Angajații români nu se simt apreciați de către șefi

angajati

Dimensiune font:

| 08-08-2024 14:46

Conform unui studiu realizat de Centrul de Formare APSAP, aproximativ 60% dintre angajații din România nu se simt apreciați de angajatori. Studiul arată că angajații din mediul privat sunt mai motivați decât cei care lucrează în sectorul public. Studiul relevă că mai mult de jumătate dintre angajați nu se simt motivați de organizațiile în care lucrează să își depășească limitele profesionale.

Majoritatea angajaților români nu doar că nu se simt apreciați de angajatori, dar 55% dintre ei nu se simt nici motivați de companiile pentru care lucrează și au temeri legate de activitatea lor profesională. Este de remarcat că 63% dintre angajații la stat se simt mai puțin apreciați de angajatori decât cei din mediul privat”, a declarat Bogdan-Costin Fârsirotu, președintele Centrului de Formare APSAP. El a subliniat că angajații din sectorul public nu sunt motivați de angajatori să se autodepășească profesional.

Acesta este unul dintre motivele pentru care tot mai mulți români se înscriu la cursuri de perfecționare, dorind să schimbe domeniul profesional și să lucreze în mediul privat”, a adăugat președintele Centrului de Formare APSAP.

Întrebați despre motivația de a se autodepăși profesional, angajații din sectorul privat se simt, în general, mai motivați decât cei din sectorul public. Astfel, 45% dintre angajații din privat se simt extrem de motivați”, comparativ cu 37% dintre cei din sectorul public.

Cea mai mare temere a angajaților, atât din sectorul public cât și din privat, este lipsa timpului pentru viața personală. Cu toate acestea, peste 27% dintre respondenți ar alege un loc de muncă solicitant, dar cu beneficii salariale atractive.

Studiul arată că pe locul doi în topul temerilor se află frica de a face greșeli majore sau de a eșua în proiecte importante, iar pe locul trei se află teama de suprasolicitare și de a nu face față cerințelor personale.

Atât în sectorul privat cât și în cel public, angajații sunt cel mai mult motivați de flexibilitatea programului și de echilibrul între viața personală și cea profesională. Astfel, 48% dintre angajații din privat și 29% din public se simt motivați de aceste aspecte. Pe locul doi se află nevoia de recunoaștere și apreciere din partea colegilor și conducerii, cu un procentaj egal de 30% pentru ambele sectoare”, se menționează în studiu.

În ceea ce privește barierele întâmpinate la angajare, principala problemă indicată de respondenți din ambele sectoare este că beneficiile salariale oferite erau sub așteptările lor. În sectorul public, peste 21% dintre respondenți au menționat această problemă, comparativ cu 14% în sectorul privat.

Dan DIMA

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:08

@

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pancesti, cu sediul in sat Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt, cod postal 617366, telefon 0233.764.766, fax 0371.600.700, e-mail: primariapancesti@gmail.com, cod fiscal 16404200. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -Spatiul in suprafata totala de 50,70 mp, avand ca destinatie de farmacie, situat in satul Pancesti, Str. Principala, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pancesti, judetul Neamt, compus din: 1 incapere –Oficina =16,25 mp, 1 incapere –Depozit =9,80 mp, 1 incapere –Receptura =6,80 mp, 1 incapere -Birou =6,00 mp, 1 incapere -Grup sanitar =2,50 mp, 1 incapere –Hol =4,05 mp, 1 incapere –Laborator =5,30 mp, conform caietului de sarcini, H.C.L. Pancesti nr. 33/29.07.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere de la sediul institutiei, Compartimentul Achizitii Publice. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Comunei Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, care se achita numerar la Casieria institutiei Comunei Pancesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.08.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 22.08.2024, ora 14.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pancesti, sat Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate -unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.08.2024, ora 11.00, in Sala de sedinte a Comunei Pancesti, sat Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal a Tribunalului Neamt, Piatra Neamt, Bulevardul Republicii nr. 16, judetul Neamt, cod postal 610005, telefon 0233.212.294, fax 0233.216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.07.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Letcani, cu sediul in comuna Letcani, satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi, telefon 0722.214.562, fax 0232/296.770, e-mail: primaria.letcani@yahoo.ro, cod fiscal 4540488. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -teren in suprafata de 977 mp, Tarlaua 28, Parcela 3P (parcela 805/1), avand CF nr. 65415, nr. cadastral 65415, situat in intravilanul satului Letcani, F.N., apartinand domeniului public al Comunei Letcani, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Comuna Letcani nr. 69/25.07.2024. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: se obtine la cerere pe suport hartie de la sediul Comunei Letcani. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Comunei Letcani, cu sediul in satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 200 Lei/exemplar, ce se achita la Casieria Comunei Letcani. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.08.2024, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 22.08.2024, ora 15.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura al Comunei Letcani, din satul Letcani, Str. Principala nr. 156, comuna Letcani, judetul Iasi. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 2 exemplare, 1 exemplar original si 1 exemplar copie. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.08.2024, ora 09.00, la sediul Comunei Letcani, din comuna Letcani, satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Iasi, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, cu sediul in municipiul Iasi, Str. Elena-Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon 0232/211.265, fax 0232/219.662, e-mail: tr-iasi-pgref@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.07.2024.
„CREȘTEREA COMPETITIVITĂȚII FIRMEI ÎN DOMENIUL CONSTRUCȚIILOR”  TRUMAN CONSULTANTS SRL
08/08/2024 10:43

 „CRESTEREA COMPETITIVITĂTII FIRMEI ÎN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR” TRUMAN CONSULTANTS SRL 

COMUNICAT DE PRESĂ Data: 8 august 2024 „Diversificarea serviciilor firmei în domeniul construcțiilor”
08/08/2024 10:40

 COMUNICAT DE PRESĂ Data: 8 august 2024 „Diversificarea serviciilor firmei in domeniul constructiilor”

 Comunicat de presă. ,,PNRR: Fonduri pentru România modernă şi reformată!
08/08/2024 09:00

  Comunicat de presă. ,,PNRR: Fonduri pentru Romania modernă şi reformată!" Nume beneficiar: UAT Comuna Gorban.

Surpriza BNR: dobânda de referință coborâtă la 6,50%/an!
07/08/2024 22:26

 * majoritatea dealerilor anticipau o primă tăiere, după cea din iulie, la sedinta din 4 octombrie * un răspuns al pietei la măsura luată de BNR va apare in următoarele zile * miercuri, indicele ROB ...

ANPC a controlat peste 700 de producători, distribuitori sau comercianţi de apă minerală naturală sau apă de izvor/ Amenzi de două milioane de lei
07/08/2024 20:24

 Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au dat amenzi de două milioane de lei, in urma unor controale la peste 700 de producători, distribuitori sau comercianţi de ap ...

Ce este CNP-ul fiscal și când va intra în vigoare
07/08/2024 11:30

Statul vrea banii romanilor. Marcel Boloş, a vorbit marti, 6 august, despre CNP-ul fiscal. Ministrul spune că instrumentul va fi folosit in relatia cu ANAF-ul de către orice contribuabil care doreste să isi ...

Egiptul își face provizii de grâu
07/08/2024 10:45

Egiptul profită de pe urma recentului declin al cotaţiilor la grau pentru a cumpăra aproape o treime din necesarul său anual de cereale intr-o singură etapă, transmite Bloomberg. Egiptul este unul dintre ...

ANAF a publicat Ghidul de utilizare a aplicaţiei e-Transport
07/08/2024 09:15

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a publicat Ghidul de utilizare a aplicaţiei e-Transport, pană la 31 august 2024 aplicaţia fiind in perioada de testare, timp in care beneficiarii se pot f ...

Piața nu așteaptă o scădere a dobânzii de referință
07/08/2024 08:11

* dealerii mizează, in mare parte, pe mentinerea ratei de referintă la 6,75%, nivel stabilit in 8 iulie, după un an si jumătate in care aceasta s-a aflat la 7% * o primă tăiere ar urma să fie decisă in ...

România, codașa Europei la investițiile în cercetare și dezvoltare
06/08/2024 14:06

Anul trecut, alocările bugetare guvernamentale pentru cercetare si dezvoltare experimentală (R&D) la nivelul Uniunii Europene au atins valoarea de 275,6 euro pe persoană, marcand o crestere de 53,3% fat ...

@

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei