Hackerii s-au adaptat în pandemie: atacă tot mai puternic Facebook, WhatsApp sau chiar Netflix. Ce spune un studiu Kaspersky
Dimensiune font:
Un studiu recent, făcut de Kaspersky, arată că cele mai dese tentative de phishing au ca ţintă Facebook. Pe locul doi în clasamentul ţintelor este WhatsApp, urmat de Amazon, serviciile Apple şi serviciile Google. Nici Netflix nu este neglijat. Tendința a apărut în timpul pandemiei în timpul căreia numeroși oameni au accesat din ce în ce mai des platforme online, relatează Mediafax.
Practic, hackerii s-au adaptat şi au luat la ţintă reţelele de socializare şi mesagerie.
„În contextul de astăzi, mai ales în contextul work from home, sunt împărţite în două categorii mari, unele sunt cele ţintite special către organizaţii, în care victimele primesc un link prin care li se recomandă să acceseze o resursă din organizaţie, să se autentifice la VPN, să acceseze intranetul firmei şi aşa mai departe, şi la capătul link-ului li se prezintă o pagină care seamănă cu pagina de autentificare a VPN-ului firmei, a intranetului firmei şi aşa mai departe. Întâmplător, aşa a fost compromis Twitter. Apoi sunt atacuri care sunt în masă şi victimelor li se trimit link-uri prin care li se spune să se autentifice la diverse servicii, gen Gmail, Facebook de ce nu, Twitter, Outlook, iarăşi circulă foarte mult, şi este posibil să vină şi de la persoane cunoscute, în cazul în care au calculatoarele infectate”, a explicat Alex Bălan, expert în cybersecurity.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau