5 greșeli pe care să NU le faci când publici comunicate de presă
Dimensiune font:
Când ai publicat ultima dată un comunicat de presă? Te-ai gândit ce formă trebuie să aibă sau unde este indicat să fie postat? Este foarte important să transmiți publicului un comunicat oficial și bun, pentru că de multe ori acest text este preluat și de alte publicații. Odată ce informezi audiența cu privire la anumite evenimente prin intermediul comunicatelor, îți asumi că el va fi publicat sub formă de articol și de alte reviste, canale media etc. Din acest motiv ești obligat să publici un text perfect și adevărat, fără informații ce ar putea să îți strice reputația.
Structura corectă a unui comunicat de presă
Un lucru este cert despre comunicate de presă, ele transmit informații oficiale ce au legătură cu activitatea unei companii, agenții, firme sau instituții. De fiecare dată când afacerea ta are ceva de spus în fața publicului, o poți face cu ajutorul comunicatului. Cum arată unul corect realizat?
· - Reprezentat de o imagine și de un titlu clar, coerent și logic.
· - O mică descriere a conținutului însoțește titlul.
· - Primul paragraf răspunde întrebărilor: cine, ce, unde, când?
· - Structura trebuie să fie cât mai ușor de parcurs, fără să prezinte o mulțime de detalii. Oamenii vor informații scurte și la obiect atunci când citesc un comunicat de presă.
· - Pentru a fi un act oficial și pentru ca publicul să creadă mai mult în el, sunt inserate și citate ale unor reprezentanți importanți, precum: CEO, manager, director, colaborator, partener, sponsor etc.
· - În josul comunicatului se atașează detaliile despre agenție: o mică descriere DESPRE NOI și datele de contact: adresa fizică, email, număr de telefon, persoană de contact (PR).
· - Sunt atașate și diverse linkuri sau imagini.
Acestea fiind spuse, astfel arată un comunicat de presă corect realizat. Un aspect legat de el ține și de lungimea textului. În general, un astfel de text nu trebuie să aibă o mărime exagerată, însă, în situațiile în care compania are informații dense de transmis, o poate face și prin intermediul unui comunicat mai lung.
Unde publici un comunicat de presa?
Este important să publici comunicate pe platforme relevante cu business-ul tău. În zadar te adresezi unui public care nu este interesat de activitatea afacerii tale. Din acest motiv este necesar să cauți acele site-uri în tandem cu informația ta. Totodată, platformele de presă sunt o alegere bună, oamenii căutându-l întocmai pentru a mai afla vești despre diverse companii etc. Pentru o mulțime de site-uri de încredere și cu o deschidere largă spre public, poți încerca Instapress, aplicația ce îți pune la dispoziție avantaje nenumărate atunci când alegi să publici articole sau comunicate.
Ce greșeli să nu faci atunci când publici comunicate?
Am discutat despre cum ar trebui să arate un comunicat și unde să îl publici, însă, ce greșeli să nu faci în privința lui? Este destul de logic că opusul celor prezentate mai sus este primul luat în calcul, astfel că:
1. Nu redacta un comunicat sub formă de articol. Ai grijă la limbaj și la felul în care transmiți informația. Nu te pierde în detalii!
2. Nu publica pe site-uri cu spam ce îți pot strica reputația. Alege platforme profi!
3. Nu publica informații incerte ce pot fi interpretate negativ sau în defavoarea ta.
4. Nu publica informații false, pot deveni un dușman pentru tine și afacerea ta.
5. Nu te adresa unui public ce nu este interesat de ceea ce faci, nu vei obține rezultate.
În final, două lucruri sunt esențiale, structura și platforma pe care publici. Ai în vedere să respecți regulile și vei obține un comunicat demn de a fi publicat.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau