Documentul necesar să primești decizia cu pensia recalculată. De ce poștașul vine de 2 ori?
Dimensiune font:
Poșta română începe să livreze deciziile de recalculare începând de vineri. Condițiile de primire ale documentului sunt foarte drastice.
Decizia de recalculare se primește doar de către beneficiar. Ea nu poate fi înmânată niciunui alt membru al familiei, fie că vorbim de mamă, soție sau fiu.
Cine nu e a casă sau se află în vacanță nu primește documentul.
În plus, spune directorul Poștei Române, poștașul nu vine decât de 2 ori la adresa pensionarului. dacă nu îl găsește acasă. Apoi, duce decizia înapoi la Poștă și pensionarul trebuie să vină după ea.
„Zilele ascestea le trimitem deciziile de reclacularedin centrele noastre regionale către oficiile poștale, către factorii poștali, astfel încât vineri dimineața să le aibă pregătite și să le ducă la beneficiari”, a spus Valentin Ștefan directorul Poștei Române.
Acesta a explicat ce se întâmplă dacă pensionarul NU e acasă.
„Cu siguranță ne așteptam să fie și astfel de cazuri. În aceasta situație, salariatul companiei vă avea o a doua încercare de a distribui documentul. Dacă nu este acasă beneficiarul nici din a doua încercare, atunci poate merge la Oficiul Postal cel mai apropiat să ridice acest document”.
Șeful Poștei: Toate deciziile or fi înmânate până pe 31 august.
„Compania are o capacitate de livrare de aproximativ un milion de trimiteri zilnic. 4,5 milioane de trimiteri trebuiesc livrate în doua săptămâni, se încadrează în normalul companiei.
Procedura de livrare este una complexă. Nu e că și cum lași ziarul la cutia poștală. Trebuie să ne asiguram că beneficiarul este persoana reală, se verifica actul de identitate, semnează și după i se înmânează plicul.
Decizia vă fi înmânată beneficiarului care vă trebui să se identifice sub o formă sau alta. Fie că vorbim de buletin sau pașaport.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau