Se mişcă lucrurile pe A7
Dimensiune font:
CNAIR a transmis zilele trecute spre validare la ANAP documentațiile pentru atribuirea contractelor necesare construcției celor 3 loturi ale Autostrăzii Bacău-Pașcani, cu o lungime de 77,39 km. Valoarea estimată a celor trei contracte finanțate prin PNRR este de 5,858 miliarde de lei (fără TVA). Astfel, Lotul 1 (30,3 km), cuprins între Săucești (Bacău) și Trifești, are o valoare estimată de 2,04 miliarde de lei (fără TVA), lotul 2 (18,99 km), cuprins între Trifești și Gherăiești, are o valoare estimată de 1,60 miliarde de lei (fără TVA), iar lotul 3 (28,09 km), cuprins între Mircești și Pașcani, are o valoare estimate de 2,21 miliarde de lei (fără TVA). Constructorii care vor câștiga aceste contracte trebuie să finalizeze lucrările în cel mult 30 de luni. ANAP are la dispoziție maximum 10 zile, conform legii, pentru verificarea documentelor, iar după validare CNAIR va putea lansa licitațiile propriu-zise ale contractelor pentru execuția lucrărilor.
Orice km de autostradă construit în Regiunea de NE este un pas înainte!
Într-o postare pe reţelele de socializare, Petru Movilă, preşedintele executiv al PMP, spune că deşi A8 este cea mai importantă cale de acces din județ și din Moldova spre Europa, din punct de vedere economic și nu numai, faptul că se mişcă lucrurile pe A7 ar trebui să ne bucure. „Lupta dintre autostrăzile A7 vs A8 este o temă falsă. Orice kilometru construit în Regiunea de Nord-Est este un pas înainte pentru dezvoltarea celei mai sărace zone din țară. Dacă în ceea ce privește A7 lucrurile sunt clare, marea responsabilitate a parlamentarilor PSD și PNL este aceea de a face toate demersurile pentru a obține finanțarea pentru A8 și a podului peste Prut, pentru că singurele tronsoane finanțate prin PNRR sunt capetele de autostradă, 60 kilometri din totalul de 320 kilometri”, afirmă fostul deputat. Lucian STATE
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau