EURO 2024, prilej pentru promovarea turismului românesc
Dimensiune font:
Turiștii de pretutindeni, prezenți la Campionatul European de Fotbal din Germania, pot să aleagă taxiuri cu imagini ale locurilor reprezentative din țara noastră. Un adevărat imbold pentru o următoare destinație de vacanță. Ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, și premierul Marcel Ciolacu au subliniat necesitatea unei astfel de campanii.
„După campaniile reușite de la Paris de anul trecut și de la Roma și Milano din luna aprilie a acestui an, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului derulează o nouă campanie outdoor de promovare a turismului, de această dată în Germania la Hamburg, Berlin, München, Frankfurt. Astfel, pe întrega durată a Campionatului European de Fotbal, 625 de taxiuri colantate cu imagini sugestive din România vor circula în cele patru mari orașe germane.
Promovarea României se face pe o piață țintă. Potrivit celor mai recente date publicate de Institutul Național de Statistică, Germania a ocupat primul loc în clasamentul țărilor emițătoare de turiști în anul 2023, cu un număr de 218.300 de sosiri. Acest fapt ne-a determinat să ne concentrăm eforturile asupra pieței germane, valorificând momentul unic al Campionatului European de Fotbal, un eveniment care va atrage un număr semnificativ de turiști din întreaga Europă”, a explicat Ștefan Radu Oprea.
„Veniți în România! Avem nu doar fotbal de calitate, ci și obiective turistice spectaculoase! Munții Carpați, Delta Dunării, mănăstirile din nordul Moldovei, cetățile dacice, satele din Transilvania și litoralul românesc sunt destinațiile turistice unde veți dori să reveniți. Cu ajutorul unui cod QR pe care îl regăsiți la peste 600 de taxiuri colantate, România este promovată în Hamburg, Berlin, München și Frankfurt, pe toată durata Campionatului European de Fotbal. Îi mulțumesc Ministrului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, pentru această inițiativă de promovare a atracțiilor românești ca destinații de vacanță!”, scrie pe Facebook și premierul Marcel Ciolacu.
O campanie care are toate șansele să devină o reușită, mai ales că și Naționala României a avut un start foarte bun, la München, unde a învins Ucraina, în primul meci al grupei, cu 3-0, ceea ce a făcut să se vorbească despre țara noastră în lumea întreagă. De altfel, inițiativa MEAT a avut ecou și în rândul tricolorilor. Foștii internaționali Vlad Munteanu, Marius Niculae și Lucian Sânmărtean au apreciat această idee și nu au pierdut ocazia de a se fotografia cu taxiurile.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau