Arcelormittal Tubular Products Iași S.A convoacă Adunărea Generală Ordinară a Acționarilor

logo-arcelor-online

Dimensiune font:

| 28-04-2023 19:27

 CONVOCATORUL ADUNĂRII GENERALE ORDINARE A ACȚIONARILOR
SOCIETĂȚII ARCELORMITTAL TUBULAR PRODUCTS IAȘI S.A.

Consiliul de Administrație al societății ArcelorMittal Tubular Products Iași S.A., societate având sediul în Iași, Str. Calea Chișinăului nr. 132, județul Iași, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J22/278/1991, cod unic de înregistrare 1973479 (denumită în continuare “Societatea”),

Având în vedere

·         Prevederile art. 19 din Actul Constitutiv al Societății;

·         Prevederile art. 111, art. 117 si art. 118 din Legea societăților nr. 31/1990; 

CONVOACĂ

ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACȚIONARILOR Societății (“Adunarea”) în data de 30 mai 2023, ora 10:00 am (ora României), la sediul Societății din Iași, Str. Calea Chișinăului nr. 132, județul Iași, pentru toți acționarii înregistrați la sfârșitul zilei de 19 mai 2023, considerată “dată de referință” în Registrul Acționarilor ținut de DEPOZITARUL CENTRAL S.A., cu următoarea

ORDINE DE ZI

1.      Alegerea a 3 membri ai Consiliului de Administrație al Societății, urmare a renuntarii la mandat, respectiv a expirarii mandatului pentru administratorii alesi anterior.  

2.      Mandatarea dnei Simona-Ramona Ciubotaru pentru îndeplinirea tuturor formalităților necesare înregistrării Hotărârii Adunării Generale Ordinare a Acționarilor la Registrul Comerțului și alte autorități, personal sau prin împuternicit.

Candidaturile pentru alegerea membrilor Consiliului de Administratie pot fi depuse la sediul Societății cel târziu până la data de 21 mai 2023. Acționarii care doresc să formuleze propuneri de candidatură vor include în cerere informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu și calificarea profesională ale persoanelor propuse. Lista cuprinzând informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu și calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru funcția de membru al Consiliului de Administrație se află la dispozitia acționarilor, putând fi consultată și completată de aceștia.

În situația neîndeplinirii condițiilor de cvorum la data primei adunări, se convoacă din nou Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății pentru data de 31 mai 2023, ora 10:00 am, în același loc și cu aceeași ordine de zi. În eventualitatea unei noi convocări, data de referință stabilită mai sus pentru participarea la vot a acționarilor rămâne valabilă.

Materialele informative și formularele de procură specială sunt puse la puse la dispoziția acționarilor la sediul Societății în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 09:00 - 14:00, cu cel puțin 30 de zile înainte de data Adunării. Aceste documente pot fi descarcate si de pe website-ul Societatii https://iasi.amtpeurope.eu/Web/ShareholdersMeeting.

Acționarii vor putea solicita în scris copii ale acestor documente, prin e-mail la adresa ramona.ciubotaru@arcelormittal.com sau prin curier la adresa sediului societății, în acest ultim caz plătind costul fotocopierii. Indiferent de modul de transmitere, solicitările vor fi semnate de acționari sau de reprezentanții acestora și vor fi însoțite de documente purtând mențiunea conform cu originalul și semnătura acționarului/ reprezentantului acestuia, care să ateste identitatea acționarilor și – acolo unde este cazul – calitatea de reprezentant a semnatarilor. De asemenea, solicitările vor indica adresa poștală sau adresa de e-mail unde respectivul acționar dorește să primească copii ale documentelor menționate anterior.

Conform prevederilor legale în vigoare, numai persoanele care sunt înregistrate ca acționari la sfârșitul zilei de 19 mai 2023 au dreptul de a participa și de a vota în cadrul Adunării. Acționarii înscriși în registrul acționarilor la data de referință pot participa la Adunare personal sau prin reprezentant.

Accesul acționarilor îndreptățiți să participe la Adunare este permis prin simpla probă a identității acestora, făcută în cazul acționarilor persoane fizice cu actul de identitate sau în cazul persoanelor juridice și a acționarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicirea dată persoanei fizice care le reprezintă.

Reprezentarea acționarilor în adunarea generală se poate face prin intermediul unei procuri speciale sub semnătură privată, atât prin alți acționari căt și prin terțe persoane. Acționarii fără capacitate de exercițiu, precum și acționarii persoane juridice pot fi reprezentați prin reprezentanții lor legali, care, la rândul lor, pot acorda procura specială altor persoane. Administratorii, directorii și funcționarii Societății nu pot primi procură în vederea reprezentării acționarilor în adunarea generală a acționarilor Societății.

Formularele de procuri speciale vor fi completate și semnate în trei exemplare: unul dintre exemplare va fi depus la sediul Societății sau transmis electronic la adresa de e-mail sus-menționată, până cel târziu la data de 29 mai 2023, ora 10:00 am, un exemplar va fi înmânat reprezentantului și al treilea exemplar va rămâne la acționarul reprezentat. În situația în care exemplarul destinat Societății este transmis prin e-mail, procura va trebui să aibă atașată o semnatură electronică extinsă.

Unul sau mai multi acționari reprezentând, individual sau împreună, cel puțin 5% din capitalul social are/au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunării generale, cu condiția ca fiecare punct să fie însoțit de o justificare. Pentru exercitarea dreptului de a introduce puncte pe ordinea de zi acționarii îndreptățiți vor putea transmite solicitarea în scris prin servicii de curierat sau electronic la adresa de e-mail ramona.ciubotaru@arcelormittal.com, în termen de cel mult 15 zile de la data publicării anunțului de convocare. Indiferent de modul de transmitere, solicitările vor fi semnate de acționari sau de reprezentanții acestora și vor fi însoțite de documente purtând mențiunea „conform cu originalul” și semnătura acționarului/reprezentantului acestuia, care să ateste identitatea acționarilor și - acolo unde este cazul - calitatea de reprezentant legal sau, după caz, de împuternicit a semnatarilor.

Fiecare acționar are dreptul să adreseze întrebări privind activitatea Societății. Dreptul de a pune întrebări și obligația de a răspunde pot fi condiționate de măsurile pe care Societatea le poate lua pentru a asigura identificarea acționarilor, buna desfășurare și pregătire a Adunării, precum și protejarea confidențialității și a intereselor sale comerciale. Societatea poate formula un răspuns general pentru întrebările cu același conținut. Pentru a adresa întrebări privind activitatea Societății, acționarii vor folosi modalitatea solicitării prevăzute la secțiunea despre punerea la dispoziția acționarilor a materialelor ședinței, până cel târziu la data de 29 mai 2023, ora 10:00 am. Societatea va răspunde întrebărilor acționarilor cel târziu în cadrul ședinței Adunării. De asemenea, se consideră că un răspuns este dat de Societate dacă informația pertinentă este disponibilă pe pagina de internet a Societății, în format întrebare-răspuns.

Informații suplimentare cu privire la convocarea și desfășurarea Adunării se pot obține prin e-mail la adresa ramona.ciubotaru@arcelormittal.com.

 Data: 26 aprilie 2023

Președintele Consiliului de Administrație

Dl Eduardo Samblas Zamora

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Viața la limită. România are cei mai săraci angajați din UE
24/11/2024 15:48

Romania detine un record trist in Uniunea Europeană: cel mai mare risc de sărăcie in randul salariatilor. Peste o treime din forta de muncă activă trăieste din salariul minim, iar pentru multi, acesta nu ...

Companiile germane din România se pregătesc de concedieri
24/11/2024 12:38

 Companiile germane din Romania anticipează o inrăutăţire a situaţiei economice, vor să reducă investitiile si se pregătesc de concedieri, arată chestionarul de conjunctură al Camerei de Comert ...

Taxă nouă pentru cei care stau la bloc
24/11/2024 11:27

 Iarna aceasta a venit la pachet cu un scandal de proportii. Primele facturi de sezon au inclus „taxa de teavă” si pentru cei cu centrale de apartament. Măsura, luată de Autoritatea National ...

Gastronomia sustenabilă. Cum restaurantele ecologice transformă masa într-o lecție de responsabilitate
22/11/2024 12:45

Sub lumina caldă a unei seri de toamnă, un restaurant cochet din centrul orasului atrage atentia nu printr-un lux orbitor, ci printr-o simplitate elegantă. Lemnul reciclat al meselor, iluminatul cu LED-uri, ...

Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank! Banca a fost amendată după ce mai mulți clienți s-au trezit cu bani retrași, credite și conturi nesolicitate
22/11/2024 12:33

  Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank. Banca a fost amendată cu 20.000 de euro după ce angajatii săi au folosit datele confidentiale ale clientilor. Un client a reclamat că că in numele lui ...

Economistul Cristian Păun: Românii să fie cumpătați, că vin vremuri grele. Discursul politicienilor se va schimba radical după alegeri
22/11/2024 11:03

Economistii anuntă că vin vremuri grele după alegerile din ancest an. Profesorul de economie Cristian Păun spune că romanii ar face bine să evite creditele, excesele si să fie cumpătati. Acesta a mai a ...

„Taxa pe țeavă”: Este corect să plătim pentru căldura de la vecini dacă avem centrale de apartament? / Un ordin ANRE naște discuții aprinse
21/11/2024 10:54

 Un ordin al ANRE din acest an prevede că toate apartamentele dintr-un bloc trebuie să plătească o cotă parte la factura de energie termică, indiferent dacă sunt racordate la sistemul centralizat sa ...

Ministrul Sebastian Burduja avertizează: “Trăim de pe urma muncii celor de dinainte de ‘89. În România nu s-a mai investit în energie”
21/11/2024 08:04

Sebastian Burduja a admis că, după 1989, Romania nu a mai investit in energie, motiv pentru care este la mana divinitătii si a naturii in ceea ce priveste productia de energie. Ministrul Sebastian Burduja a ...

Inspectorii ANPC au descins la comerciații de anvelope uzate: Amenzi record și zeci de mii de pneuri oprite de la vânzare
20/11/2024 18:29

    Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au verificat peste 400 de comecianţi de anvelope uzate din toată ţara şi in urma neregulilor găsite au f ...

Jumările de porc spaniole au fost înscrise în Registrul indicațiilor geografice al Uniunii Europene
20/11/2024 14:29

Indicatia geografică „Torrezno de Soria” (IGP) a fost inscrisă in registrul de indicatii geografice al Uniunii Europene, prin Regulamentul de punere in aplicare al UE 2892/2024 din 12 noiembrie, p ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei