Modele de outsourcing pentru dezvoltarea software | Recomandări care te ajută să găsești echipa de care ai nevoie

ze3

Dimensiune font:

| 19-04-2023 10:35

 Alegerea modelului de outsourcing potrivit este la fel de importantă precum angajarea unui nou membru al echipei. Și deși poate părea un proces complicat, dacă ții cont de câteva aspecte, întreaga experiență se poate realiza fără prea multe bătăi de cap.

 Astfel, răspunsurile la următoarele întrebări îți pot fi de folos:

Care este motivul pentru care intenționezi să externalizezi volumul de muncă?

 De regulă, cele mai frecvente răspunsuri se leagă de ceea ce îți lipsește atunci când vine vorba de dezvoltare. Poate fi vorba de un volum prea mare de muncă, raportat la o echipă prea mică. Iar dacă vrei să nu-ți aglomerezi oamenii cu task-uri, outsourcingul se dovedește soluția potrivită.

 Pe de altă parte, poate fi vorba de know-how. Dacă nu ai cunoștințele necesare pentru a dezvolta un proiect, o soluție mai bună poate fi externalizarea. Și deși deprinderea cunoștințelor necesare poate suna ca o idee mai bună, punerea în practică a acesteia se poate dovedi un proces mai costisitor din punct de vedere al timpului.

Un alt motiv pentru care companiile aleg să externalize este dorința de a acoperi anumite roluri. De exemplu, poate din echipa ta de dezvoltare lipsește partea de testare. Sau poate nu ai un consultant tehnic care să decidă care sunt funcționalitățile potrivite pentru aplicație și cum se poate dezvolta aceasta.

Cât timp intenționezi să externalizezi?

 Poate fi vorba de câteva task-uri, o parte a proiectului sau chiar întreaga aplicație. De asemenea, o opțiune populară este externalizarea părții de management a aplicației, căutând persoane care să coordoneze proiectul tău atunci când nu ai resursa umană necesară. De asemenea, soluția se dovedește avantajoasă atunci când angajarea unui manager pe termen lung nu se dovedește necesară.

Cât de importantă este distanța pentru tine?

 În funcție de răspunsul la această întrebare, poți decide dacă ți se potrivește un model de externalizare de tip onshore, offshore sau nearshore. Modelele onshore - reprezintă externalizarea către o echipă care se află în aceeași țară cu tine, ceea ce înseamnă o aliniere ușoară în ceea ce privește costurile, cultura și limba. De asemenea, ai ocazia să-ți întâlnești echipa de dezvoltare mult mai ușor.

Dacă ești dispus să externalizezi task-uri sau proiecte către o echipă din afara țării, dar nu foarte departe de locul în care se află compania ta, poți alege o variantă de tip nearshore. Acest lucru înseamnă o creștere a șanselor de identificare a experților de care ai putea avea nevoie.

 Iar dacă distanța nu reprezintă niciun impediment pentru tine, poți opta pentru varianta offshore, unde ai opțiuni de a găsi software developeri pentru aplicația sau proiectul tău din orice țară.

Cât timp intenționezi să dureze dezvoltarea și care sunt deadline-urile?

În funcție de acest răspuns, poți decide dacă este vorba de o dezvoltare pe termen scurt, mediu sau lung. De asemenea, setarea deadline-ului te poate ajuta să îți dai seama de disponibilitatea echipei către care intenționezi să externalizezi.

Cât de diferită este aplicația de care o ai nevoie?

 Răspunsul la această întrebare te poate ajuta să-ți dai seama dacă poți găsi în portofoliul de produse al unei companii exemple de aplicații dezvoltate prin modele outsourcing care să corespundă necesităților tale. Totodată, din discuția cu echipa aleasă îți poți da seama dacă sunteți pe aceeași lungime de undă și dacă împărtășiți aceleași valori.

Cum preferi organizarea procesului de lucru?

 Deși cele mai multe companii preferă să lucreze în sprinturi, este recomandat încă de la început să stabilești anumite aspecte ce țin de partea de comunicare, de organizarea procesului de lucru și de întâlnirile pe care intenționezi să le aici, (chiar și online) cu echipa de dezvoltare.

 Iar dacă te întrebi unde ai putea găsi echipa potrivită, cea mai bună recomandare rămâne să faci un research online în care să compare proiectele și ofertele companiilor. De asemenea, nu uita de verificarea review-urilor, în special în cazul celor de pe platforme dedicate.

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Dan Negru: Democrația a ajuns pe mâna unor șmecheri puțini, care știu cum să-i fraierească pe cei mulți’
23/11/2024 11:30

p style=" font-weight:bold ">Dan Negru a izbucnit pe retelele de socializare, chiar inaintea primul tur la prezidentiale, unde a declarat că ar impune restrictii asupra dreptului de vot pentru persoanele care ...

RU EUROPE SRL – Lansarea proiectului     ”F.I.R.M.A. - Formarea si Instruirea Resurselor: Manageri si Angajati
23/11/2024 09:10

 COMUNICAT DE PRESĂ Lansarea proiectului ”F.I.R.M.A. - Formarea si Instruirea Resurselor: Manageri si Angajati",  PEO/78/PEO_P9/OP4/ESO4.7/P ...

RU EUROPE S.R.L – Lansarea proiectului „A.C.U.M.: Adaptează-te la Cerințe Unice și Moderne”, PEO/78/PEO_P9/OP4/ESO4.7/PEO_A36
23/11/2024 09:06

 COMUNICAT DE PRESĂ Lansarea proiectului    „A.C.U.M.: Adaptează- te la Cerinte Unice si Moderne”, PEO/78/PEO_P9/OP4/ESO4.7/PEO_A36

Pensionarii ieșeni vor primi tichete sociale de Sărbători
22/11/2024 12:19

  Pensionarii ieseni vor beneficia si in acest an de ajutoare sub formă de tichete sociale valorice. Actiunea, organizată de Primăria Municipiului Iasi prin Directia de Asistentă Socială, marchează ...

Recalcularea pensiei de urmaș. Câți bani va primi soțul supraviețuitor
21/11/2024 18:59

Multi romani vor să afle cum se face recalcularea pensiei de urmas. Noua lege a pensiilor, aplicabilă din 1 septembrie 2024, mentine in mare parte prevederile anterioare, dar au fost făcute cateva clarifică ...

21 noiembrie - Ziua mondiala a salutului
21/11/2024 11:04

21 noiembrie - Ziua mondiala a salutului Ziua mondială a salutului este marcată in fiecare an la 21 noiembrie, fiind un prilej ca oamenii din intreaga lume să-şi exprime preocuparea pentru pacea mondial ...

Poliția a confiscat peste trei tone de articole pirotehnice
20/11/2024 10:10

De la inceputul campaniei de verificare, politistii au confiscat peste trei tone de articole pirotehnice ilegale. Actiunea, derulată in perspectiva sărbătorilor de iarnă, a inceput la finalul lunii septem ...

7 expresii pe care le foloseşte o persoană manipulatoare ca să te facă să te simți vinovat
19/11/2024 15:54

  7 expresii pe care le foloseşte o persoană manipulatoare ca să te facă să te simti vinovat Un manipulator este o persoană care, cu ajutorul minciunilor si a anumitor comportamente, ii induce ...

Nu e glumă! Klaus Iohannis nu a avut nicio zi de concediu în cei 10 ani de mandat, susține Administrația Prezidențială
17/11/2024 13:39

Klaus Iohannis, presedintele Romaniei, se apropie de finalul celor două mandate, incepand ultima lună de activitate in functie, fără să fi beneficiat de nici măcar o zi de concediu oficial in aproape 10 a ...

Statistici șocante: un copil este violat în fiecare zi în România
16/11/2024 08:56

Un copil este violat in fiecare zi in Romania. Statisticile socante prezintă realitatea tării noastre in care cei mai vulnerabili cad pradă pedofililor, arată cele mai recente date. In numai doi ani au fos ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei