Certificarea ISO: există și dezavantaje? Și chiar merită această certificare pentru compania ta?

certificari iso isostandard.ro

Dimensiune font:

| 20-04-2021 12:37

O certificare ISO aduce avantaje clare companiilor în lupta pentru noi comenzi și cote de piață. În unele industrii, precum cea auto sau în sectorul îngrijirii - este chiar și astăzi o necesitate pentru a putea opera economic. Costuri mai mici de proces, rate de eroare mai mici, o imagine mai bună și riscuri reduse sunt cele mai importante avantaje de menționat. 

IsoStandard – Organism național de certificare sisteme de management: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 45001, ISO 22000 și ISO 27001.

La fel ca în aproape orice din viață, există, desigur, unele dezavantaje care nu trebuie trecute cu vederea. Mai ales în industriile în care acest sistem de management al calității nu este obligatoriu, dar dacă este destinat să îți servească propriile obiective sau impactul extern, cu siguranță merită să cântărești posibilele dezavantaje cu avantajele.

 Cu toate acestea, de regulă, acest subiect necesită sfaturi cuprinzătoare și cu experiență tehnică, astfel că poți lua în calcul următoarele informații:

Costuri ridicate de certificare

Costurile de certificare în sine sunt, desigur, cel mai evident factor de cost. Diferite organisme de certificare au metode diferite de determinare a costului certificării. Totuși se pot remarca factorii obișnuiți de influență:

     # Dimensiunea companiei sau numărul de angajați

     # Industria specifică

     # Numărul de locații / locația locațiilor

Pentru a afla personal costurile specifice pentru certificare, te va ajuta doar o ofertă specifică din partea organismului de certificare sau experiența unui consultant care lucrează în industrie. Recertificarea certificatelor deja eliberate generează costuri mult mai mici.

Costuri inițiale ridicate sau costuri de consultanță

În perioada de pregătire pentru certificarea ISO, sunt verificate propriile procese, produse și proceduri și ajustarea acestora în caz de nevoie. În practică, acest lucru poate fi gestionat numai cu cunoștințele de specialitate (externe) adecvate. Deoarece ofertele sunt din nou foarte specifice industriei, specialiștii necesari nu sunt adesea disponibili în număr suficient pentru ca un client să se poată aștepta la concesii mari în ceea ce privește prețul. Calitatea își are și ea prețul aici.

Ținând cont de complexitatea proceselor și procedurilor existente, certificarea poate face necesară achiziționarea de software sau hardware noi. Este posibil să fie necesare noi poziții în domenii organizaționale mai mari care se ocupă de întreținerea sistemului care urmează să fie implementat. 

Efort suplimentar pentru menținerea proceselor și a documentației

Oricine se angajează în managementul calității trebuie să fie conștient că va trebui să o trăiască în viitor. Acest lucru nu se poate face fără efort suplimentar, în special pentru documentare. De asemenea, schimbările în managementul calității trebuie luate în considerare cu promptitudine în multe industrii pentru a nu face față brusc probleme cu certificările ulterioare. Nu în ultimul rând, propriul management al calității ar trebui, desigur, să fie îmbunătățit constant și dezvoltat în continuare din proprie inițiativă, deoarece doar atunci poate funcționa într-adevăr economic. Deci efortul nu se termină odată cu certificarea, ci abia începe.

Aspecte demotivante

Primirea unei certificări ISO este un motiv pentru care să te bucuri pentru propria companie, dar poate, de asemenea, să ducă rapid la satisfacție și să se răspândească din nou. La urma urmei, ai o dovadă care atestă că funcționezi corect. În practică, numai managementul companiei poate contracara în mod activ acest efect, de exemplu prin promovarea continuă a înțelegerii managementului calității în companie prin educație și formare continuă. 

Evită birocrația - prin sfaturi de specialitate

Modul în care sunt tratate dezavantajele unei certificări ISO obținute în viața de zi cu zi a unui sistem de management al calității este mai presus de toate o problemă de pregătire, adică consultarea anterioară. „Producția” de documente nu trebuie înțeleasă ca „doar pentru că sunt necesare”. Motivele și avantajele care stau la baza acestora trebuie să fie vândute de la început ca parte a unei culturi corporative, astfel încât să poată fi acceptate într-un stadiu incipient. Trebuie făcute, de asemenea, priorități pentru a împiedica efortul nou adăugat să înrăutățească productivitatea și flexibilitatea inexistente. Prevenirea unei birocrații de calitate să devină un scop în sine este una dintre sarcinile majore cu care trebuie să se confrunte un consultant extern pentru certificarea ISO.

IsoStandard certifică excelența în România incepând cu anul 2010. La IsoStandard vei beneficia de o echipă de auditori cu experiență în certificarea iso națională și internațională

Certificare ISO (Agentie de certificare) adresa: Șoseaua Giurgiului 1, București -  Telefon 0728 522 552

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:29

1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Ion Neculce, cu sediul administrativ in sat Razboieni, F.N., judetul Iasi, telefon 0232/710.880, email: office@primaria- ionneculce.ro, cod fiscal 4541050. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -teren in suprafata de 2.539 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr.cadastral 62719, Carte funciara 62720; -teren in suprafata de 2.539 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr. cadastral 62720, Carte funciara 62720; -teren in suprafata de 1.374 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr.cadastral 62721, Carte funciara 62721; -teren in suprafata de 1.165 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr. cadastral 62722, Carte funciara 62722; ce apartin domeniului privat al Comunei Ion Neculce, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. al Comunei Ion Neculce nr. 94/17.10.2024. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei sau electronic, prin e-mail: office@primaria- ionneculce.ro. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 18.11.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 26.11.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi, Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.11.2024, ora 09.30, Comuna Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi -etajul I -Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Iasi, Iasi, Str. Elena Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon 0332/403.647, fax 0332/435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.11.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Ion Neculce, cu sediul administrativ in sat Razboieni, F.N., judetul Iasi, telefon 0232/710.880, email: office@primaria- ionneculce.ro, cod fiscal 4541050. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -teren in suprafata de 4.250 mp, situat in extravilanul satului Razboieni, comuna Ion Neculce, nr. cadastral 62548, Carte funciara 62548; -teren in suprafata de 3.080 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr.cadastral 61364, Carte funciara 61364; ce apartin domeniului privat al Comunei Ion Neculce, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. al Comunei Ion Neculce nr. 89/27.07.2023. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei sau electronic, prin e-mail: office@primaria- ionneculce.ro. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: Gratuit. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 18.11.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 26.11.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi, Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.11.2024, ora 09.30, Comuna Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi -etajul I -Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Iasi, Iasi, Str. Elena Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon 0332/403.647, fax 0332/435.700, e-mail: tr-iasi-reg @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.11.2024.
BNR ține piața monetară în tensiune
07/11/2024 21:40

Vineri, se va desfăsura ultima sedintă de politică monetară a BNR. Posibilitatea ca inflatia de la sfarsitul anului să coboare la 4% ar putea permite o reducere cu un sfert de punct procentual a ratei de r ...

COMUNICAT DE PRESĂ. Creșterea gradului de digitalizare în cadrul AXA FARM S.R.L.
07/11/2024 14:05

 COMUNICAT DE PRESĂ. Cresterea gradului de digitalizare in cadrul AXA FARM S.R.L.

COMUNICAT DE PRESA. “Dezvoltarea si eficientizarea capacitatii de productie a mobilei de bucatarie a societatii Bucurosii SRL”, cod Smis 313658
07/11/2024 13:43

 COMUNICAT DE PRESA. “Dezvoltarea si eficientizarea capacitatii de productie a mobilei de bucatarie a societatii Bucurosii SRL”, cod Smis 313658

2024, cel mai cald an din istorie
07/11/2024 12:00

Anul 2024 va fi aproape sigur cel mai cald an inregistrat vreodată, a declarat joi Serviciul Copernicus privind Schimbările Climatice (C3S) al Uniunii Europene. Datele au fost făcute publice inaintea summitu ...

Abatoarele din Europa, cucerite de români
07/11/2024 11:04

Măcelarii romani sunt apreciati astăzi in abatoare din intreaga Europă, lucrand, in număr de mai multe mii, in cadrul celor mai mari fabrici din industria cărnii, in tări precum Germania, Austria, Italia, ...

Lansarea proiectului: GRUSMAN EUROLOGISTICS SRL
07/11/2024 10:37

 Lansarea proiectului: GRUSMAN EUROLOGISTICS SRL

COMUNICAT DE PRESA “Dezvoltarea societatii INFRACONCEPT SRL”, cod Smis 317175
07/11/2024 10:18

 COMUNICAT DE PRESA “Dezvoltarea societatii INFRACONCEPT SRL”, cod Smis 317175

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” KAMA CUTTING SRL,
07/11/2024 09:00

„PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!”  KAMA CUTTING SRL,

Lansarea proiectului: SC ANGELA INTERNATIONAL SRL
07/11/2024 09:00

 Lansarea proiectului: SC ANGELA INTERNATIONAL SRL 

 COMUNICAT DE PRESA. Investiţii pentru digitalizarea companiei CAMBRIDGE STAR SRL. Lansarea proiectului
07/11/2024 09:00

  COMUNICAT DE PRESA. Investiţii pentru digitalizarea companiei CAMBRIDGE STAR SRL. Lansarea proiectului

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei