ANUNT FINALIZARE PROIECT „Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” NUBA MALL SRL

sigle ue

Dimensiune font:

| 21-01-2022 09:00

 

 

  ANUNT FINALIZARE PROIECT „Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” NUBA MALL SRL

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:23

1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Primaria Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani, telefon 0231/561.946, fax 0231/561.936, e-mail: primariacotusca@ yahoo.com, cod fiscal 3372157. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: a) teren in suprafata de 7.900 mp, din Parcela Cadastrala 677, lot 2, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; b) teren in suprafata de 680 mp, din Parcela Cadastrala 682, lot 2, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; c) teren in suprafata de 7.210 mp, din Parcela Cadastrala 682, lot 1, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; conform H.C.L. nr. 22/08.04.2022 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la sediul Primariei Comunei Cotusca. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei, se achita numerar la Casieria institutiei sau in contul concedentului: RO60 TREZ 1195 006X XX00 0330, deschis la Trezoreria Saveni, cod fiscal al concedentului 3372157. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 20.05.2022, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 30.05.2022, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.05.2022, ora 12.00, la sediul Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de contencios administrativ a Tribunalului Botosani, oras Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, e-mail: tr-botosani-reg@ just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.05.2022.
Administratorul judiciar desemnat prin Sentinţa civilă nr. 76/F/12 aprilie 2022, pronunţată de Tribunalul Vaslui în dosarul nr. 454/89/2022, privind debitoarea S.C. SOPHPANIS S.R.L. Vaslui, având C.U.I. 28957084, sediul social în mun. Vaslui, str. Ştefan cel Mare, nr. 275, corp clădire C3, spaţiul 1, jud. Vaslui, înscrisă la O.R.C. Vaslui sub numărul J37/313/2011, notifică deschiderea procedurii generale a insolvenţei, conform Legii privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor este 20.05.2022. În temeiul art. 114 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele deţinute împotriva debitorului. Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor este 03.06.2022. Termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor este 28.06.2022. Adunarea creditorilor va avea loc în data de 09.06.2022, ora 1200 la sediul administratorului judiciar din mun. Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, jud. Vaslui, având următoarea ordine de zi: 1. desemnarea comitetului creditorilor şi a preşedintelui acestuia; 2. confirmarea administratorului judiciar şi a onorariului, 3. probleme diverse. Relaţii la administratorul judiciar ESTCONSULT I.P.U.R.L. Huşi, tel. 0335/566.035, 0727/850.575.
1.Informatii generale privind locatorul: Primaria Comunei Voinesti, cu sediul in satul Voinesti, str.Principala, nr.153, comuna Voinesti, judetul Iasi , telefon/fax: 0232/294755 2.Informatii generale privind obiectul inchirierii : inchiriere pe o perioada de 7 ani a unor suprafete de pasuni aflate in domeniul privat al UAT Comuna Voinesti, conform caietului de sarcini. Pretul de inchiriere stabilit conform HCL nr.74 /23.04.2021 , HCL nr.80/28.05.2021 si HCL nr.14/24.03.2022 este de 120 lei/ha/an. 2.1. Procedura aplicata : atribuire directa conform HCL nr.74 /23.04.2021 3. Informatii privind documentatia de inchiriere: 3.1.Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de inchiriere. Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primariei Comunei Voinesti, din sat Voinesti, str.Principala, nr.153, com.Voinesti, jud. Iasi. 3.2. Denumirea si adresa Compartimentului din cadrul locatorului de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de inchiriere. Documentatia de inchiriere se poate obtine de la Compartimentul Registru agricol din cadrul Primariei Comunei Voinesti, persoana de contact: inspector Marcoci Irina – membru comisie 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar. Documentatia de atribuire se poate obtine contra sumei de 100 lei de la sediul Primariei Comunei Voinesti, din sat Voinesti, str.Principala, nr.153, com.Voinesti, jud. Iaşi. Suma se achita la casieria institutiei. 4. Informatii privind cererile de inscriere 4.1. Data limita de depunere a cererilor de inscriere la sedinta publica de atribuire directa Dosarele de inscriere se depun la registratura Primariei Comunei Voinesti, pana la data de 16.05.2022 ora 1500. Documntele necesare in vederea intocmirii dosarului de inscriere sunt mentionate in caietul de sarcini. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de atribuire directa Sedinta publica de atribuire directa va avea loc in data de 19.05.2022 ora 0900 la sediul Primariei Comunei Voinesti. 6. Denumirea instantei competente in solutionarea litigiilor Judecatoria Iasi, str.Anastasie Panu, nr.25
România are nevoie de peste 100 de ani ca să ajungă Germania din urmă
17/05/2022 10:11

 Cu un PIB de 218 mld. euro in 2020, Romania este doua cea mai mare economie din Europa Centrală şi de Est, după Polonia. Romania este in acest moment, ca PIB per capita, cel mai utilizat indicator pen ...

Crește vârsta de pensionare pentru femei. Anunțul momentului făcut de ministrul Muncii
17/05/2022 09:08

Marius Budăi, ministrul Muncii, a anuntat că varsta de pensionare pentru femeile din Romania se va modifica. Totodată, acesta a explicat că majorarea varstei de pensioare a femeilor este un lucru asumat pri ...

Prețul grâului a ajuns la un nivel fără precedent după ce India a interzis exporturile
17/05/2022 09:05

 Pretul graului a ajuns luni la un nou pret record la inchiderea pietelor europene după ce India a anuntat că va interzice exporturile sale de cereale, relatează AFP. Camp de grau  Pretu ...

MISIUNEA NOASTRĂ O REPREZINTA ASIGURAREA VIITORUL TĂU! Locuri de muncă în Norvegia
16/05/2022 16:20

 Sunteti un mester calificat in căutarea unor noi provocări in conditii de salariu si de muncă sigure? Atunci grupul nostru are solutia pentru tine!  Oslo Bemanningsbedrift AS recrutează mesteri ...

Criza nu-i mai sperie pe români. Schimbările pe care sunt dispuși să le facă
16/05/2022 14:30

Cea mai mare parte a romanilor, in jur de 85%, isi caută un loc de muncă mai bun sau sunt dispusi să-si schimbe job-ul actual, dacă li s-ar oferi o oportunitate. Conform unui sondaj cu privire la piata ...

Criza alimentară bate la ușă: Prețurile globale ale grâului au bubuit, după ce India a interzis exporturile
16/05/2022 13:24

Pretul graului a făcut un salt pe pietele internationale după ce India a interzis exportul cerealelor de bază, relatează BBC. Indicele de referintă al graului a crescut cu pană la 5,9% la Chicago, cel mai ...

Preţul grâului a explodat după ce India a interzis exporturile
16/05/2022 12:22

Cotaţia graului a inregistrat luni creşterea maximă admisă intr-o şedinţă, după ce India a restricţionat exporturile, o nouă dovadă a faptului că livrările mondiale sunt limitate după invadarea ...

Moldovenii nu mai vor să audă de întreprinderile individuale!
16/05/2022 12:15

* scădere cu peste 60 la sută la inmatriculările de noi intreprinderi individuale in zona de Nord-Est a ţării * in primul trimestru din acest an au fost inmatriculate doar 440 astfel de societăţi, spre d ...

Indicele ROBOR își continuă creșterea: vești proaste pentru cei care au credite
16/05/2022 11:45

Indicele ROBOR la trei luni, folosit pentru calcularea dobanzilor variabile la creditele in lei contractate inainte de luna mai 2019, a fost cotat luni la 5,52%, de la 5,50% vineri. De la inceputul lunii, in ...

ANAF anunță controale ample în domeniile cu risc de evaziune fiscală
16/05/2022 08:05

Inspectorii ANAF vor face controale in domeniile unde există risc ridicat de evaziune fiscală, anuntă presedintele institutiei. Agenţia Naţională de Administrare Fiscală va incepe zilele următoare co ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei