Cine sunt câștigătoarele primei competiții adresate femeilor antreprenor din România
Dimensiune font:
OFA StartUp Angels – Ediția I, prima competiție de pitching din România, adresată femeilor antreprenor, s-a încheiat. Marea Finală a culminat cu premierea a trei afaceri de top, iar juriul a acordat, în plus, și un ”premiu special pentru originalitate și inovare”.
Au fost patru luni intense, în care echipa organizatorică a competiției OFA StartUp Angelsa analizat 135 de dosare de afaceri, dintre care 56 de afaceri au îndeplinit toate condițiile pentru a fi validate și a intra în concursurile regionale. Este vorba de 56 de afaceri start-up, cu un mare potențial de creștere. Dintre acestea, 10 afaceri au intrat în Marea Finală, trecând prin exigența votului juriului dar și al publicului.
Finala nu a fost lipsită de tensiune și emoții, ceea ce s-a resimțit dincolo de granițele on-line-ului! De departe, juriul a avut o misiune foarte grea, aproape ingrată: aceea de a discerne și a vota DOAR trei câștigătoare! Și cum votul juriului a fost foarte strâns, varianta finală s-a impus de la sine: a fost desemnată cea de-a patra câștigătoare, aceea care a primit din partea juriului un ”premiu special pentru originalitate și inovare”.
Locul I – Georgiana Damian-Săvăstru (Galați), cu afacerea ”FABULOCITY PRESCHOOL & AFTERSCHOOL”
Imediat după aflarea votului, Georgiana Damian-Săvăstru ne-a declarat: ”Am simțit un salt emoțional puternic, de la resemnare la extaz. M-a bucurat ideea că misiunea noastră a găsit ecou în juriu și speranța că suntem mult mai mulți cei care ne dorim sănătate emoțională pentru noi și copiii noștri. Marele premiu va ajunge în producția de jurnale de dezvoltare emoțională pentru copii de toate vârstele și în psihoeducarea publicului privind nevoia, deci în marketing”.
Reamintim că ”FabuloCity este un program edutainment (education+ entertainment) care îmbină educația (grădiniță și pre/after-school) cu distracția, iar ceea ce rezultă este un ORAȘ al COPIILOR, condus de copii, sub îndrumarea mentorilor. Orașul Fabulos este un cadru în care copiii experimentează prin joacă meseriile oamenilor mari. ”La FabuloCity folosim jocul de rol ca metodă de bază în procesul didactic pentru a-i ajuta pe studenții programelor noastre de grădiniță, afterschool sau activități de tip atelier, să experimenteze noțiunile proaspăt descoperite din roluri active din viața reală”, explică antreprenorul Georgiana Damian-Savastru.
Locul II a revenit Irinei Dimintei (Tulcea), cu afacerea ”UNI-CAT”
Cum a întâmpinat Irina Diminei vestea că a câștigat locul al II-lea?
”O parte din mine s-a bucurat enorm: e partea optimistă, care-mi dă voie să fac ceea ce-mi place, să particip la astfel de concursuri, să văd întotdeauna jumătatea plină. Cealaltă latură a mea m-a atenționat că partea grea acum urmează, că așteptările de la mine, de la brandul UNI-CAT, sunt și mai mari, că nu am voie să greșesc, că trebuie să muncesc de două ori mai mult. Premiul câștigat va fi o parte din bugetul necesar creării unei noi colecții dedicate tinerelor domnișoare. Va fi o colecție îndrăzneață, care răspunde nevoilor acestora” ne-a mărturisit Irina Dimintei.
”Uni-Cat”, afacerea plasată pe locul al II-lea, este un brand de articole vestimentare de nișă, care se adresează doamnelor cu forme generoase, a siluetelor plus-size. Uni-Cat nu își dorește să fie doar un alt brand de haine, între sutele de branduri, de același fel. Ne dorim să aducem un impact pozitiv în viața femeilor cu forme generoase și să le încurajăm să uite de standardele de frumusețe consacrate, pentru a-și forma un stil propriu, prin care să se facă remarcate și să simtă că au tot ce le trebuie, pentru a fi și, mai ales, a se simți frumoase!”, spune cu multă căldură antreprenorul Irina Dimintei.
Locul III – Veronica Simiciuc (Timișoara), cu afacerea AROMATERRE
La aflarea rezultatului votului, Veronica Simiciuc ne-a mărturisit cu emoție: ”Am fost copleșită, pentru că nu mă așteptam să câștig. Dar am fost și foarte bucuroasă, pentru că eforturile mele au dat roade, iar business-ul meu a fost înțeles și apreciat. Banii câștigați vor fi investiți în marketing, în promovarea produselor AROMATERRE, pentru a avea o vizibilitate cât mai mare în perioada Sărbătorilor de Crăciun”.
”AROMATERRE”, afacerea plasată pe locul al III-lea, este dedicată produselor de îngrijire, realizate numai din ingrediente naturale, hipoalergenice: de la geluri de duș, crème și unt de corp, precum și produse pentru ten. Pentru realizarea acestor produse naturale, Veronica Simiciuc a investit inclusiv în culturile de plante aromatice, pentru a-și asigura cea mai bună materie primă.
Premiul special pentru originalitate și inovare – Georgiana Bularcă (Cluj Napoca), cu afacerea Felicity Store
”Sunt încântată să știu că ideea afacerii mele este îndrăgită atât de mult, motiv pentru care s-a creat acest premiu special, pentru originalitate și inovație. Însuși titulatura premiului mă va ajuta să îmi fac ideea cunoscută, la nivel national”, a spus Georgiana Bularcă.
”FELICITY STORE” este o afacere create din dragostea pentru bijuterii și accesorii. Ideea inovativă a acestor bijuterii ține de tehnica original de prelucrare a rășinii, din care sunt fabricate aceste bijuterii unicat.
”Această tehnică are o funcționalitate aparte: se pot crea pelicule fine de rășină pe diferite suprafețe deschise, inclusiv a formelor de sârmă sau traforaj metalic. O funcționalitate unică în domeniul rășinilor. Cu gândul la zecile de fabrici închise din România și a forței de muncă a românilor de peste hotare, îndrăznim să credem că putem schimba ceva în acest sens. Ne dorim să fim noi schimbarea pe care vrem să o vedem și în alte industrii creative”, mărturisește Georgiana Bularcă.
Premiile oferite cu generozitate de sponsorii competiției au fost:
Locul I – premiu de 10.000 euro, oferit astfel:
5000 euro în RON, plătibili la cursul BNR, din ziua competiției
5000 euro sub formă de servicii și produse, oferite de către sponsorii evenimentului .
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau