Cresc salariile bugetarilor

default

Dimensiune font:

| 30-11-2012 00:00

 

Salariile bugetarilor vor fi majorate, de la 1 decembrie, cu 7,4% faţă de nivelul acordat pentru luna noiembrie 2012, banii urmând să intre efectiv în plată în ianuarie 2013. Aceasta este a doua etapă de majorare a salariilor bugetarilor stabilită prin Ordonanţa de Urgenţă 19/2012 în vederea recuperării reducerilor salariale din iunie 2010. Prima etapă de majorare a fost în iunie, când salariile bugetarilor au crescut cu 8% faţă de nivelul din mai. Preşedintele Traian Băsescu a anunţat, la începutul lunii mai 2010, că fondul de salarii pentru aparatul bugetar va fi redus cu 25% de la 1 iunie 2010. Astfel, salariile şi alte drepturi de care beneficiau angajaţii din sectorul bugetar au fost diminuate cu 25% prin Legea nr. 118/2010 privind unele măsuri necesare în vederea restabilirii echilibrului bugetar, cu modificările şi completările ulterioare. Această diminuare a fost recuperată parţial în ianuarie 2011, când, prin Legea nr. 285/2010 privind salarizarea în anul 2011 a personalului plătit din fonduri publice, cuantumul brut al salariilor de bază a fost majorat cu 15%. (D. Chiru)

Reduceri pentru biletele CFR achitate prin card

Biletele CFR Călători cumpărate online şi plătite cu un card MasterCard sau Maestro sunt cu 15% mai ieftine, în luna decembrie a acestui an. Reducerea se aplică la preţul de vânzare de la casa de bilete, 5% fiind acordată de CFR Călători, iar 10% de MasterCard. „Pentru a accesa oferta promoţională, posesorii unui card MasterCard sau Maestro trebuie să intre pe site-ul www.cfrcalatori.ro, la secţiunea „Cumpărare bilete” şi să-şi înregistreze un cont. După ce au completat toate datele necesare, aceştia aleg destinaţia şi confirmă plata cu cardul prin serviciul E-Commerce oferit de Raiffeisen Bank. La final, clientul primeşte pe e-mail varianta electronică a biletului, care nu este obligatoriu de tipărit, pentru că identificarea în tren are loc pe baza ID-ului de bilet sau a buletinului de identitate”, se arată într-un comunicat al Companiei. (A. Stan)

Tranzacţiile pe mobil, premieră de la BCR

Banca Comercială Română a lansat, în premieră pe piaţa bancară românească, pentru persoane fizice, serviciul Tranzacţii Mobile BCR, care permite efectuarea de plăţi către alte persoane doar pe baza numărului de telefon mobil, au anunţat reprezentanţii băncii. „În premieră în România, utilizatorii unui astfel de serviciu pot trimite bani prietenilor, membrilor familiei sau cunoscuţilor doar pe baza numărului de telefon mobil al acestora. Astfel, clienţii BCR trebuie să cunoască doar numărul de telefon mobil al beneficiarului, nu mai sunt necesare detalii financiare suplimentare şi pot trimite acestuia banii necesari, chiar şi în caz de urgenţă, oricând şi oriunde, fără să mai aştepte o viitoare întalnire pentru a înmâna sumele”, a precizat Bogdan Marin, directorul Managementului Canalelor Retail, BCR. (D. Chiru)

Proiect pentru protecţia mediului la ArcelorMittal

Combinatul siderurgic ArcelorMittal Galaţi derulează, pe o perioadă de patru ani, un proiect de aproximativ două milioane euro pentru îmbunătăţirea calităţii apelor uzate, a anunţat directorul de mediu al societăţii, Vespasian Popescu. Potrivit acestuia, proiectul a început în 2011 şi se va finaliza în 2013, cuprinzând patru etape. Astfel, în anul 2011 a fost finalizată pe latura de nord a combinatului construirea unui dig de protecţie la o distanţă de 25 de metri faţă de digul principal. În 2012, pe latura de vest, a fost finalizat un alt dig care protejează râul Mălina, la care se adaugă lucrările de amenajare şi protecţie a unui canal de legătură. Pentru finalizarea ambelor etape au fost alocaţi aproximativ 900.000 euro. Pentru anul 2013 a fost programată finalizarea digului de contur şi compartimentarea iazului Mălina Nord cu o suprafaţă de 44 hectare. În anul 2014 va fi construit digul de contur pentru iazul Mălina Sud cu o suprafaţă de 13 hectare. Lucrările din ultimele două etape vor costa peste un milion de euro. (A. Stan)

Românii plătesc tot mai des prin PayPoint

Volumul tranzacţiilor pentru plăţile de facturi prin PayPoint, realizate în prima jumătate a anului financiar 2012-2013, a înregistrat o creştere de 38% faţă de perioada similară a anului precedent, atingând 11,6 milioane de operaţiuni, se arată într-un comunicat al companiei PayPoint România. Adiţional rezultatelor pozitive înregistrate pe segmentul plăţi facturi, creşterea a fost susţinută şi de gradul tot mai mare de utilizare a serviciului de transfer de bani lansat în anul precedent, dar şi de creşterea cu 4% a numărului de tranzacţii de încărcare electronică a cartelelor telefonice preplătite, pe o piaţă în ansamblu aflată în declin. În decursul celor şase luni, PayPoint România a semnat contracte cu patru noi furnizori parteneri. În acelaşi timp, şi reţeaua de magazine de proximitate partenere PayPoint a cunoscut o evoluţie pozitivă. (D. Chiru)

Ministrul Agriculturii, reprezentant naţional

Ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, va reprezenta România în comitetul director al Parteneriatului european pentru inovare Productivitate şi durabilitatea agriculturii (PEI), acesta fiind ales în cadrul reuniunii Consiliului de miniştri pentru agricultură de la Bruxelles, care s-a desfăşurat în perioada 28 - 29 noiembrie. Principalul criteriu de selecţie l-a constituit activitatea avută de fiecare ministru în cadrul consiliilor pe agricultură. Din acest comitet director mai fac parte încă doi miniştri din statele membre, respectiv Mette Gjerskov - ministrul Alimentaţiei, Agriculturii şi Pescuitului al Danemarcei şi Athanasios Tsaftaris - ministrul Dezvoltării Rurale şi Alimentaţiei al Greciei, Daniel Constantin fiind singurul ministru român care a fost ales într-un astfel de comitet. Propunerile celor trei miniştri pentru consiliul director al Parteneriatului european pentru inovare au fost făcute de preşedinţia cipriotă. (A. Stan)

Investiţii de 3 milioane de euro de la KFC

KFC România, operat în sistem de franciză de US Food Network, şi-a extins reţeaua de restaurante fast-food, ajungând, în prezent, la şapte unităţi, cu o investiţie totală de peste trei milioane de euro, conform reprezentanţilor companiei. Lanţul internaţional de restaurante KFC va continua procesul de extindere în România, cu încă două noi unităţi. Până la sfârşitul anului, compania va inaugura în Bucureşti încă un restaurant de tip drive thru şi la Craiova o unitate de tip food-court. KFC Băneasa Drive Thru este al doilea restaurant de acest tip pe care compania îl va deschide în Bucureşti, în luna decembrie. Restaurantul din Craiova va fi al treilea din acest oraş, după restaurantul din mall-ul Electroputere Parc, deschis în luna noiembrie a acestui an şi restaurantul din Zona Universitate, primul inaugurat la Craiova. Lanţul KFC va ajunge la nouă restaurante inaugurate în 2012. (D. Chiru)

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei