ANUNȚ DE SUPRAOFERTARE ACTIVUL 2 – SC MOLDOMOBILA SA - 64.000,79 mp

MRL-LOGO

Dimensiune font:

| 04-06-2021 11:32

 

 Proprietatea imobiliară aparține societății S.C. Moldomobila S.A. Iaşi, cu sediul în mun. Iaşi, str. Bucium, nr. 34, jud. Iaşi, C.U.I. 1969451, nr. de inreg. O.R.C. J22/502/1991, aflată în procedura de faliment, reprezentată prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. numit prin Sentința nr. 1820/31.08.2015 pronunţată de Tribunalul Constanța în dosarul nr. 9993/99/2011 și se vinde ca urmare a aprobării în cadrul Adunării creditorilor din data de 07.05.2021 a unei oferte de cumpărare depusă pentru acest activ.

         Activul 2 Moldomobila SA este situat în mun. Iaşi, Şoseaua Bucium, nr. 34, lângă Activul 1 Moldomobila SA achiziționat de Kaufland Romania SA, Secția de Poliţie 5, Polirom Packaging S.R.L., Carrefour Iaşi Felicia S.A., Moldova Imobiliare SRL, cu deschidere la str. Bucium de aprox. 75 ml și la str. M. Sturza de aprox. 40 ml, situată la aprox. 375 ml de DN24, pretabil la orice destinație comercială, industrială, rezidențială ce include teren și clădiri industriale și administrative, rețele, utilități și amenajări ale terenului, bunuri mobile, respectiv:

 1. TEREN CURȚI CONSTRUCȚII, INTRAVILAN CU SUPRAFAȚA TOTALĂ DE 64.000,79 MP, din care:
·   TEREN CURȚI CONSTRUCȚII, INTRAVILAN CE VA FI DEȚINUT în EXCLUSIVITATE CU   SUPRAFAȚA TOTALĂ DE 57.829,35 MP și
·   TEREN INTRAVILAN, CE VA FI DETINUT în INDIVIZIUNE (CĂI DE ACCES) CU SUPRAFAȚA TOTALĂ DE 6.171,44 MP;
2. CLĂDIRI ȘI CONSTRUCȚII INDUSTRIALE (producție, depozitare si administrative) CU SUPRAFAȚA CONSTRUIT-DESFĂȘURATĂ TOTALĂ DE 17.461,65 MP;
3. AMENAJĂRI ALE TERENULUI, REȚELE ȘI INSTALATII ALE CLĂDIRILOR; 
4. BUNURI MOBILE AFERENTE ACTIVULUI.

Activele imobile sunt identificate cadastral după cum urmează: nr. cad. 28/5/2(6241/1/5/2); nr. cad. 2098/1/2; de la nr. cad. 2098/3 la 2098/26; de la nr. cad. 2098/29 la 2098/33; de la nr. cad. 2098/35 la 2098/46;  nr. cad. 2098/48;  de la nr. cad. 2098/94 la 2098/99; de la nr. cad. 2098/108 la 2098/122; de la nr. cad. 2098/137 la 2098/171; de la nr. cad. 2098/184 la 2098/186; nr. cad. 2098/223; nr. cad. 2098/224; de la nr. cad. 2098/250 la nr. cad. 2098/253; de la nr. cad. 2098/276 la 2098/282; nr. cad. 2098/1/1; nr. cad. 2098/27; nr. cad. 2098/28/2; nr. cad. 2098/28/3; de la nr. cad. 2098/65 la 2098/68; nr. cad. 2098/71/2; nr. cad. 2098/80/1; nr. cad. 2098/228/1.

Descrierea activului, respectiv situația contrucțiilor aflate pe teren și a celor autodemolate, lista bunurilor mobile aferente, situația amenajărilor terenului, rețelele și instalațiile aferente construcțiilor este prezentată în cuprinsul caietului de sarcini.

Persoanele interesate vor putea supraoferta pentru acest activ plecând de la preţul oferit de 30.000.000 lei, fără TVA, la care se va adaugă minim un pas de supraofertare. Vânzarea se va face cu T.V.A. în cazul în care ambii parteneri sunt inregistrați în scopuri de T.V.A. se vor utiliza măsurile de simplificare, aplicându-se taxarea inversă. Pentru livrările de bunuri mobile se va aplica taxarea T.V.A.

Cei interesați au șansa de a achiziționa această proprietate imobilară cu suprafața totală de teren de 64.000,79 MP și suprafață totală construită de aproximativ 17.461,65 MP prin depunerea unei supraoferte de cumpărare pană în data de 06.07.2021, ora 12.00.

Prețul de la care va incepe ședința de supraofertare va fi echivalentul celei mai mari dintre supraofertele depuse.

Pasul de supraofertare este în cuantum de 1% (unu %), respectiv 300.000 lei din valoarea ofertei pentru  ACTIVUL  2, în conformitate cu prevederile regulamentului de vânzare aprobat în cadrul Adunării Creditorilor din data de 21.10.2019 și reprezintă suma minimă ce va trebui adăugată ofertei de potențialul supraofertant faţă de oferta deja existentă.

Pentru a participa la procedura de supraofertare, ofertantul și supraofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar din Iași. Aleea Nicolina, nr. 82, următoarele documente de participare:

- Oferta financiară (care va include suma oferită, fără T.V.A. şi termenul de plată și termenul de valabilitate al ofertei. Termenul de valabilitate al oferetei nu poate fi mai scurt de 60 de zile.

- O declarație prin care se arată că, în interiorul termenului în care ofertantul/supraofertantul ințelege să își mențină oferta înaintată, oferta este irevocabilă,

- Dovada achitării caietului de sarcini în cuantum de: 10.000 lei la care se va adăuga TVA-ul aferent. Această sumă se va achita în contul de lichidare al S.C. Moldomobila S.A. Iași, deschis la Banca Transilvania S.A., respectiv cont nr. RO64BTRLRONCRT0530071301.

- Dovada depunerii de către supraofertanți a garanţiei de participare la procedura de vânzare, în valoare de 10% din oferta inițială aprobată de către adunarea creditorilor, în contul de lichidare al              Moldomobila S.A. Iași, deschis la Banca Transilvania SA Iași, cu nr. RO64BTRLRONCRT0530071301,

- Pentru persoanele juridice: împuternicire acordată persoanei care reprezintă participantul la procedura de supraofertare semnată de reprezentantul legal al societăţii, pentru susţinerea valabilităţii ofertei, pentru semnarea procesului verbal de supraofertare şi pentru semnarea procesului verbal de adjudecare, dacă este cazul; în cazul în care contractul de vânzare-cumpătare în formă autentică urmează a fi incheiat de către o altă persoană decât reprezentantul legal al societății, acesta va prezenta notarului public și procura autentică specială;

- Pentru persoanele fizice: persoana care reprezintă participantul la procedura de supraofertare trebuie să prezinte procura specială autentică pentru participarea la supraofertare, pentru susținerea valabilității ofertei, semnarea procesului verbal de supraofertare, semnarea procesului verbal de adjudecare și semnarea contractului de vânzare, dacă este cazul, împreună cu copia după actul de identitate al împuternicitului,

- Declaraţie pe proprie răspundere că nu se află în una din situaţiile de incompatibilitate prevăzute în anexa nr. 1 la Caietul de sarcini,

- Acordul de acceptare a caietului de sarcini și a regulamentului de vânzare prevăzut în anexa nr. 2 la Caietul de sarcini,

- Declarație cu privire la datele de contact ale ofertantului, conform anexei nr. 3 la caietul de sarcini;

- Acordul de preluare a datelor cu caracter personal, prin acceptarea anexei nr. 4 la caietul de sarcini;

- Declarație pe proprie răspundere prin care ofertantul consimte că a luat la cunoștință în intregime de clauzele și condițiile cuprinse în caietul de sarcini pe care le acceptă irevocabil și necondiționat și că a vizionat bunul oferit spre vânzare și ințelege să îl cumpere în starea în care se găsește, după principiul văzut-plăcut sau ințelege să-și asume în totalitate orice riscuri privind cumpărarea bunului fără o vizualizare prealabilă;

- Declarație pe proprie răspundere prin care ofertantul care intenționează să achite prețul prin credit bancar, consimte că este de acord să piardă garanția de participare la procedura de supraofertare în situația în care, indiferent de motive, instituția de credit nu mai acordă creditul bancar adjudecatarului,

- Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului care intenționează să achite prețul prin credit bancar, că se obligă – sub sancțiunea anulării procesului verbal de supraofertare și reținerii garanției constituită – să depună în termen de 30 de zile de la data ședinței de supraofertare dovada faptului că este angrenat, cu bună-credinţă, în negocieri cu o instituție de credit.

- Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului care intenționează să achite prețul în rate, că se obligă ca în termen de 30 de zile calendaristice de la data ședinței de supraofertare să depună la sediul lichidatorului judiciar documente asiguratorii pentru plata prețului în rate, sub sancținea anulării procesului verbal de supraofertare și reținerii garanției constituită

 - Documentele care certifică identitatea şi calitatea participantului la procedura de supraofertare, după cum urmează:

Pentru persoanele juridice române:

- Certificatul de inmatriculare eliberat de ORC – în copie conformă cu originalul,

-  Certificatul de inregistrare fiscală – în copie conformă cu originalul,

- Certificatul constatator eliberat de ORC – în copie conformă cu originalul,

- Declaraţie pe propria răspundere că nu se află în reorganizare judiciară, dizolvare, lichidare voluntară sau în faliment,

- Dovada că semnatarul ofertei/supraofertei este reprezentantul legal al societății sau dovada mandatului special atunci când oferta/supraoferta nu este semnată de reprezentantul legal al societății.

Pentru persoanele juridice străine:

- Actul de inmatriculare al societăţii comerciale străine, tradus şi legalizat,

- Declaraţie pe propria răspundere că participantul din partea firmei ofertante la ședința de supraofertare cunoaşte limba română şi termenii specifici acesteia sau este asistat de un traducător autorizat caz în care se va depune copie de pe autorizaţia acestuia şi de pe actul de identitate al acestuia,

- Declaraţie pe propria răspundere că nu se află în reorganizare judiciară, dizolvare, lichidare voluntară sau în faliment.

- Dovada că semnatarul ofertei/supraofertei este reprezentantul legal al societății sau dovada mandatului special în cazul în care oferta/supraoferta nu este semnată de reprezentantul legal al societății.

Pentru comercianţi, persoane fizice sau asociaţii familiale:

- Copie de pe actul de identitate şi de pe autorizaţia de funcţionare eliberată de autoritatea competentă sau de pe actul legal de constituire, după caz, precum şi de pe certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent,

- Declarație pe proprie răspundere că nu se află în insolvență,

- Pentru persoanele fizice române:

- Copie de pe actul de identitate,

- Declarație pe proprie răspundere că nu se află în insolvență,

Pentru persoanele fizice străine:

- Copie de pe paşaport.

Documentele depuse de ofertant și supraofertanți precum și supraofertele vor fi depuse intr-un plic inchis şi sigilat ce va conţine documentele de participare mai sus menţionate.

Plicul va menţiona în mod obligatoriu şi limitativ numele/denumirea ofertantului/ supraofertantului, adresa domiciliului /sediului social al ofertantului/supraofertantului, socie-tatea pentru care se depune oferta, precum şi menţiunea „a nu se deschide până la data de  06.07.2021, ora 12.00”.

Toate documentele de participare vor fi depuse în limba română, în original sau în copie conformă cu originalul, după caz, opisate, indosariate în dosare cu şină, toate paginile fiind numerotate consecutiv incepând de la nr. 1, semnate şi ştampilate (in cazul persoanelor juridice) de ofertant/supraofertant. Toate documentele traduse din una sau mai multe limbi străine vor fi traduceri autorizate, supralegalizate de un notar public român şi insoţite de copii legalizate ale documentelor în limba străină după care au fost traduse.

Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietul de sarcini, care se poate procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, până pe data de 06.07.2021, ora 12.00, în baza unei cereri prealabile la care se anexează dovada achitării contravalorii caietului de sarcini.

    Relaţii suplimentare se pot obţine la: fax- 232-212.231,  tel. 0232-243.864, 0755-132.471, 0757-544.544.

Lichidator judiciar,

Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.

Asociat coordonator, Mititelu Corneliu

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Viața la limită. România are cei mai săraci angajați din UE
24/11/2024 15:48

Romania detine un record trist in Uniunea Europeană: cel mai mare risc de sărăcie in randul salariatilor. Peste o treime din forta de muncă activă trăieste din salariul minim, iar pentru multi, acesta nu ...

Companiile germane din România se pregătesc de concedieri
24/11/2024 12:38

 Companiile germane din Romania anticipează o inrăutăţire a situaţiei economice, vor să reducă investitiile si se pregătesc de concedieri, arată chestionarul de conjunctură al Camerei de Comert ...

Taxă nouă pentru cei care stau la bloc
24/11/2024 11:27

 Iarna aceasta a venit la pachet cu un scandal de proportii. Primele facturi de sezon au inclus „taxa de teavă” si pentru cei cu centrale de apartament. Măsura, luată de Autoritatea National ...

Gastronomia sustenabilă. Cum restaurantele ecologice transformă masa într-o lecție de responsabilitate
22/11/2024 12:45

Sub lumina caldă a unei seri de toamnă, un restaurant cochet din centrul orasului atrage atentia nu printr-un lux orbitor, ci printr-o simplitate elegantă. Lemnul reciclat al meselor, iluminatul cu LED-uri, ...

Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank! Banca a fost amendată după ce mai mulți clienți s-au trezit cu bani retrași, credite și conturi nesolicitate
22/11/2024 12:33

  Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank. Banca a fost amendată cu 20.000 de euro după ce angajatii săi au folosit datele confidentiale ale clientilor. Un client a reclamat că că in numele lui ...

Economistul Cristian Păun: Românii să fie cumpătați, că vin vremuri grele. Discursul politicienilor se va schimba radical după alegeri
22/11/2024 11:03

Economistii anuntă că vin vremuri grele după alegerile din ancest an. Profesorul de economie Cristian Păun spune că romanii ar face bine să evite creditele, excesele si să fie cumpătati. Acesta a mai a ...

„Taxa pe țeavă”: Este corect să plătim pentru căldura de la vecini dacă avem centrale de apartament? / Un ordin ANRE naște discuții aprinse
21/11/2024 10:54

 Un ordin al ANRE din acest an prevede că toate apartamentele dintr-un bloc trebuie să plătească o cotă parte la factura de energie termică, indiferent dacă sunt racordate la sistemul centralizat sa ...

Ministrul Sebastian Burduja avertizează: “Trăim de pe urma muncii celor de dinainte de ‘89. În România nu s-a mai investit în energie”
21/11/2024 08:04

Sebastian Burduja a admis că, după 1989, Romania nu a mai investit in energie, motiv pentru care este la mana divinitătii si a naturii in ceea ce priveste productia de energie. Ministrul Sebastian Burduja a ...

Inspectorii ANPC au descins la comerciații de anvelope uzate: Amenzi record și zeci de mii de pneuri oprite de la vânzare
20/11/2024 18:29

    Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au verificat peste 400 de comecianţi de anvelope uzate din toată ţara şi in urma neregulilor găsite au f ...

Jumările de porc spaniole au fost înscrise în Registrul indicațiilor geografice al Uniunii Europene
20/11/2024 14:29

Indicatia geografică „Torrezno de Soria” (IGP) a fost inscrisă in registrul de indicatii geografice al Uniunii Europene, prin Regulamentul de punere in aplicare al UE 2892/2024 din 12 noiembrie, p ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei