Fotbaliştii de la Poli Iaşi, hidrataţi de către un mare producător de vodcă!
Dimensiune font:
O veste în fond foarte bună, anume că actualul management a izbutit să atragă lângă clubul din Dealul Copoului un sponsor foarte puternic, se transformă uşor într-un subiect de caterincă maximă din cauza unui comunicat de presă întocmit mult prea superficial. Textul începe cu un anunţ şoc. "În contextul achiziţionării în 2020 a companiilor Carpatina Beverages S.A. şi Lipomin S.A., Prodal 94, unul dintre principalii jucători în piaţa de băuturi spirtoase din România, devine partener principal de hidratare al echipei de fotbal CSM Politehnica Iaşi".
O să urmeze, cu siguranţă un val de ironii la orice înfrângere, la orice procedeu tehnic nereuşit, la orice ratare sau orice gol stupid primit... Aluzii la hidratări cu Stalinskaya sau Wembley London Dry Gin, principalele branduri din portofoliul firmei. Se putea evita lejer, cel puţin la începutul comunicatului, amănuntul că Prodal 94 e un mare producător de spirtoase, chestia asta lăsată undeva mai pe la urmă, după ce lumea pricepea că, acum, Prodal 94 e producătorul apei minerale Carpatina.
“Suntem bucurosi că facem parte din colaborarea cu echipa de fotbal CSM Politehnica Iaşi în calitate de partener oficial de hidratare. Aşa cum apa este un element esenţial pentru sănătate, şi sportul trebuie promovat din ce in ce mai intens ca parte dintr-un stil de viaţă sănătos sau ca manieră prin care putem să ne dovedim performanţa. Ne bucurăm că putem contribui prin brand-ul de apă minerală Carpatina la un nivel mai mare de conştientizare privind hidratarea prin sănătate şi sport”, spune Cristina Radu, Marketing Director, Prodal 94 si Carpatina Beverages S.A.
La fel, managerul executiv Florin Briaur marchează, încântat, momentul: "CSM Politehnica Iaşi este un club de tradiţie în fotbalul autohton, chiar dacă acum traversează o perioadă, scurtă, sperăm noi, de reaşezare. Faptul că astfel de parteneri importanţi îşi asociază imaginea cu cea a grupării din Copou denotă că suntem pe drumul cel bun şi că am făcut paşi corecţi până acum. Sper ca alături de noii noştri parteneri să ne bucurăm de rezultate frumoase".
Că dincolo de apă minerală şi alte răcoritoare deloc alcoolizate, faptul că noul sponsor mai fabrică şi altceva putea fi trecut uşor la capitolul şi altele. Chiar dacă "brandurile consacrate ale companiei sunt Stalinskaya Vodka, liderul pieţei de votcă din România şi Wembley London Dry Gin, liderul pieţei locale de gin", acest amănunt putea fi pomenit spre finalul comunicatului, după paragraful "Înfiinţată în 1994, compania Prodal 94 SRL este unul dintre cei mai mari jucători pe segmentul băuturilor spirtoase din România şi deţine un portofoliu propriu de branduri consacrate. Compania este prezentă şi pe pieţele internaţionale produsele sale fiind exportate în peste 24 de ţări din Europa, Asia, America de Nord şi de Sud". Mulţi nu au răbdare să citească până la capăt sau o fac cel mult "în diagonală". Alţii, mai mucaliţi, vor născoci noi ziceri pentru deliciul tribunelor. Hai, noroc! Marcel FLUERARU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau