Compania Antibiotice SA a remis Bursei de Valori Bucuresti raportul ce cuprinde rezultatele economico-financiare aferente primelor 9 luni ale anului 2020, astăzi 12 noiembrie 2020

online-logo-antibiotice-a

Dimensiune font:

| 12-11-2020 18:14

 Comunicat de presă

                                                                                        Iași, 12 noiembrie 2020

            Compania Antibiotice SA (simbol ATB) a remis Bursei de Valori Bucureşti raportul ce cuprinde rezultatele economico-financiare aferente primelor 9 luni ale anului 2020, astăzi 12 noiembrie 2020.

 

În contextul anului 2020, marcat de efectele pandemiei cu virusul SARS-Cov2, Antibiotice și-a adaptat strategia la noile condiții din piață și a identificat soluții pentru realizarea obiectivelor propuse. Astfel, la data de 30.09.2020 compania a înregistrat venituri totale în valoare de 258,08 milioane lei și cheltuieli totale în valoare de 239,43 milioane lei. Corespunzator acestor indicatori, profitul brut a fost de 18,65 milioane lei, la nivelul valorii rectificate în Bugetul de Venituri și Cheltuieli. Veniturile din vânzări au atins valoarea de 203,44 miloane lei. Afacerile la export au echilibrat veniturile obținute de companie prin creșterea ponderii acestora la 53,6% în perioada analizată.
 
Consolidarea vânzărilor pe piețele internaționale, motor de dezvoltare a afacerii
Pe fondul crizei mondiale generate de răspândirea virusului SARS-Cov 2, compania Antibiotice a fost identificată de partenerii internaționali ca un important și sustenabil producător de medicamente antiinfecțioase sterile injectabile. Câștigarea de licitații în sistem internațional demonstrează recunoașterea calității produselor companiei și disponibilitatea de a oferi acces populației Europei la medicamente de maximă importanță folosite în tratamentul bolilor asociate acestei pandemii.
În principal, compania a avut în vedere acoperirea nevoii de medicamente pentru pacienții din România, dar în același timp și-a respectat contractele, asigurând continuitatea livrărilor către partenerii externi, astfel activitatea de export și-a atins obiectivele de vânzare, la nivelul de 109,04 milioane lei.
Vânzările de produse finite în teritoriile în care Antibiotice are deschise reprezentanțe (Vietnam, Republica Moldova, Ucraina, Serbia) au înregistrat în perioada ianuarie-septembrie 2020 un salt de 20% în comparație cu perioada similară a anului precedent.
Totodată, prin intermediul distribuitorilor din aceste teritorii cât și de pe piețe dezvoltate din Uniunea Europeană (Danemarca, Norvegia, Olanda, Marea Britanie, Franța, Spania) sau Statele Unite ale Americii au fost onorate numeroase solicitări de susținere a sistemelor sanitare internaționale cu medicamente antiinfecțioase asociate tratamentului Covid-19.
În ce privește exportul de Nistatină - produs pentru care compania este recunoscută ca lider mondial - a fost înregistrată o creștere cu 5% comparativ cu aceiași perioadă a anului precedent. Antibiotice intentionează să-și mărească producția pentru această substanță activă, prin îmbunătățirea procesului de fabricație, ceea ce crează premize sănătoase de consolidare a afacerii pe termen lung.
 
Adaptarea strategiei de vânzare pe piața internă la noul context
În primele 9 luni, Antibiotice și-a menținut poziția de lider în piața farmaceutică relevantă din România, cu o cotă valorică de 14%. De asemenea, compania a reușit în contextul pandemic actual să fructifice notorietatea dobândită la formele farmaceutice tradiționale (topice și sterile).
În această perioadă, spitalele și farmaciile cu circuit deschis au fost marcate de o scădere a consumului medicamentelor care se adresează altor boli, decât celor asociate Covid 19. Acest lucru a fost determinat de restricțiile impuse pacienților, în perioada stării de urgență, în ceea ce privește accesul la medicație (deplasări restricționate, zone carantinate și internări aproape exclusive pentru pacienții infectați cu virusul Sars–CoV2). În aceste condiții, valoarea vânzărilor Antibiotice către aceste segmente au înregistrat valoarea de 226,5 milioane lei. Două treimi din vânzările către pacienți ale companiei sunt realizate pe portofoliile Antiinfecțioase, Sistem Cardiovascular și Dermatologie.
 
Dezinfectanți de suprafețe autorizați, dezinfectant de mâini în curs de autorizare
În contextul nevoilor crescute de materiale de protecție, compania Antibiotice a demarat cercetarea și testarea de dezinfectanți produși pe fluxurile proprii, două soluții dezinfectante pentru suprafețe ambalate în flacoane de 1 și 5 litri conform autorizației de punere pe piață eliberată de Institutul Cantacuzino.
Formula propusă de echipa de cercetare pentru gelul dezinfectant pentru mâini este în acest moment în analiză în cadrul unui laborator extern acreditat.
 
 Măsuri de siguranță pentru protejarea sănătății angajaților
Pe parcursul acestor luni de situație excepțională, compania Antibiotice a implementat politici de siguranță pentru protejarea sănătății angajaților. Dintre măsurile asumate amintim: asigurarea angajaților cu echipamente speciale de protecție, igienizarea și dezinfectarea constantă a spațiilor, suplimentarea mijloacelor de transport și modificarea programului de lucru, munca la domiciliu, adaptarea spațiilor de muncă la distanțarea socială, testarea preventivă a angajaților pentru limitarea unei posibile contaminări la nivelul fabricii. 
 
Antibiotice la data de 30.09.2020:
– Veniturile din vânzări pe piața internațională reprezintă 53,6% din totalul veniturilor din vânzări;
– Realizarea unui profit brut în valoare de 18,65 milioane lei, la nivelul valorii planificate;
– Producția a două soluții dezinfectante pentru suprafețe, ambalate în flacoane de 1 si 5 litri;
– Preocuparea permanentă pentru siguranța și sănătatea angajaților prin identificarea măsurilor necesare pentru evitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2 în rândul salariaților.
 

 

Persoanele interesate de a afla mai multe informații, pot consulta Raportul administratorilor la 9 luni, 2020 pe site-ul Bursei de Valori București (www.bvb.ro), al Autorității de Supraveghere Financiară (www.asfromania.ro) sau pe pagina web a companiei Antibiotice SA (www.antibiotice.ro), secțiunea “Investitori > Informatii financiare > Raportari financiare”.

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Viața la limită. România are cei mai săraci angajați din UE
24/11/2024 15:48

Romania detine un record trist in Uniunea Europeană: cel mai mare risc de sărăcie in randul salariatilor. Peste o treime din forta de muncă activă trăieste din salariul minim, iar pentru multi, acesta nu ...

Companiile germane din România se pregătesc de concedieri
24/11/2024 12:38

 Companiile germane din Romania anticipează o inrăutăţire a situaţiei economice, vor să reducă investitiile si se pregătesc de concedieri, arată chestionarul de conjunctură al Camerei de Comert ...

Taxă nouă pentru cei care stau la bloc
24/11/2024 11:27

 Iarna aceasta a venit la pachet cu un scandal de proportii. Primele facturi de sezon au inclus „taxa de teavă” si pentru cei cu centrale de apartament. Măsura, luată de Autoritatea National ...

Gastronomia sustenabilă. Cum restaurantele ecologice transformă masa într-o lecție de responsabilitate
22/11/2024 12:45

Sub lumina caldă a unei seri de toamnă, un restaurant cochet din centrul orasului atrage atentia nu printr-un lux orbitor, ci printr-o simplitate elegantă. Lemnul reciclat al meselor, iluminatul cu LED-uri, ...

Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank! Banca a fost amendată după ce mai mulți clienți s-au trezit cu bani retrași, credite și conturi nesolicitate
22/11/2024 12:33

  Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank. Banca a fost amendată cu 20.000 de euro după ce angajatii săi au folosit datele confidentiale ale clientilor. Un client a reclamat că că in numele lui ...

Economistul Cristian Păun: Românii să fie cumpătați, că vin vremuri grele. Discursul politicienilor se va schimba radical după alegeri
22/11/2024 11:03

Economistii anuntă că vin vremuri grele după alegerile din ancest an. Profesorul de economie Cristian Păun spune că romanii ar face bine să evite creditele, excesele si să fie cumpătati. Acesta a mai a ...

„Taxa pe țeavă”: Este corect să plătim pentru căldura de la vecini dacă avem centrale de apartament? / Un ordin ANRE naște discuții aprinse
21/11/2024 10:54

 Un ordin al ANRE din acest an prevede că toate apartamentele dintr-un bloc trebuie să plătească o cotă parte la factura de energie termică, indiferent dacă sunt racordate la sistemul centralizat sa ...

Ministrul Sebastian Burduja avertizează: “Trăim de pe urma muncii celor de dinainte de ‘89. În România nu s-a mai investit în energie”
21/11/2024 08:04

Sebastian Burduja a admis că, după 1989, Romania nu a mai investit in energie, motiv pentru care este la mana divinitătii si a naturii in ceea ce priveste productia de energie. Ministrul Sebastian Burduja a ...

Inspectorii ANPC au descins la comerciații de anvelope uzate: Amenzi record și zeci de mii de pneuri oprite de la vânzare
20/11/2024 18:29

    Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au verificat peste 400 de comecianţi de anvelope uzate din toată ţara şi in urma neregulilor găsite au f ...

Jumările de porc spaniole au fost înscrise în Registrul indicațiilor geografice al Uniunii Europene
20/11/2024 14:29

Indicatia geografică „Torrezno de Soria” (IGP) a fost inscrisă in registrul de indicatii geografice al Uniunii Europene, prin Regulamentul de punere in aplicare al UE 2892/2024 din 12 noiembrie, p ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei