
Angajații care vor să participe la cursurile pentru dezvoltarea activităților de telemedicină în companiile pentru care lucrează trebuie să îndeplinească mai multe condiții, printre care:
· să fie angajat cu contract individual de muncă, cu normă întreagă sau parțială;
· să aibă vârsta peste 16 ani;
· locul de muncă să aibă sediu sau punct de lucru în regiunea Nord Est;
· compania angajatoare se încadrează în categoria IMM-urilor.
Cursurile sunt acreditate de către Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC). La sfârșitul cursului, va avea loc evaluarea finală și obținerea diplomelor.
Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014 - 2020, Axa prioritară nr. 3 - Locuri de muncă pentru toți. Proiectul are o valoare totală de 4.831.406,59 lei.
Pentru detalii și informații suplimentare vizitați website-ul proiectului: www.telemed.org.ro, pagina de Facebook „TELEmed” sau puteți lua legătura cu persoanele de contact, după cum urmează:
Patronatul Furnizorilor de Servicii Medicale Private – PALMED
Persoana de contact – dl. Cristian Hotoboc, tel.: 0734 000 220, e-mail: office@palmed.org.ro
Asociația PARTENER – GIDL
Persoana de contact – dl. Cătălin Ilașcu, tel.: 0722 586 225, e-mail: catalin@asociatia-partener.ro
SC Stabris SRL
Persoana de contact – dl. Cristian Obreja, tel.: 0727 948 032, e-mail: contact@stabris.ro
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau