UBER, disponibil de AZI într-un NOU oraș din România, IUBIT de turiști. Aylin Cadîr, PRIMUL utilizator

Dimensiune font:

| 25-06-2020 11:54

Aylin Cadîr, cântăreață și actriță, este primul utilizator care a încercat Uber.

 Începând din această după-amiază, Uber va fi disponibil în Constanța, destinația de la malul Mării Negre preferată atât de români, cât și de turiști din alte colțuri ale lumii.
Cântăreața Aylin Cadîr, primul utilizator al Uber Constanța

 

Primul utilizator care a încercat Uber în Constanța este Aylin Cadîr, cântăreață și actriță a Teatrului Național din București născută în acest oraș, cunoscută pentru rolurile sale din producții TV românești.

„Merg foarte des la Constanța și, pentru că nu am carnet de șofer, Uber este o opțiune excelentă pentru drumurile pe care le fac prin oraș, fie că e vorba de întâlniri de familie sau ieșiri cu prietenii. M-am bucurat foarte mult să aud că acum am această opțiune sigură de transport în locul meu natal, orașul se simte mult mai conectat.” a spus Aylin.
Constanța, al șaselea oraș cu Uber

 

Constanța este al șaselea oraș din România în care Uber este disponibil, după lansarea serviciului în București în 2015, urmată de extinderea rapidă către Cluj, Timișoara, Brașov și Iași.

La fel ca în celelalte orașe din România, șoferii parteneri din Constanța sunt licențiați pentru a transporta pasagerii în siguranță către destinațiile lor.

În Constanța, Uber se lansează cu UberX, cel mai utilizat serviciu al companiei, care oferă acces la curse convenabile și sigure și un timp de așteptare de doar câteva minute.

„Ne bucurăm să lansăm Uber în Constanța, un loc atât de drag românilor care îl aleg an de an ca destinație de vacanță, mai ales acum, când călătoriile internaționale nu sunt recomandate. Colaborăm îndeaproape cu autoritățile locale pentru a oferi atât constănțenilor, cât și celor care vizitează orașul, o alternativă sigură de transport” a declaratNicoleta Diaconu, Manager General Uber România.
Cum funcționează

 

- Descărcă aplicația Uber pe telefonul tău și creează un cont.

- Aplicația se va deschide cu o întrebare simplă: „Încotro?”

- După ce ai setat destinația, aplicația îți va arăta prețul călătoriei

- Urmărește statusul cursei și trimite localizarea pe hartă și timpul estimat de sosire prietenilor sau familiei

- Plătește numerar sau prin intermediul plății electronice

- Oferă rating și feedback șoferului

- După finalizarea cursei, vei primi un e-mail cu o chitanță electronică, iar din contul tău Uber vei putea descărca factura fiscală
Siguranța ca prioritate

 

Opțiunile generale de siguranță pentru pasageri disponibile în aplicația Uber includ accesul la informații despre șofer, afișând fotografiaa acestuia, modelul și numărul mașinii, alături de rating.

Mai mult decât atât, pasagerii pot urmări cursele în aplicație, atât înainte de sosirea mașinii la locul de preluare, cât și în timpul călătoriei, și pot trimite statusul acesteia unui contact de încredere.

În plus, Uber a lansat o serie de măsuri și proceduri pentru siguranță și igienă, pentru a ajutacomunitățile locale să se deplaseze cu ușurință în perioada pandemiei. Atât șoferii, cât și pasagerii trebuie să poarte mască în timpul curselor și sunt rugați să con!rme că au înțeles și că respectă regulile de sănătate și siguranță recomandate de organizațiile mondiale de sănătate.

În România, la fel ca în restul țărilor în care este prezent, Uber utilizează o tehnologie care veri!că dacă șoferii poartă mască de protecție. Aceștia trebuie să-și facă un sel!e înainte dea se conecta în aplicație.

De asemenea, Uber a oferit șoferilor produse dezinfectante și a instalat în mod gratuit panouri separatoare în majoritatea vehiculelor. Aplicația le reamintește utilizatorilor să se spele pe mâini, să-și dezinfecteze mașinile și să țină geamurile deschise pentru a facilita ventilația în timpul curselor.

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Stadiul lucrărilor pe Autostrada Moldovei. Ce se întâmplă pe fiecare lot și când ar putea fi gata A7
31/03/2025 22:44

 Din punctul de vedere al investitiilor in infrastructura rutieră, regiunea Moldovei a fost mult timp neglijată, aspect care a provocat in societate diverse actiuni civice. Astfel, politicul a fost presa ...

Decizie a Comisiei Europene: Toți românii, obligați să-și schimbe permisul de conducere. Scade la 17 ani vârsta legală pentru condus
31/03/2025 13:40

Comisia Europeană a adoptat o serie de măsuri menite să modernizeze regulile privind permisele de conducere in intreaga Uniune Europeană. Astfel, pană la data de 19 ianuarie 2033 toate permisele din Europa ...

Lege pentru șoferii cu permis Categoria B: O nouă limită s-a impus
29/03/2025 20:13

Începand cu 2025, modificările aduse Codului Rutier aduc clarificări importante pentru soferii care doresc să tracteze o remorcă usoară cu permisul de Categoria B, fără a fi necesară obtinerea unu ...

S-a pus în mișcare Drumul Expres care va înlocui 'drumul morții': Va lega 2 mari orașe ale României
28/03/2025 19:58

    Drumul Expres Bacău-Piatra Neamţ are o lungime de 51 kilometri şi va asigura condiţii moderne de transport intre cele două municipii, reducerea traficului greu şi de tranzit in i ...

Reprezentanții Registrului Auto Român (RAR) au publicat o listă cu principalele defecțiuni care pot duce la respingerea unui vehicul la inspecție
26/03/2025 20:12

Inspectia Tehnică Periodică (ITP) nu ar trebui să fie momentul in care descoperiti problemele masinii, ci doar o confirmare oficială că vehiculul este in stare bună de functionare. Proprietarii de autotur ...

Românii care au luat amendă de la poliție pot scăpa fără să plătească
26/03/2025 13:30

Romanii care au luat amendă la politie pot scăpa fără să plătească niciun leu, asa cum un sofer de taxi din Alba Iulia a făcut. Soferul fusese sanctionat de Politia Locală cu suma de 2.000 de lei pentr ...

Atenție la ITP! Mașini radiate automat în 2025, potrivit modificărilor Codului Rutier. Unele, scoase din circulație fără acordul proprietarului
25/03/2025 14:04

Începand cu 2025, autoritătile din Romania vor putea radia automat anumite vehicule din circulatie, fără a fi necesară o cerere din partea proprietarului, potrivit RAR. Noile prevederi sunt menite să ...

Atenție, utilizatori de trotinete: 220.000 de modele ale unui producător celebru, rechemate din cauza unui defect periculos
24/03/2025 18:28

 Segway a anuntat oficial rechemarea a aproximativ 220.000 de trotinete electrice din cauza unei defectiuni care poate pune in pericol siguranta utilizatorilor. Problema este localizată la nivelul mecanis ...

Se schimbă permisele de conducere
24/03/2025 15:17

Se schimbă permisele de conducere ale pensionarilor! O nouă lege propune modificări importante privind valabilitatea permiselor de conducere, in special pentru persoanele care au implinit varsta de 70 de ani ...

3.200.000 lei, una dintre cele mai mari daune RCA plătite în România. Cum s-a ajuns la sumă
20/03/2025 14:26

 Soferii romani nu circulă doar in Romania, asa că pot fi implicati in accidente oriunde ajung cu masinile. Iar in cazul vinovătiei asigurătorul RCA trebuie să plătească la preturile din tara respec ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei